Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

EROL TARAKÇIOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU HATİCE BUKET YERELİ OTMG Koordinatör Öğretmeni Ocak 2008.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "EROL TARAKÇIOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU HATİCE BUKET YERELİ OTMG Koordinatör Öğretmeni Ocak 2008."— Sunum transkripti:

1 EROL TARAKÇIOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU HATİCE BUKET YERELİ OTMG Koordinatör Öğretmeni Ocak 2008

2 MESLEKİ ÖZGEÇMİŞ HATİCE BUKET YERELİ İngilizce Öğretmeni ve BT Formatör Öğretmeni – Menemen Erol Tarakçıoğlu İlköğretim Okulu Yozgat Anadolu Kız Meslek ve K.M.L Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Maliye Anabilim Dalı (Yüksek Lisans) Ege Üniversitesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı (Lisans)

3 MESLEKİ VİZYON Sürekli değişimi ve gelişimi takip ederek bilgi teknolojilerini kullanabilen, küresel boyutta düşünebilen, araştıran ve sorgulayan bireyler yetiştirmek.

4 MESLEKİ EĞİTİM KAYITLARI  01/12/ /12/2003BİLGİSAYAR VE INTERNET KULLANIM (75 SAAT-22)  1 – 3 ARALIK ULUSAL EKO-OKULLAR EĞİTİM SEMİNERİ  21/06/ /06/2004 REHBERLİK ANLAYIŞI KAZANDIRMA (30 SAAT-33)  27/12/ /12/2004ÖGDEP (ÖĞRETMEN GELİŞİM-DESTEK-EĞİTİM  PROGRAMI) (32 SAAT-316)  06/12/ /12/2005ÖGDEP (32 SAAT-29)  ŞUBAT ULUSAL EKO-OKULLAR EĞİTİM SEMİNERİ  22/05/ /05/2006ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİNİ GELİŞTİRME VE  YAYGINLAŞTIRMA (30 SAAT-504)  ARALIK ULUSAL EKO-OKULLAR EĞİTİM SEMİNERİ  MART 2007 OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM PROJESİ  SEMİNERİ (30 SAAT-1717)  MAYIS 2007 EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER KONFERANSI 2007  YEŞİL AYAK İZLERİ KAMPANYASI: ZOOM 2006  KIDS ON THE MOVE ADLI POSTER SUNUM  09-10/14/2007 SINIF REHBERLİK PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ (12 SAAT-1688)  13/07/2007TEŞEKKÜR BELGESİ (328)  KASIM ULUSAL EKO-OKULLAR EĞİTİM SEMİNERİ  (18 SAAT-821)  05/11/ /12/2007BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ FORMATÖR ÖĞRETMEN KURSU (180 SAAT)

5 EK-1 Çalışma kağıdı 1.1: Kefe Analizi Tablosu KUVVETLİ YÖNLER  Davranış yönetimi konusunda başarılıyım.  Araştırma yapmayı seviyorum.  Öğrencilerimle rahat iletişim kurabiliyorum.  Bilgisayar ve internet kullanmayı iyi biliyorum.  İngilizce Öğretmeni olduğum için diğer ülkelerdeki kampanya, etkinlik ve öğrenme yöntemlerini kolaylıkla takip edebiliyorum. EKSİK YÖNLER Genel olarak dersine girdiğim tüm sınıflarda:  Öğrencilerim İngilizce dersini gereksiz görüyor ve sevmiyor.  Etkinliklere aktif olarak katılan az sayıda iyi öğrenci var.  İngilizce dersine ilgisiz ve isteksiz öğrencilerin derste not tutması ya da öğrenmesi için zaman harcadığımdan iyi olan az sayıdaki öğrencilerim sıkılıyorlar. FIRSATLAR  Okulumda “Bilgi Teknolojisi” sınıfı ve internet bağlantısı var.  Katıldığım çevre konulu yurtdışı kampanyalara iyi öğrencilerimi katabilirim. ENDİŞELER  Yurtdışından bir okul ile proje yapılması durumunda doğabilecek harcamalar bizim için yüksek olabilir.  Velilerimiz konuya ilgisiz.

6 Çok önemli Az önemli ÖNEM DERECESİ ZORLUK DERECESİKolayZor Öğrencilerim İngilizce dersini gereksiz görüyor ve sevmiyor. Etkinliklere aktif olarak katılan az sayıda iyi öğrenci var. İngilizce dersine ilgisiz ve isteksiz öğrencilerin derste not tutması ya da öğrenmesi için zaman harcadığımdan, iyi olan az sayıdaki öğrencilerim sıkılıyorlar. Çalışma Kağıdı 1.2: Önceliklendirme Matrisi Çalışması

7 Çalışma Kağıdı 1.3: Anahtar Soru 1 1. Şu an neredeyim? I. Anahtar SoruVeri KaynaklarıVeri Toplama Yöntemi ve Zamanı Toplanan Verilerin Değerlendirme Sonuçları Öğrencilerime İngilizce dersinin önemini kavratmak ve sevdirmek için neler yapıyorum?  Öğrenci görüşleri  Zümre Tutanakları  2005/2006 Eğitim Öğretim yılından bu yana yaptığım gözlemler ve ölçme değerlendir meler.  Yapılan gözlemler ve sınavlar sonucunda yabancı dil dersini gereksiz gören ve sevmeyen öğrencilerin çok az bilgi öğrendiği ya da hiç öğrenmediği;  Yabancı dil dersini seven ve ilgili öğrencilerin ise derste verilen bilgilerin çoğunu öğrendiği belirlenmiştir.

8 Çalışma Kağıdı 1.4: Anahtar Soru 2 2.Neleri bilmeliyim? ( Gelişmeyi hedeflediğiniz alanla ilgili gerekli bilgileri toplamak için yapılacak çalışmaları belirleyin.) II. Anahtar SoruVeri KaynaklarıVeri Toplama Yöntemi ve Zamanı Toplanan Verilerin Değerlendirme Sonuçları Öğrencilerime İngilizce dersinin önemini kavratmak ve sevdirmek için neleri bilmeliyim?  Bilgisayar ve Internet  Doğal çevremiz ve kültürümüz  Internet üzerinden çevre eğitimi yapan ENO incelenecek.  ENO’da bütün dünya ile aynı anda ağaç dikimi; yurtdışından bir kardeş okul ile internet üzerinden karşılıklı kültür alış- verişi; Nisan 2008’de Finlandiya’da ENO semineri ve Bilim Festivali gibi etkinlikler var.

9 Çalışma Kağıdı 1.5: Anahtar Soru 3 3. Neleri Yapabilirim? III. Anahtar soruGörevler Öğrencilerime İngilizce dersinin önemini kavratmak ve sevdirmek için hangi etkinlikleri düzenleyebilirim?  Öğrencilere İngilizcenin önemini kavratmak ve İngilizce dersinde iyi olan öğrencilerin kendilerini geliştirmelerini sağlamak amacıyla İngilizceyi kullanmalarına fırsat yaratmak;  Bu amaçla genel olarak öğrencilerin en çok ilgi duyduğu “Çevre” ile ilgili bir kuruluş olan ENO’YA Eğitim yılında üye olma;  21 Eylül 2007’de tüm dünyada ENO’ya üye okullar ile aynı anda ağaç dikme etkinliğine katılma;  ENO ile ilgili bir pano hazırlama; diğer ülkelerdeki okullardan ağaç dikme etkinliğine katılanları okuldaki diğer öğrencilere sözlü ve görsel tanıtma;  ENO’ya üye yurtdışından bir kardeş okul bulma; Blog hesabı oluşturma ve ENO’dan kullanıcı şifresi alma;  ENO’nun belirlediği eğitim konuları ile ilgili araştırmalar yapma ve İngilizce yazılar hazırlama, fotoğraflar çekme. Tüm bu belgeleri kardeş okul ile birlikte kullanılacak Blog’da yayınlama;  ENO’nun Nisan 2008’de Finlandiya’daki seminerine ve Bilim Festivali’ne çevre konulu bir proje ile katılma.

10 Çalışma Kağıdı 1.7 ENGELLEYİCİ VE İLERLETİCİ GÜÇLER / GÜÇ ALANI ANALİZİ Engelleyici Güçlerİlerletici Güçler Okuldaki diğer görevlerim nedeniyle vakit ayıramamam Finlandiya’daki konferans için finansman bulunamaması Öğrencilerin diğer ders yoğunlukları nedeniyle çalışmalara katılamamaları İlçe Mili Eğitim Müdürlüğünün projeyi desteklemesi Okul İdaresinin tam desteği Öğrencilerin istekle çalışmaları Bilgi Teknolojisi sınıfının kullanılabilmesi Yerel Yönetimlerin desteği

11 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU A-KİŞİSEL ve MESLEKİ DEĞERLER – MESLEKÎ GELİŞİM A1. Öğrencilere Değer Verme Anlama ve Saygı Gösterme A2. Öğrencilerin, Öğrenebileceğine ve Başaracağına İnanma A3. Ulusal ve Evrensel Değerlere Önem Verme A4. Öz Değerlendirme Yapma A5. Kişisel Gelişimi Sağlama A6. Meslekî Gelişmeleri İzleme ve Katkı Sağlama A7. Okulun İyileştirilmesine ve Geliştirilmesine Katkı Sağlama A8. Meslekî Yasaları İzleme, Görev ve Sorumlulukları Yerine Getirme B.ÖĞRENCİYİ TANIMA B1. Gelişim Özelliklerini Tanıma B2. İlgi ve İhtiyaçları Dikkate Alma B3. Öğrenciye Değer Verme B4. Öğrenciye Rehberlik Etme EK 3.1

12 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU EK 3.1 D. ÖĞRENMEYİ, GELİŞİMİ İZLEME ve DEĞERLENDİRME D1. Ölçme ve Değerlendirme Yöntem ve Tekniklerini Belirleme D2. Değişik Ölçme Tekniklerini Kullanarak Öğrencinin Öğrenmelerini Ölçme D3. Verileri Analiz Ederek Yorumlama, Öğrencinin Gelişimi ve Öğrenmesi Hakkında Geri Bildirim Sağlama D.4 Sonuçlara Göre Öğretme-Öğrenme Sürecini Gözden Geçirme E. OKUL, AİLE ve TOPLUM İLİŞKİLERİ E1. Çevreyi Tanıma E2. Çevre Olanaklarından Yararlanma E3. Okulu Kültür Merkezi Durumuna Getirme E4. Aileyi Tanıma ve Ailelerle İlişkilerde Tarafsızlık E5. Aile Katılımı ve İşbirliği Sağlama123456

13 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU EK 3.1 F. PROGRAM ve İÇERİK BİLGİSİ F1. Türk Mîlli Eğitiminin Amaçları ve İlkeleri F2. Özel Alan Öğretim Programı Bilgisi ve Uygulama Becerisi F3. Özel Alan Öğretim Programını İzleme-değerlendirme ve geliştirme ORTALAMA TOPLAM PUAN5,5

14 Sıra NoBİREYSEL MESLEKİ GELİŞİM PLANI ÖLÇÜTLERİEVETHAYIR 1Bireysel mesleki gelişim planı anlaşılırdır. 2Bireysel mesleki gelişim planı gözlenebilirdir. 3Bireysel mesleki gelişim planı ölçülebilirdir. 4Bireysel mesleki gelişim planı gerçekçidir. 5Bireysel mesleki gelişim planı gerekçelendirilmiştir. 6Bireysel mesleki gelişim planı ekonomiktir. 7 Bireysel mesleki gelişim planındaki işlem zaman çizelgesi işlevseldir.

15 Sıra NoBİREYSEL MESLEKİ GELİŞİM PLANI ÖLÇÜTLERİEVETHAYIR 8 Bireysel mesleki gelişim planı, okul içinde var olan fırsatlar dikkate alınarak hazırlanmıştır. 9 Bireysel mesleki gelişim planı, yakın çevre ile ilgili fırsatlar dikkate alınarak hazırlanmıştır. 10 Bireysel mesleki gelişim planı, öğretmenin mesleki gelişimini destekleyecek niteliktedir. 11 Bireysel mesleki gelişim planında özgün çalışmalar yer almaktadır. 12 Bireysel mesleki gelişim planı, okul gelişimini destekleyecek niteliktedir. 13 Bireysel mesleki gelişim planı hazırlanırken diğer öğretmenlerin görüş ve önerileri alınmıştır. 14 Bireysel mesleki gelişim planı, yeni öğretim programına uygundur. 15 Bireysel mesleki gelişim planı, yeni öğretim programın uygulanmasını kolaylaştırıcı niteliktedir.

16 Okul AdıEROL TARAKÇIOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU Sorumlu öğretmenHATİCE BUKET YERELİ Gelişim için belirlenen Ana Yeterlik Alanı A.KİŞİSEL VE MESLEKİ DEĞERLER – MESLEKİ GELİŞİM B.ÖĞRENCİYİ TANIMA C.ÖĞRETME VE ÖĞRENME SÜRECİ Gelişim için belirlenen Alt Yeterlik A2. Öğrencilerin Öğrenebileceğine ve Başaracağına İnanma A3. Ulusal ve Evrensel Değerlere Önem Verme B2. İlgi ve İhtiyaçları Dikkate Alma C4. Ders Dışı Etkinlikler Düzenleme Gerekçe Ülkemizin doğu illerindeki köylerden Beldemize göç eden ailelerin çocuklarının hem ulusal hem de küresel düşünmelerini sağlamak; yabancı dil öğrenmeyi seven ve yetenekli öğrencilerin öğrendikleri İngilizceyi kullanmalarına imkan yaratmak; bilgi teknolojisini kullanmayı öğretmek; bu vesile ile ulusal kültürümüzü dışa tanıtmalarını sağlamak. Hedef Öğrencilerin bilgi teknolojisini ve öğrendikleri yabancı dili kullanmalarına fırsat yaratarak ulusal kültürü yurt dışında tanıtmalarını sağlamak. BİREYSEL MESLEKİ GELİŞİM PLANI

17 Görevler (Gelişime yönelik görevler) Internet üzerinden çevre eğitimi yapan ENO-Environment Online’a Eğitim-Öğretim Yılında üye olmak; Ortak konularda birlikte çalışabileceğimiz ENO’ya üye bir kardeş okul bulmak; Kardeş Okul ile birlikte kullanacağımız bir Blog hesabı oluşturmak; Internet üzerinden yapılacak eğitim ile ilgili ENO’dan kullanıcı adı ve şifre almak; ENO Eğitim-Öğretim Konularında çalışma yapmak üzere 7. sınıflardan İngilizce Dersinde başarılı olan ve İngilizce çalışma yapmak isteyen 15 öğrenciyi belirlemek; Başlama/Bitiş TarihleriMart 2007Haziran 2008 Kaynaklar/Kaynak kişiler ENO VE ENO ÜYESİ OKULLAR İhtiyaçlar-Tutar ENO konferansına katılmak üzere Okul Müdürü Semra YAPICI, İngilizce Öğretmeni H. Buket YERELİ ve iki öğrencinin Finlandiya’ya yapacağı seyahat ile ilgili olarak, ENO’nun dört kişinin konaklama ve yeme-içme masraflarını karşılaması halinde Finlandiya’ya gidiş-dönüş uçak biletleri ve sair masraflar için finansman temin edilmesi gerekmektedir. BİREYSEL MESLEKİ GELİŞİM PLANI

18 KOD GÖREVLER AYLAR MART 2007 AĞUST EYLÜL EYLÜL 2007 KİENO’yu araştırma, inceleme ve üyelik Başvurusunda bulunma; X ÖAENO’ya üye Kardeş Okul araştırma, blog hesabı oluşturma ve ENO’dan kullanıcı şifresi alma X KİENO ile ilgili Pano hazırlayarak okulda duyurma X ATİENO Ağaç Dikim Günü’nde etkinlikler yapmak. X İşlem-Zaman Çizelgesi

19 KOD GÖREVLER 3 EYLÜL / 4 KASIM KASIM / 20 OCAK OCAK / 30 MART MART / 31 MAYIS 2008 ÖA, KSY, ÇP The Place We Live In: Trees-our hope for a better Future X This Is Our Nature: Forests X The Way We Lead Our Lives: Environment and Health X This Is Our Culture: Traditional Crafts X KOD GÖREVLER 14 NİSAN / 19 NİSAN 2008 KDE ENO Conference and SciFest Joensuu 2008’a katılım için Finlandiya’ya seyahat X BİREYSEL MESLEKİ GELİŞİM PLANI

20 Başarı GöstergeleriA2.1 Öğrencilerde öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirmek. A3.3 Uluslara, bireylere ve inançlara karşı ayırımcılık yapmamak. A3.5 Öğrencilerde ulusal ve evrensel değerlerin gelişmesi. B2.3 Bilgi ve iletişim teknolojilerini de kullanarak, farklı deneyimlere, özelliklere ve yeteneklere sahip öğrencilere uygun öğrenme ortamları hazırlamak. C4.4 Ders dışı etkinlikler için gerekli yazışma ve görüşmeleri yapmak C4.5 Ders dışı etkinlikler için gereken araçları temin etmek. C4.6 Ders dışı etkinliklerin güvenle gerçekleşmesi için gerekli önlemleri almak. (Çevre gezileri planlamak ve gerçekleştirmek) BİREYSEL MESLEKİ GELİŞİM PLANI

21 I. GÖRÜŞME

22 ÇALIŞMA RAPORU MART 2007  ENO’nun faaliyetleri, Eko-Okulların Türkiye’deki temsilcisi TURÇEV tarafından Mart 2006’da biz üyelerine duyurulmuştu.  ENO nedir? Araştırılarak incelendi. Üyelik başvurusunda bulunuldu.

23  ENO, çevresel farkındalık ve sürdürülebilir gelişme için eğitim yılı boyunca çevre konularının çalışıldığı küresel bir web okuludur.

24 Hedefleri Çevresel farkındalığı arttırmak Yeni bir öğrenme yolu (proje çalışması) benimsemek ICT’de yeni becerileri desteklemek Küresel bakış ve eğitimde uluslar arasılığı eklemek ENO’yu müfredat programında bir konu olarak benimsemek Sürdürülebilir gelişmeyi desteklemek Dijital Bölünmeye karşı mücadele etmek (ENO Eşleşme Programı)

25 ENO Okul Yılı  Planı incelendi: 3 Eylül – 4 Kasım 2007 Yaşadığımız Yer: Daha iyi bir gelecek için umudumuz olan ağaçlar 5 Kasım 2007 – 20 Ocak 2008 Bu Bizim Doğamız: Ormanlar 21 Ocak – 30 Mart 2008 Hayatlarımızı Sürdürme Şeklimiz: Çevre ve Sağlık 30 Mart – 31 Mayıs 2008 Bu Bizim Kültürümüz: Geleneksel El Sanatları

26 ENO Okul Yılı Türkiye’den katılan Okullar 1.Ankara Maya Private Primary School 2.Gökçeada Atatürk Anadolu Öğretmen Lisesi 3.Buca Anadolu Lisesi 4.Erol Tarakçıoğlu Primary School 5.Hilal Necmiye Hüsnü Ataberk Primary School 6.İlkkurşun Lisesi 7.Kemer Fatma Turgut Şen Anatolian High School 8.Kaynarca Şevket Sabanci Lisesi 9.Marmara High School 10.Private Yavuz Schools 11.R. Güney Kıldıran Primary School 12.Söke Hilmi Fırat Anadolu Lisesi 13.Vehbi Koç İlkoğretim Okulu 14.Yeşilyuva Ahmet Şevki Evin İlk. Okulu 15.Yenişehir Primary School 16.Özel Cihangir Okulları 17.Özel Görkem Primary School 104 ülkeden 400 kadar okul, Türkiye’den ise 17 okul katıldı.

27 AĞUSTOS 2007  ENO’ya üye kardeş okul araştırması yapıldı.  ENO İletişim Merkezine kayıt olarak kardeş okul bulmak için iletişim merkezine yazı yazıldı.  Uganda’dan bir okuldan gelen cevap üzerine ortak kullanılacak bir blog hesabı oluşturuldu. Ancak yazışmaların devamı gelmedi.

28 AĞUSTOS 2007  ENO öğretmenlerinin fotoğraf albümü için fotoğraf gönderildi. Tiina, FI38 Marta, PL05 Buket, TR07 Sufiya, UZ01 Nemali_CM01 Alice_TW04 David_TT05Camille_TT05 Jose, ES02 Constantin, RO06 Jari, FI07 Kent, CA Mika, FI07 Zahra, IR03

29 AĞUSTOS 2007 Kardeş Okul Bulmak için;  ENO İletişim Merkezindeki Forum Sayfasına bir mesaj daha bırakıldı.  Finlandiya’dan 1, Yeni Zelanda’dan 2, İspanya’dan 1 okula kardeş okul olmak için teklif mesajları gönderildi. Ancak hiçbirinden cevap alınamadı.

30 21 Eylül 2007  21 Eylül “Uluslararası Barış Günü”nde ENO Ağaç Dikim etkinliği yapıldı. İlçe Kaymakamı, İlçe Milli Eğitim Müdürü, Koyundere Belediye Başkanı, Muhtar ve Jandarma ile velilerimiz davet edildi.

31 21 Eylül 2007  ENO öğretmeni ve bir ENO öğrencisi konuşma yaptı. 7/B sınıfı öğrencileri doğa şarkıları söyledi.

32 21 Eylül 2007  5/B sınıfından altı öğrenci “Hayatın Damlaları” isimli ENO oyununu sahneledi.

33 21 Eylül 2007  30 adet “mavi servi” okul bahçesine dikildi.

34 EKİM 2007  ENO İletişim Merkezindeki Forum Sayfasında kardeş okul bulmak için mesaj bırakan Finlandiya’dan “Kytöpuisto School”a mesaj gönderildi.  Yapılan yazışmalar sonucunda kardeş okul olmaya karar verildi.  Ortak bir “Blog Hesap” oluşturuldu.

35 EKİM 2007  Finlandiya ve Türkiye için oluşturulan “ENO Twinning Blog” da okulumuz bilgileri, ENO öğretmen ve öğrencilerinin fotoğrafları ve Ağaç Dikme Gününde yapılan etkinlikler ile çekilen fotoğraflar yayınlandı.

36 3 EYLÜL / 4 KASIM 2007 The Place We Live In: Trees-our hope for a better future 7/A ve 7/B şubelerinden 15 ENO öğrencisi belirlendi. Kendilerine haftalık olarak yapacakları işler verildi. ENO’dan koordinatör öğretmen ve 15 öğrenci için kullanıcı adı ve şifresi alındı. Koordinatör öğretmen ve 15 öğrenci Bilgi Teknolojisi sınıfında bir araya gelerek gerekli çalışmaları yaptılar.

37 5 KASIM 2007 / 27 OCAK 2008 This is our Nature: The sustainable use of forests Ormanların dünyada nasıl kullanıldığı ve sürdürülebilirlik için neler yapıldığı konusu ile ilgili olarak öğrenciler ormanların bölgesel ve ulusal kullanımını araştırdılar. Şifreleri ile ENO’nun web sayfasında İngilizce sunum hazırladılar. Sunumların içinden en iyileri seçilerek diğer ENO okullarının paylaşımına açıldı. projects-2008.html

38 Diğer ülkelerdeki okulların ENO Ağaç Dikme Günü ve Ormanların Kullanımı konularında yaptıkları çalışmalar araştırılarakpanoda sergilendi. Diğer sınıflara anlatıldı.

39  Öğrencilerimiz sunum hazırlama konusunda oldukça başarılı oldular.

40 ENO Conference and SciFest Joensuu 2008 / Finland ENO Konferansı (14-18 Nisan 2008) ve Bilim Festivali (16-17 Nisan 2008) Katılımcılar H. Buket YERELİ, ENO Koordinatörü (İngilizce Öğretmeni & BT Formatörü) İsa ABADANOĞLU, 7/B Sınıfı öğrencisi Semra YAPICI, Okul Müdürü Nilden AKDOĞAN, Müdür Yrd. ENO, 4 kişiye kadar konaklama ve yeme-içme masraflarını karşılayacak. SEYAHAT MASRAFLARI İÇİN FİNANSMAN ARAYIŞI İÇİNDEYİZ!

41 SON


"EROL TARAKÇIOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU HATİCE BUKET YERELİ OTMG Koordinatör Öğretmeni Ocak 2008." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları