Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KASIM AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ KASIM AYINDA ÖĞRENİLEN ŞARKILAR KASIM AYI SEBZESİ KASIM AYI GEZİLERİMİZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KASIM AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ KASIM AYINDA ÖĞRENİLEN ŞARKILAR KASIM AYI SEBZESİ KASIM AYI GEZİLERİMİZ."— Sunum transkripti:

1

2 KASIM AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ KASIM AYINDA ÖĞRENİLEN ŞARKILAR KASIM AYI SEBZESİ KASIM AYI GEZİLERİMİZ KASIM AYI TİYATRO VE SİNEMAMIZ KASIM AYI PARTİSİ KASIM AYI DOĞUM GÜNÜMÜZ ARALIK AYI MİNİ PROGRAMI ARALIK AYI AİLE KATILIMI

3 PSİKOMOTOR ALAN Amaç 1. Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme Kazanımlar 2.Değişik yönlere yuvarlanır 4.Sözel yönergelere uygun olarak yürür 5.Sözel yönergelere uygun olarak koşar 7.Belli bir yüksekliğe çıkar Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme Kazanımlar 7.El becerilerini gerektiren bazı araçları kullanır 8.Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir 9.Değişik malzemeler kullanarak resim yapar 10.Yönergeye uygun çizgiler çizer 13. Malzemeleri istenilen nitelikte keser 14. Malzemeleri istenilen nitelikte yapıştırır Amaç 4. Küçük kaslarını kullanarak belirli bir güç gerektiren hareketleri yapabilme Kazanımlar 2.Nesneleri sıkar 4.Malzemelere elleriyle şekil verir 5.Malzemelere araç kullanarak şekil verir

4 SOSYAL-DUYGUSAL ALAN Amaç 2. Duygularını fark edebilme Kazanımlar 1.Duygularını söyler Amaç 3. Duygularını kontrol edebilme Kazanımlar 1Olumlu/olumsuz duygu ve düşüncelerini uygun şekilde ortaya koyar 3.Yeni ve alışılmamış durumlara uyum sağlar Amaç 4. Kendi kendini güdüleyebilme Kazanımlar 1.Kendiliğinden bir işe başlar 2.Başladığı işi bitirme çabası gösterir Amaç 6. Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme Kazanımlar 4. Aldığı sorumluluğu yerine getirir 5.Kendisinin ve başkalarının haklarına saygı gösterir 6.Gerekli durumlarda nezaket sözcüklerini kullanır Amaç7. Hoşgörü gösterebilme Kazanımlar 1.Hata yapabileceğini kabul eder 2.Kendi hatalarını söyler Amaç 15. Atatürk ile ilgili etkinliklere ilgi gösterebilme Kazanımlar 1.Atatürk ile ilgili etkinliklere katılır

5 DİL ALANI Amaç 1. Sessleri ayırt edebilme Kazanımlar 4. Verilen sese benzer sesler çıkarır Amaç 3. Türkçe’yi doğru kullanabilme Kazanımlar 1.Konuşmalarında söz dizimi kurallarını doğru olarak kullanır Amaç 4. Kendini sözel olarak ifade edebilme Kazanımlar 5.Söz almak için sıra bekler 6.Duygu, düşünce ve hayallerini söyler Amaç 5. Dinlediklerini çeşitli yollarla ifade edebilme Kazanımlar 2. Dinlediklerine ilişkin sorular sorar 3. Dinlediklerine ilişkin sorulara cevap verir 4. Dinlediklerini özetler Amaç 6. Sözcük dağarcığını geliştirebilme Kazanımlar 1.Dinlediklerinde yeni olanları fark eder 2.Yeni sözcüklerin anlamlarını sorar 3.Verilen sözcüğün anlamını açıklar 4.Yeni öğrendiği sözcükleri anlamlarına uygun olarak kullanır

6 BİLİŞSEL ALAN Amaç 1. Kendisi ve ailesi ile ilgili bilgileri kavrayabilme Kazanımlar 1.Kendisi ile ilgili bilgileri açıklar Amaç 2. Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme Kazanımlar 1.Olay ya da varlıkların özelliklerini söyler 2.Olay ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır Amaç 3. Dikkatini toplayabilme Kazanımlar 1.Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder 2.Dikkatini nesne/durum/olay üzerinde yoğunlaştırır 3.Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı söyler Amaç 4. Algıladıklarını hatırlayabilme Kazanımlar 4.Varlıkların şeklini söyler 5.Varlıkların sayısını söyler 6.Olay ya da varlıkların sırasını söyler 7.Nesnelerin neden yapıldığını söyler Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme Kazanımlar 1.Varlıkları birebir eşleştirir 2.Varlıkları renklerine göre eşleştirir 3.Varlıkları şekillerine göre eşleştirir 4.Varlıkları büyüklüklerine göre eşleştirir

7 Amaç 6. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre gruplayabilme Kazanımlar 3.Varlıkları büyüklüklerine göre gruplar 6.Varlıkları kullanım amaçlarına göre gruplar Amaç 7. Nesne, durum ya da olayları çeşitli özelliklerine göre sıralayabilme Kazanımlar 1 Nesneleri büyüklüklerine göre sıralar 2. Sıralanmış nesne grubu içinde nesnenin yerini gösterir 7 Olayları oluş sırasına göre sıralar Amaç 8. Nesneleri ölçebilme Kazanımlar 1.Ölçme sonucunu tahmin eder 2.Standart olmayan birimlerle ölçer Amaç 9. Nesneleri sayabilme Kazanımlar 1.20 sayısı içinde ileriye doğru birer birer ritmik sayar 3.Söylenilen sayı kadar nesneyi gösterir 4.Gösterilen belli sayıdaki nesneyi doğru olarak sayar Amaç 10. Geometrik şekilleri tanıyabilme Kazanımlar 1.Her nesnenin bir şekli olduğunu söyler 2.Daire, üçgen, kare ve dikdörtgene benzeyen nesneleri gösterir Amaç 11. Günlük yaşamda kullanılan belli başlı sembolleri tanıyabilme Kazanımlar 3.10 sayısı içindeki rakamları okur içindeki rakamları modele bakarak yazar

8 Amaç 12. Mekanda konum ile ilgili yönergeleri uygulayabilme Kazanımlar 1. Nesnenin mekandaki konumunu söyler 2. Yönergeye uygun olarak mekanda konum alır 3. Yönergeye uygun olarak nesneyi doğru yere yerleştirir Amaç 13. Bir örüntüdeki ilişkiyi kavrayabilme Kazanımlar 1. Modele bakarak nesnelerle örüntü oluşturur 2. Bir örüntüde eksik bırakılan öğeyi söyler 3. bir örüntüde eksik bırakılan öğeyi tamamlar Amaç 16. Belli durum ve olaylarla ilgili neden-sonuç ilişkisi kurabilme Kazanımlar 1.Bir olayın olası nedenlerini söyler 2.Bir olayın olası sonuçlarını söyler 3.Yarım bırakılan olayı,durumu, şiiri, öyküyü, şarkıyı vb. özgün bir şekilde tamamlar Amaç 17. Zamanla ilgili kavramlar arasında ilişki kurabilme Kazanımlar 2. Zamanla ilgili kavramları anlamına uygun şekilde kullanır. 4. Haftanın günlerini sıra ile söyler. Amaç 19. Nesne grafiği hazırlayabilme Kazanımlar 1.Nesneleri kullanarak grafik oluşturur 2.Nesne ve varlıkları sembollerle gösterir 3.Hazırlanmış nesne grafiği çerçevesine sembolleri yerleştirir 4.Grafikte yer alan nesneleri sayar

9 Amaç 20. Atatürk’ü tanıyabilme Kazanımlar 1.Atatürk’ün hayatı ile ilgili olguları söyler 2.Atatürk’ün kişisel özelliklerini söyler Amaç 21. Atatürk’ün Türk Toplumu için önemini açıklayabilme Kazanımlar 1.Atatürk’ün getirdiği yenilikleri söyler 2.Atatürk’ün getirdiği yeniliklerin önemini açıklar ÖZBAKIM BECERİLERİ Amaç 1. Temizlik kurallarını uygulayabilme Kazanımlar 2.El, yüz ve vücudun diğer kısımlarını uygun biçimde yıkar 4.Yiyecek ve içeceklerin temizliğine dikkat eder 5.Ev ve okuldaki eşyaları temiz ve düzenli kullanır 6.Beslenme için gerekli araç-gereçleri temizlik kurallarına uygun kullanır 7.İçinde bulunduğu çevreyi temiz tutar Amaç 2. Giysilerini giyme ve çıkarabilme Kazanımlar 2.Giysilerini yardımsız çıkarır 3.Giysilerini yardımsız giyer 4.Giysilerini doğru şekilde giyer 6.Giysilerini asar Amaç 3. Doğru beslenmenin önemini fark edebilme Kazanımlar 1. Yiyecekleri ve içecekleri ayırım yapmadan yer/ içer 2. Yiyecekleri ve içecekleri yeterli miktarda yer/ içer 3. Yiyecekleri yerken sağlık ve görgü kurallarına özen gösterir

10 RENKLER Sarı Kırmızı Mavi Siyah Beyaz Yeşil Turuncu Pembe Mor Kahverengi Gri SAYILAR/SAYMA 1-10 arası rakamları tanıma 1-10 arası nesne rakam eşleştirme 1-5 arası rakamları yazma O rakamını tanıma BOYUT En Büyük - Orta - En Küçük İnce - Kalın KARŞILAŞTIRMA Benzer olanı bulma Çeşitlilikleri fark etme Eşit büyüklükleri fark etme Eşit miktarda olanları fark etme ŞEKİLLER Üçgen Dikdörtgen

11 YÖN/KONUM Uzak - Yakın Parça - Bütün Ters – Düz Arka-Ön BİREYSEL/ SOSYAL FARKINDALIK Yaşlı-Genç Doğru-Yanlış YAPI/MATERYAL Nesnelerin yapısal özellikleri (Ağaçtan-camdan-metal-kumaştan) Pürüzlü-pürüzsüz-Kaygan Parlak-Mat Canlı-Cansız Kalabalık-Tenha Tüylü-tüysüz MİKTAR Tam (Bütün) Yarım Var-Yok Eşit-Eşit değil ZAMAN/SIRALAMA Gece-Gündüz Karanlık-Aydınlık Eski-Yeni Önce-Şimdi-Sonra Sabah-Öğle-Akşam

12

13 OKULUMUZUN BAHÇESİNDE YAPILAN “10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA” TÖRENİNE KATILARAK ATATÜRK BÜSTÜNE ÇİÇEKLER BIRAKILDI.

14 “ATATÜRK” RESMİNE ÇERÇEVE YAPILARAK SÜSLENDİ.

15

16 EVDEN GETİRİLEN FOTOĞRAFLAR İNCELENDİ. AİLEMİZ, AKRABALARIMIZ İLE İLGİLİ SOHBET EDİLDİ. FOTOĞRAFLARIN NEREDE ÇEKİLMİŞ OLDUKLARI KONUŞULDU.

17 AİLEMİZDEKİ KİŞİLERİN RESİMLERİ YAPILDI. “EVİMİZDE KAÇ KİŞİ YAŞIYOR? SORUSU CEVAPLANDI VE GRAFİK OLUŞTURULDU.

18 “RESİMDEKİ EVDE KİMLER YAŞIYOR?” TAHMİN EDİLDİ VE RESMEDİLDİ.

19 FARKLI MALZEMELER KULLANILARAK EV ÇALIŞMASI YAPILDI.

20 FARKLI EV RESİMLERİ İNCELENDİ. BU EVLERİN ÇEŞİTLİ ÖZELLİKLERİ HAKKINDA (RENKLERİ, BOYUTLARI, ŞEKİLLERİ, NEYDEN YAPILDIĞI, KAÇ KATLI OLDUĞU HAKKINDA) KONUŞULDU.

21 EVDEN GETİRİLEN NESNELER İLE GRUP ÇALIŞMASI OLARAK “EV” YAPILDI.

22

23

24 YIL BOYUNCA DEVAM EDECEK PLASTİK KAPAK TOPLAMA KAMPANYASINA BAŞLANDI.

25 “PAPU ÇİZGİLERE DOKUNUYORUM” VE “PAPU ÇİZGİLER” KİTAPLARIYLA ÇALIŞILDI.

26

27 HAZİNE SANDIĞIMIZDA EVDEN GETİRİLEN HAZİNELER BİRİKTİRİLDİ.

28 DEPREM TATBİKATI YAPILDI.

29 RESİMDEKİ ATATÜRK Gözlerin mavi mavi, Saçların sarı sarı, Candan severler seni, Bütün Türk çocukları. Senin için toplarız Karanfil,zambak,mine, Öpücükler yollarız Sınıftaki resmine. ÖĞRETMENİM Öğretmenim canım benim canım benim Seni ben pek çok pek çok severim Sen bir ana sen bir baba Her şey oldun artık bana Okut öğret ve nihayet yurda yar bir insan et

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46 “Ritm Tutalım”, “ Zillerin Dansı” isimli çalışmalar yapıldı.

47 El çırparak denge tahtası üzerinde yürüme, planör duruşu, engel üzerinden atlama, ç ember içine top atma, grupla top taşıma yapıldı.

48 Yöre Çalışmaları yapıldı. 4 zamanlı ritmik Halk Dansları adımları çalışıldı.

49 Güven Geliştirme, Duyguları Kullanma ve Tonlama, Sözlü İfade Çalışmaları yapıldı.

50 Rehberlik derslerine başlandı. “Duygular”, “Kendini nasıl hissedersin?” etkinlikleri uygulandı.

51 Hava Deneyi yapıldı. Barkovizyondan “Besin Piramidi” incelendi. Kolanın zararları öğrenildi.

52 “Taş alma ve tehdit”, “Taş isteme-Taş alma “, “Taşların Gücü” çalışmaları yapıldı.

53 Atatürk portresinin çevresi el baskısıyla süslendi. Öğretmenler Günü konulu resim çalışması yapıldı. Kil ile hayvan figürü oluşturuldu ve boyandı.

54 CİTO Öğrenci İzleme Programı üç oturum şeklinde uygulandı. “Drawing For Childrenn” programında resim çalışması yapıldı.

55 İlköğretim okulumuzun kütüphanesinde derslerimiz başladı. Kütüphane gezilerek tanıtıldı. Barkovizyondan“ Kütüphaneye Gidiyoruz“ isimli hikaye dinlendi. Kütüphanenin kuralları hakkında sohbet edildi.

56

57

58 05 T ü m hazineleri inceleyerek sınıflandırıyoruz. 10 ’ ar tane olan nesneleri gruplandırıyoruz. 10 ’ dan eksik olan nesneleri 10 ’ a tamamlıyoruz. Sağ ve sol elimizin şeklini ç ıkarıyoruz. Parmaklarımızın ü zerine rakamlar yapıştırarak 1 – 10 arası rakam sıralama ç alışması yapıyoruz. 06 6/A SINIFI MODERN SANAT M Ü ZESİ ’ NE GİDİYOR. Zarafet ve Kibarlık konumuz “ Tuvalet ve Lavaboyu uygun kullanmak ” ile ilgili ç eşitli dramalar yapıyoruz. “ OPET TUVALET EĞİTİMİ ” İSİMLİ FİLM İZLİYORUZ. ANNE BABA OKULU ’ nun “ Sorumluluk sahibi bireyler yetiştirmek ” isimli III. Oturumu Saat ’ da ger ç ekleşecektir. Katılımınızı bekliyoruz. 07 GEZİ ETKİNLİĞİ “ RAHMİ KO Ç SANAYİ M Ü ZESİ ’ NE gidiyoruz. Gezi sonrası sohbet ediyoruz. “ Gezi İzlenimleri ” etkinliğimizi yapıyoruz. 08 Y ö n kavramlarını kullanarak sınıfımıza sakladığımız hazine i ç in harita hazırlıyoruz. Hazırladığımız harita ile diğer sınıflardaki arkadaşlarımız hazine avına ç ıkıyor. Pusulayı tanıyarak yararlarını ö ğreniyoruz. 09 GEZİ ETKİNLİĞİ “ ICE STATION ANTARTİKA ” Sergisine gidiyoruz. Gezi sonrası değerlendirme resmi yapıyoruz. 12 Ayakkabılarımızı inceleyerek ö zelliklerini konuşuyoruz. “ Ayakkabı Eşleştirme ” isimli oyunu oynuyoruz. Ayakkabımızın tabanındaki şekli ç izme ç alışmaları yapıyoruz. 13 Sınıfımızdaki krakerleri eşit şekilde paylaşabilmek i ç in çö z ü mler ü retiyoruz. Daha sonra paylaşarak yiyoruz. ANNE BABA OKULU ’ nun “Ç atışma ve Ç atışma Çö zme Y ö ntemleri ” isimli IV.Oturumu Saat 16:00 ’ da ger ç ekleşecektir. Katılımınızı bekliyoruz. 14 6/B SINIFI MODERN SANAT M Ü ZESİ ’ NE GİDİYOR. Yaşamımızda matematik ’ i nerelerde kullanıyoruz? Sorusu ile g ü nl ü k yaşamımızdaki matematiği keşfediyoruz. Okulumuzda g ö rd ü ğ ü m ü z rakamları bularak ok işareti ile belirliyoruz. Ka ç tane ok işareti kullandığımızı sayıyoruz. 15 Traş k ö p ü ğ ü ü zerine ç izgi ç alışmaları yapıyoruz. “ +, -, = “ işaretlerini tanıyoruz. “ Papu ile ç izgilere dokunuyorum “ kitabından ç alışmalar yapıyoruz. 16 TUTUM YATIRIM VE T Ü RK MALLARI HAFTASI Ü lkemizde yetişen ü r ü nleri tanıyoruz ve bunları yiyoruz. NOT: Evden gelirken ü lkemize ö zg ü yiyecekler getirmeyi unutma! (meyve, kuruyemiş, lokum v.b.) “ T Ü RKİYE ” sergimiz i ç in; ü lkemize ö zg ü kıyafet ve ç eşitli nesneleri okula getirebilirsin. (NOT: Ç alışma sonunda eve geri d ö necektir )

59 19 “ Kararsız Ayı Ponki ” isimli tiyatro oyununu izliyoruz. Birlikte zincir oluşturuyoruz ve zincirde ka ç halka olduğunu tahmin ediyoruz. “ Baş – Orta – Son ” kavramlarını zincir ü zerinde ö ğreniyoruz 20 “ Abak ü s nedir? ” ö ğreniyoruz. Abak ü s ü kullanarak sayma ç alışmaları yapıyoruz. “ Sayıların dansı ” oyununu oynuyoruz. ANNE BABA OKULU ’ NUN “Ç OCUKLUK D Ö NEMİ HASTALIKLARI VE ALERJİLER ” isimli V. Oturumu Saat 14:00 ’ da ger ç ekleşecektir. Katılımınızı bekliyoruz. 21 GEZİ ETKİNLİĞİ Markete geziye gidiyoruz ve alışveriş yapıyoruz. Paraları tanıyoruz. Okula gelirken 5 kuruş, 10 kuruş, 25 kuruş, 50 kuruş, 1 TL. bozuk paradan oluşan toplam 2 TL. getirmeyi unutma! 22 “ Mickey ’ nin Yılbaşı Hikayeleri ” isimli ç izgi filmi okulumuz konferans salonunda izliyoruz. ARALIK AYINDA DOĞAN Ö ĞRENCİLERİMİZİN DOĞUM G Ü NLERİNİ KUTLUYORUZ. 23 K ü plerle arttırma eksiltme ç alışmaları yapıyoruz. 3 boyutlu nesneler kullanarak oval şeklini tanıma ve ç izme ç alışmaları yapıyoruz. 26 Se ç im sonucunda belirlenen yeni yıl hediyesini hazırlamaya başlıyoruz. Poldi sesli kitaplardan “ Zaman ” Adlı kitabı inceliyoruz. Gece ve g ü nd ü z deneyi ile D ü nya ’ nın hareketlerini inceliyoruz. “ Hoş geldin Yeni Yıl ” adlı şarkıyı ö ğreniyoruz. 27 Zamanı g ö steren eşyaları ö zelliklerine g ö re grupluyoruz. Bug ü n evden gelirken zamanı g ö steren bir eşya getirmeyi unutma! ( Saat, takvim vb.) “ Trik Trak ” adlı şarkıyı ö ğreniyoruz. 28 Bug ü n okulumuzda “ YENİ YIL PARTİSİ VAR! ” Parti i ç in istediğin bir kost ü m ü yanında getirebilirsin “Yeni yılda en çok ne olmasını istersin?” sorusunu cevaplıyoruz. 29 Saat ü zerinde tam ve yarım saatleri ö ğrenmeye başlıyoruz. “ Q- Mat ” Matematik kitabımızdan ç alışmalar yapıyoruz. 30 Takvim Nedir? Ne işe yarar? Konulu sohbet ederek farklı takvim t ü rleri inceliyoruz. Sınıfımızdaki takvimi yeni yıl i ç in hazırlıyoruz. MUTLU YILLAR

60

61 05 Ç ocuğunuzla odasındaki oyuncakları 10 ’ arlı gruplara ayırın. 06 Ç ocuğunuzdan bug ü n okulda izlediği “ Tuvalet Eğitimi ” konulu filmi anlatmasını isteyin. Tuvalet temizliğini evde de kendisinin yapması i ç in bir başlangı ç yapın. 07 Ç ocuğunuzla “ Rahmi Ko ç Sanayi ” m ü zesindeki g ö zlemleri hakkında sohbet edin.M ü zedeki en dikkatini ç eken şeyi resimlemesini isteyin. 08 Ç ocuğunuzun oyuncaklarından birini saklayın. Kayıp olan oyuncağı bulması i ç in onu y ö nlendirin. 09 Ç ocuğunuzla “ Ice Station ” m ü zesindeki g ö zlemleri hakkında sohbet edin. 12 Ç ocuğunuzla evinizde bulunan terliklerle eşleştirme oyunu oynayın. 13 Ç ocuğunuza bir kase kuruyemiş (tek ç eşit) verin. Evdeki bireylere eşit şekilde dağıtmasını isteyin. 14 Ç ocuğunuzla evinizde ki nesneler arasından ü zerinde rakam olan nesneleri bulun. 15 Ç ocuğunuzla “ Tutum Yatırım Ve T ü rk Malları ” haftasının ö nemi hakkında sohbet edin. Okulda yapılacak kutlama i ç in getireceği yiyeceklerini birlikte ç antasına koyun. 16 Ç ocuğunuzla serbest ç izgi ç alışması yapın.

62 19 Se ç miş olduğunuz nesneleri sıraya dizerek “ baş-orta-son ” kavramlarını birlikte konuşun. 20 Ç ocuğunuzla ertesi g ü n yapılacak olan “ Market Gezisi ” i ç in birlikte ç antasına (bir poşet ya da c ü zdan i ç inde) 5 kuruş, 10 kuruş, 25 kuruş, 50 kuruş, 1 TL ‘ den oluşan 2 TL ’ yi koyun. 21 Ç ocuğunuzla market gezisinde g ö rd ü kleri hakkında sohbet edin. Birlikte bir alışveriş listesi oluşturun ve alışverişe ç ıkın. 22 Se ç tiğiniz nesneler ya da fasulye,nohut,makarna gibi kuru baklagilleri poşete koyun. Ç ocuğunuzdan bunları saymasını isteyin. 23 Ç ocuğunuzla nesneleri kullanarak arttırma eksiltme ç alışmaları yapın. Ö rneğin; İki mandalım vardı. Bir tane daha oldu vb gibi. 26 Ç ocuğunuzla birlikte bir yakınınız i ç in Yeni Yıl kartı hazırlayın. 27 Ç ocuğunuzla ertesi g ü n yapılacak olan Yeni Yıl Partisinde giyeceği kost ü m ü ç antasına birlikte koyun. 28 Ç ocuğunuzla odasına asması i ç in yeni bir takvim alın. 29 Ç ocuğunuzla evinizde ki saatleri inceleyin. 30 Ç ocuğunuzla birlikte Yeni Yıl hazırlıklarınızı yapın.


"KASIM AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ KASIM AYINDA ÖĞRENİLEN ŞARKILAR KASIM AYI SEBZESİ KASIM AYI GEZİLERİMİZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları