Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

EĞİTİMDE FATİH PROJESİ ETKİNLİK ÇERÇEVE PROGRAMI (Aralık 2014)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "EĞİTİMDE FATİH PROJESİ ETKİNLİK ÇERÇEVE PROGRAMI (Aralık 2014)"— Sunum transkripti:

1 EĞİTİMDE FATİH PROJESİ ETKİNLİK ÇERÇEVE PROGRAMI (Aralık 2014)

2 ETKİNLİK İÇERİĞİ KONULARSÜRE 1Eğitimde FATİH Projesi1 Saat 1.Eğitimin amacı 2.Eğitimin proje içindeki yeri ve önemi 3.Eğitimin kapsamı ve çalışma konusunun belirlenmesi

3 2Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Temel Kavramlar 2 Saat 2. Eğitimde BT Teknolojisi kullanma 3. Temel Kavramlar 2.1. Materyal 2.2. E-İçerik 2.3. E-Öğrenme 2.4. Öğrenme nesnesi 2.5. Materyallerin genel özellikleri 4. Materyal türleri 3.1. Video ve ses 3.2. Resim, grafik ve tablo 3.3. Animasyon 3.4. Simülasyon 3.5. Eğitsel Oyun 3.6. Metin ve Çalışma yaprağı 3.7. Öğretimsel Bloglar

4 3 Öğretim Sürecinde Materyal Kullanımı 2 Saat 1. Materyalin kullanıldığı öğretim süreçleri (5E Modeli) 1.1. Giriş aşaması 1.2. Keşfetme aşaması 1.3.Açıklama aşaması Derinleştirme aşaması 1.5. Değerlendirme aşaması 2. Öğretim Sürecinde Metin kullanımı 3. Öğretim Sürecinde Resim kullanımı 4. Öğretim Sürecinde Video kullanımı 5. Öğretim Sürecinde Animasyon kullanımı 6. Öğretim Sürecinde Simülasyon kullanımı 7. Öğretim Sürecinde Oyunların kullanımı

5 ETKİNLİK İÇERİĞİ 4BT Ekipmanlarını Kurma ve Kullanma 5 Saat 1.Proje kapsamında kurulacak donanımların kullanımı ve bağlantılarını yapma 2.Karşılaşılan temel problemleri çözme 3.Etkileşimli Tahta üzerindeki işletim sistemlerinin arayüzlerinin tanıtımı 4.Etkileşimli tahta yazılımının kullanımı

6 5Materyal Arama, Bulma ve Seçme 5 Saat 1. Telif hakları 2. Materyal arama ve bulma 2.1. Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ‘nın tanıtımı 2.2. EBA üzerinde e-içerik arama 2.3. Arama motorları üzerinden e-içerik arama seçenekleri 2.4. Bulunan e-içerikleri arşivleme 3. E-İçerik Seçme 3.1. E-İçerik seçiminde dikkat edilmesi gereken temel özellikler 3.2. E-İçeriği oluşturan bileşenler 3.3. Farklı e-içerikleri seçme

7 6 Öğretim Materyali Tasarlama ve Materyalin Üzerinde Değişiklik Yapma 7 Saat 1.Öğretim Materyali Tasarlama ve Materyalin Üzerinde Değişiklik Yapma 1.Görsel tasarım öğeleri 2.Görsel tasarım ilkeleri 3.Görsel tasarımda dikkate alınacak faktörler 4.EBA Sunum Aracı 5.Resim düzenleme işlemleri 6.Video ve ses işlemleri 7.İşlenecek örnek ders materyallerinin düzenlenmesi

8 7Etkileşimli Tahta Kullanarak Ders Sunumu 7 Saat 1.Genel materyal kullanım ilkeleri 2.Materyal kullanım kılavuzu 3.Örnek ders planının tamamlanması ve EBA sunum içeriğine çevrilmesi 4.Tasarlanan dersin etkileşimli tahta kullanılarak sunumu 1. Ders işleniş örnekleri 2.Örnek ders sunumu 3.Etkileşimli tahta üzerinde ders sunumlarının yapılması 4.Ürün dosyasının EBA Dosyaya yüklenmesi 5.Dersin değerlendirilmesi

9 8 Materyalin Etkililiğinin ve Verimliliğinin Öğretmen Tarafından Değerlendirilmesi 1 Saat 1.Materyalin/e-İçeriğin etkililiğinin ve verimliliğinin değerlendirilmesi TOPLAM30 Saat


"EĞİTİMDE FATİH PROJESİ ETKİNLİK ÇERÇEVE PROGRAMI (Aralık 2014)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları