Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sınıfların Fiziksel Düzeni Dr. Adnan BOYACI. Sınıfların Fiziksel Düzeni.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Sınıfların Fiziksel Düzeni Dr. Adnan BOYACI. Sınıfların Fiziksel Düzeni."— Sunum transkripti:

1 Sınıfların Fiziksel Düzeni Dr. Adnan BOYACI

2 Sınıfların Fiziksel Düzeni

3 Sınıfların fiziksel düzenini belirleyen değişkenler: Öğrenci sayısı Isı Işık Renk Havalandırma Gürültü Temizlik Yerleşim düzeni

4 Sınıfların Fiziksel Düzeni

5 Yapılandırmacı YaklaşımGeleneksel Yaklaşım Öğrenciler sınıfın duvarlarını tüm yaptıkları çalışmalarla düzenli olarak doldururlar. Öğrencilerin çalışmaları öğretmen uygun görürse sınıfta uygun yerlere asabilirler. Sınıftaki eşyaların yeri öğrencilerin yürüttükleri etkinliklerle değişebilir. Sınıfın fiziksel düzeni sabittir, değişmez. Fiziksel düzenleme gerçekleştirilen etkinliğe göre tüm öğrencilerin dikkatini çekebilecek niteliktedir. Sınıfın fiziksel düzeni sabittir, değişmez. Öğrenciler sınıfın düzeni hakkında karar alma süreçlerine katılırlar, söz hakları vardır. Öğrenciler öğretmenin belirlediği fiziksel düzen içinde kendilerine yer bulurlar. Kaynak: Page ve Marlow, 1998; Boesser, 2002’den alınmıştır.

6 Grup Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

7 Tek Grup Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

8 Bireysel Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

9 Bireysel Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

10 Fiziksel Düzen Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

11 Fiziksel Düzen Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?


"Sınıfların Fiziksel Düzeni Dr. Adnan BOYACI. Sınıfların Fiziksel Düzeni." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları