Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014. Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması lpak-medya-planlama-sunumu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014. Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması lpak-medya-planlama-sunumu."— Sunum transkripti:

1 REKLAM YÖNETİMİ

2 Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması lpak-medya-planlama-sunumu

3 reklam-kampanyasi reklam-kampanyasi lam-yaraticilik/kampanyalar/

4 etkili-20-kampanya-haberdetay-4825?page=2

5 campaigns-that-actually-drove-away- customers/?img=45057

6 Strateji 1. Tüketici Odaklı 2. Ürün Odaklı 3. Fiyat Odaklı 4. Duygusal Yaklaşım 5. Hikaye Anlatımı 6. İzleyici ile ilişki kurma

7 Tüketici Odaklı Yarar stratejisi Öncesi sonrası stratejisi Kendini resimle - https://www.behance.net/gallery/ /Bo wflex-experiential-campaign

8 Ürün Odaklı Özellik Niceliksel (extra büyük pizza, vb) Kalite Ürün gösterme (deodorant, deterjan) https://www.youtube.com/watch?v=o7UP22w7 2H8 Ürün karşılaştırma

9 Ürün Odaklı Ürün karşılaştırma https://www.youtube.com/watch?v=DZSBWbn mGrE Tanık (ünlü kullanma) Bilgi verme https://www.youtube.com/watch?v=NDoAflz2ps U Tek olma https://www.youtube.com/watch?v=AXmc7D G4uu8

10 Ürün Odaklı Ürün- kahraman https://www.youtube.com/watch?v=ozFLRwzyO 6Q Arkadan gelme https://www.youtube.com/watch?v=O4AkkW y4fhQ https://www.youtube.com/watch?v=O4AkkW y4fhQ Marka odaklı https://www.youtube.com/watch?v=nnsSUqg kDwU

11 Ürün Odaklı Ürün Firmanın geçmişi Kurucu ya da kurumsallık Performans Pazarda konumlanma

12 Fiyat Odaklı Değer (ödediklerinden daha fazla aldıklarına inandırmak) Neden (neden ürünü seçmek mantıklı)

13 Duygusal Yaklaşım Komik Dürüstlük https://www.youtube.com/watch?v=c4xmFcrJex k Abartma Meydan Okuma https://www.youtube.com/watch?v=WLQG09Ph VnY

14 Duygusal Yaklaşım Duygusal tehdit (kullanmazlarsa ne olur) https://www.youtube.com/watch?v=kX_1fNiFh1 k Şok Olumlu: https://www.youtube.com/watch?v=A- lphVQkM1shttps://www.youtube.com/watch?v=A- lphVQkM1s Tartışmalı: https://www.youtube.com/watch?v=0juKwJs_zk o

15 Duygusal Yaklaşım Mahrum kalma https://www.youtube.com/watch?v=OLSsswr6z 9Y Seksi Parodi https://www.youtube.com/watch?v=ql- N3F1FhW4

16 Hikaye Anlatımı Kısa film https://www.youtube.com/watch?v=4vXHm8TzLzE Devam eden hikaye Ekolojik https://www.youtube.com/watch?v=Ml54UuAoLS o Futuristik https://www.youtube.com/watch?v=mmlIXsgKa Ck

17 İzleyici ile İlişki Kurma İnteraktif https://www.youtube.com/watch?v=srY7Wkl2Ib I Sosyal medya Boşlukları doldur https://www.youtube.com/watch?v=pVcbasIb8l Q Popüler kültür https://www.youtube.com/watch?v=Ug75diEyiA 0


"REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014. Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması lpak-medya-planlama-sunumu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları