Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU STRATEJİ PLANI 2011-2014.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU STRATEJİ PLANI 2011-2014."— Sunum transkripti:

1 IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU STRATEJİ PLANI

2 Işıklı İlköğretim Okulu ilkokul olarak 1931 yılında eğitim Öğretime başlamıştır ve eski okul binası imece usulü ile kasaba halkı tarafından yapılmıştır, sonraki yıllarda üç derslikli olan binaya ek olarak 4 derslikli bir bina daha yapılmıştır. Işıklı Ortaokulunun Dinar depreminde hasar görmesi nedeniyle 1994 Yılında devlet tarafından yaptırılan ilköğretim binasına her iki okulda birleştirilerek taşınmıştır. 1.DURUM ANALİZİ 1.1. Kurum İçi Analiz Okulun Tarihçesi

3 Okulumuz 1993 yılından itibaren taşımalı eğitime geçilmiş olup bu durum okulun fiziksel yönden yetersiz kalmasına neden olmuştur. Halen aynı binada eğitim öğretime devam edilmektedir. Okulumuza 12 köyden 190 ila 200 öğrenci taşınmaktadır. Okulumuza taşımalı olarak gelen öğrencilere Bakanlık tarafından öğle yemeği verilmektedir.2008 yılı için 4 adet ek derslik yapımı kararı alınmıştır.

4 Okul Kimlik Bilgisi isikliortaokulu.meb.k12.t r

5 Okul Kimlik Bilgisi

6 Misyonumuz: Atatürk ilkeleri ışığında, kendini sürekli yenileyen geliştiren eğitim kadrosuyla, başarıyı artırmak amacıyla sorumluluk alan, öğrencilerine öğrenme yollarını açan, birbirine karşı saygılı ve dürüst bireyler yetiştiren bir kurumdur. Vizyonumuz : Katılımcı ve çok yönlü eğitim. 2. Vizyonumuz – Misyonumuz:

7 3. Okulumuzu Etkileyen Faktörler  Bütün branşlarda öğretmenin olması  Yeterli teknolojiye sahip olunması  Öğretmenler arasında uyum olması  Okul aile birliğinin okula gelir sağlaması Güçlü Yönler

8 3. Okulumuzu Etkileyen Faktörler Zayıf Yönler  Taşımalı öğrencinin çokluğu  Okul aile birliğinin fakir kişilerden oluşması  Bina yetersizliği  Kütüphane olmaması  Fen laboratuarının olmaması

9 3. Okulumuzu Etkileyen Faktörler Zayıf Yönler  Spor salonunun olmaması  Çok amaçlı salon olmaması  Yemekhanenin soğuk olması  Anasınıfının aynı binada olması  İngilizce Sınıfının olmaması  Teknoloji tasarım sınıfının olmaması

10 3. Okulumuzu Etkileyen Faktörler Fırsatlar  Bilgisayar laboratuarının olması  Bil. Laboratuarının İnternete açık olması  Sosyal faaliyetlere açık olması  Belediyenin yardımı  Doğal güzelliklerin olması  Yardımsever vatandaşların olması

11 3. Okulumuzu Etkileyen Faktörler Tehditler  Velilerin ilgisizliği  Ekonomik yetersizlik  Anayola yakın olması  Taşıma yapılan köylerin öğrencilerinin içinde bulunduğu imkansızlıklar.

12 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 1: HEDEF NO 1: Öğrenci başarısının artırılması ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Seviye belirleme sınavlarının yapılması Etkinlik 2: Kitap okumanın özendirilmesi Etkinlik 3: Sınıflar arası bilgi yarışmalarının düzenlenmesi Etkinlik 4: Öğrencilerin ilgi alanlarını tespit eden testlerin yapılması Etkinlik 5: Okul gezilerinin düzenlenmesi

13 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 1: HEDEF NO 2: Velilerin bilinçlendirilmesi ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Köylere belirli zamanlarda geziler düzenlenecek Etkinlik 2: Her dönem en az iki veli toplantısı yapılacak Etkinlik 3: Velilere yönelik etkinlikler yapılacak Etkinlik 4: Seviye belirleme sınavının sonuçlarının veliye bildirilmesi

14 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 1: HEDEF NO 3: Problemli öğrencilerle ilgilenme ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Problemli öğrencileri tanıma Etkinlik 2: Öğrenci etkinlikleri düzenleme

15 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 2: HEDEF NO 1: Sosyal faaliyetlere öğrencinin katılımının artırılması ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Beceri dersleri ile ilgili derslerde öğrencilere etkinlik yaptırılması Etkinlik 2: Şiir ve kompozisyon yarışmalarının düzenlenmesi Etkinlik 3: Öğrencilerin çeşitli yarışmalara katılımının sağlanması Etkinlik 4: Hızlı okuma teknikleri konusunda öğrencilere yardım edilmesi

16 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 2: HEDEF NO 2: Sosyal faaliyetlere öğrencinin katılımının artırılması ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Bathminton sahasının yapılması Etkinlik 2: Futbol turnuvasının düzenlenmesi Etkinlik 3: Basketbol sahasının düzeltilmesi Etkinlik 4: Voleybol sahasının düzeltilmesi

17 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 3: HEDEF NO 1: Okul bahçesinin düzenlenmesi ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Bahçede bulunan bankların üzerine bank kaplanması Etkinlik 2: Ağaç ve çiçek dikilmesi Etkinlik 3: Okul bahçesinde oturma alanlarının yapılması

18 Işıklı İlköğretim Okulu Stratejik Planı STRATEJİK AMAÇ 3: HEDEF NO 2: Anasınıfının ayrı binada olması ETKİNLİKLER: Etkinlik 1: Yapılacak ek binada yer ayrılması

19 Stratejik Planlama Ekibimiz

20 Okul Gelişim Planı Sıra No Strateji k Amaç No Hedef NoÇalışmanın AdıSorumlu Ekip Başlangıç ve Bitiş Tarihi Tahmini Bütçe Açıklamalar 111 Öğrenci başarısının artırılması Eğitim – Öğretim Grubu Velilerin bilinçlendirilmesi Eğitim – Öğretim Grubu Problemli öğrencilerle ilgilenme Rehberlik Grubu Sosyal faaliyetlere öğrencinin katılımının artırılması Sosyal Etkinlik Grubu Spor etkinliklerine önem verilmesi Sosyal Etkinlik Grubu Okul bahçesinin düzenlenmesi Okul – Çevre İhtiyaçları Grubu Eylül 2011 Mart Anasınıfının ayrı binada olması Okul – Çevre İhtiyaçları Grubu Eylül 2011 Mart 2014

21 Eğitim – Öğretim Grubu

22

23

24 Rehberlik Grubu

25 Ölçme – Değerlendirme Grubu

26 Sosyal Etkinlik Grubu

27

28

29 Okul – Çevre İhtiyaçları Belirleme Grubu

30 ONAY BÖLÜMÜ  Murat SARI Mukadder ARSLAN  Okul Müdürü Öğretmen  01/01/2011  Mehmet ÖZCAN  Çivril İlçe Milli Eğitim Müdürü


"IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU STRATEJİ PLANI 2011-2014." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları