Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU. Yalova’nın Çınarcık İlçesi’ndeki; Okulumuzda 24 derslik, 3 anasınıfı, 1 bilgisayar sınıfı,2 fen laboratuarı,2 iş atölyesi, 1.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU. Yalova’nın Çınarcık İlçesi’ndeki; Okulumuzda 24 derslik, 3 anasınıfı, 1 bilgisayar sınıfı,2 fen laboratuarı,2 iş atölyesi, 1."— Sunum transkripti:

1 GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU

2 Yalova’nın Çınarcık İlçesi’ndeki; Okulumuzda 24 derslik, 3 anasınıfı, 1 bilgisayar sınıfı,2 fen laboratuarı,2 iş atölyesi, 1 müzik sınıfı ve her türlü hizmet birimi mevcuttur. Okul bahçesinde çok amaçlı 500 kişilik salon hizmettedir. Basketbol ve voleybol kapalı alanı mevcuttur. Okulumuzun 30 anasınıfı, 524 ilköğretim öğrencisi olmak üzere toplam 554 öğrencisi vardır.

3 Okulumuz yaptığı faaliyetlerle adını duyurmuştur

4 Futbolda Yalova’yı Bursa’da temsil etti,

5 Halk Oyunları ekipleri ile tüm etkinliklerde yer aldı,

6 TSM korosu ile ilde her yıl konserler verdi,

7 Bu benim eserim projesinde Yalova’yı temsil etti,

8 Comenius projesi ile büyük bir geri dönüşüm hareketi başlattı.

9 PROJEMİZ AB EĞİTİM ve GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ LİFE LONG LEARNING PROGRAM COMENIUS OKUL ORTAKLIKLARI KONU SAVING ENERGY and RECYCLING

10 Okulumuz AB Gençlik Programları bünyesindeki Comenius programına “Saving Energy and Recycling” adlı projesi ile kabul edildi.

11 yılları arasında 2 yıl boyunca sürecek projemiz Koordinatör ülke Türkiye’nin başkanlığında 6 ülkeden öğretmen ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirilecektir, Proje ortaklarımız; Fransa, Almanya, İspanya, Polonya ve Çek Cumhuriyetidir.

12 Projeyi yapma amacımız; Kültürlerarası alışveriş ve ortak dil olan İngilizceyi etkin bir şekilde kullanabilme, Son zamanlarda dünyadaki en önemli problem olan çevre sorununa dikkat çekerek insanları daha duyarlı hale getirebilme, Geri dönüştürülebilen çöpleri değerlendirme, Enerji kaynaklarımızı verimli şekilde kullanma, Alternatif Enerji kaynaklarının farkına varabilme.

13 Proje kapsamındaki ilk toplantımızı Almanya’nın Frankfurt şehrindeki Erlensee’de 3-9 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirdik.

14 Projemizde planladığımız etkinlikler; Çevre temizliği ve düzeni kampanyası başlatmak, Geri dönüştürülebilir maddeleri toplamak, Yetkililerle işbirliği yaparak gerekli desteği ve donanımı sağlamak, Bilgilendirici seminer ve konferanslar vermek, Çalışmaları sürekli hale getirebilmek.

15 Neler yaptık?

16 Okulların açılması ile beraber Almanya için ekibimizi oluşturduk. Almanya’ya gidecek öğrencilerimizi ağırlayacak ailelerin adreslerini edindik ve birbirleriyle yazışmaya başladılar. Ülkemizi, ilimizi, ilçemizi ve okulumuzu tanıtacak slaytlar hazırlamak için veri topladık ve bunları düzenleyip power point sunusu haline getirdik. Bulunduğumuz beldenin Belediye Başkanı ile görüşüp projemizi anlattık ve destek sözü aldık. Okulumuzu ve projemizi daha geniş kapsamlı anlatabilmek için bir Web sitesi oluşturma çalışmalarına başladık.

17 Almanya’ya gittik ve ev sahibi okulun proje konusundaki uygulamaları ve eğitim sistemini inceledik. Rüzgar tribünlerini ziyaret ettik ve yapılışı, çalışma sistemi, üretimi konusunda bilgi aldık. Organik meyve suyu yaptık. Proje konusu hakkında anket formları hazırladık. Proje sayfasını oluşturmak için e-twinning’i inceledik. Almanya’dan döndükten sonra; projede görevli öğrenci ve öğretmenler ile birlikte bir çalışma günü belirledik ve belirlediğimiz günde düzenli olarak çalışmaya başladık. Görevli öğrenciler gruplara böldük; 6. Sınıflar atık maddeleri toplama kampanyasından, 7. Sınıflar anket formlarının uygulanmasından, 8. Sınıflar konu hakkında kısa sunular hazırlamadan sorumlu oldular ve çalışmaya başladılar.

18 Kampanya süresince kurulan bağlantılar sayesinde bir firma ile toplanan maddelerin alımı konusunda anlaşıldı, okula içine ve çevresine geri dönüşüm kumbaraları konulması yönünde adımlar atıldı… Anket formları okuldaki öğrencilere, okul çevresindeki halka uygulandı ve sonuçları değerlendirmeye alındı. Öğrencilerin konu hakkında hazırladıkları sunuları tüm sınıflara anlatması için haftalık plan yapıldı. Okul bahçesinin keşfi yapıldı. Yeni düzenlemeler için neler yapılabileceği konusundaki fikirler değerlendirildi.

19 Teknoloji Takımı, okulumuzun web sitesi için veri toplama ve tasarım konusunda çalışmalarına başladı, Bahçe Takımı, okul bahçesini düzenleme işine ve yeni uygulamalar için tasarım yapmaya başladı, Araştırma takımı anket formlarını bitirdi ve bölgeye ait eski ve yeni fotoğrafları araştırmaya başladı, Sunum Ekibi, okulumuzdaki eğitimi bitirerek ilçemizdeki diğer okullara eğitim vermek üzere plan yapmaya başladı, Hazırlık Ekibi, Şubat ayındaki misafirlerimiz ve toplantılar için okul içerisini düzenleme çalışmalarına başladı.

20

21 PROJEMİZE KATKIDA BULUNANLAR ve DESTEK VERENLER Koruköy Belediyesi, Yalova Belediyesi, Yalova Ticaret ve Sanayi Odası, Recycling Endustry Dergisi, Gönüllü Öğrenci ve Öğretmenler.

22 TEŞEKKÜRLER! Şeyda Gül ZAMAN Gülkent İlköğretim Okulu Proje Sorumlusu


"GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU. Yalova’nın Çınarcık İlçesi’ndeki; Okulumuzda 24 derslik, 3 anasınıfı, 1 bilgisayar sınıfı,2 fen laboratuarı,2 iş atölyesi, 1." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları