Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Müşteri: Varol Ticaret San. Marka: Taç Mutfak Kampanya Amacı: İmaj/Marka Bilinirliği Yayın Tarihi: YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Müşteri: Varol Ticaret San. Marka: Taç Mutfak Kampanya Amacı: İmaj/Marka Bilinirliği Yayın Tarihi: YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU."— Sunum transkripti:

1 Müşteri: Varol Ticaret San. Marka: Taç Mutfak Kampanya Amacı: İmaj/Marka Bilinirliği Yayın Tarihi: YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU

2 1960’ta Trabzon’da kurulmuş olan Taç Mutfak, kurulduğu günden bugüne kadar kendini geliştirmiş, yerel bir üretici olmaktan ulusal bir marka olmayı başarmış bir şirkettir. Yaratıcı reklam senaryosunu oluştururken; Taç Mutfak’ın ailelerin mutluluğu olduğu fikri üzerinden proje çalışılmıştır. Mecra Tipi: TV/Reklam Filmi Süre: 25”.: Proje Tanımı

3 .: Konumlandırma ve ana fikir Fikir oluşturulurken Taç ürünlerinin sofralara mutluluk getireceği fikri üzerinde duruldu. Hedef kitlemiz; zevkli, gösterişe önem veren kadınlar Bu yönelimden çıkan olay örgüsü ve senaryo konseptti sonraki slayda yer almaktadır.

4 .: Çekim Senaryosu Reklam filmimiz sofra başında bir aile ile başlar. Ortamdaki renkler soluktur. Sofra başında bir baba, bir çocuk ve onlara servis yapan bir kadın vardır.

5 .: Örnek Görseller Masaya sıradan porselen tabaklar, çatallar ve kaşıklar yerleştirilir.. Aile fertlerinin hepsinin yüzü düşük, bezgin halleri vardır.

6 .: Örnek Görseller Küçük kız sıkılıp üfler ve kollarını masanın kenarına koyar.

7 .: Örnek Görseller Küçük kızın masaya koymasıyla masa döner ve Taç ürünleriyle bezeli bir sofra ortaya çıkar.

8 .: Örnek Görseller Ortamın solukluğu silinir ve renkli bir hava vardır. Önce herkes şaşırır. Ürünlere yakın çekim yapılır. Daha sonra herkes gülüşür. Dış ses: Sofranızı taş devri modellerinden kurtarın. Artık devir Taç devri.

9 .: Örnek Görseller Packshotta ürünler ve Taç logosu gösterilir. Dış ses: Artık devir Taç devri.

10 Teşekkürler… :: Bilgilendirme : MediaPort tarafından oluşturulan tüm yaratıcı senaryo ve konseptler Zaman Damgalama yöntemiyle fikir ve telif hakları yasalarına göre koruma altına alınmaktadır...


"Müşteri: Varol Ticaret San. Marka: Taç Mutfak Kampanya Amacı: İmaj/Marka Bilinirliği Yayın Tarihi: YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları