Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KASIM AYI BÜLTENİ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KASIM AYI BÜLTENİ."— Sunum transkripti:

1 KASIM AYI BÜLTENİ

2 BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
KASIM AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ KASIM AYINDA ÖĞRENİLEN ŞARKILAR KASIM AYI SEBZESİ KASIM AYI GEZİLERİMİZ KASIM AYI TİYATRO VE SİNEMAMIZ KASIM AYI PARTİSİ KASIM AYI DOĞUM GÜNÜMÜZ ARALIK AYI MİNİ PROGRAMI ARALIK AYI AİLE KATILIMI

3 KASIM AYI AMAÇ VE KAZANIMLARI
PSİKOMOTOR ALAN Amaç 1. Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme Kazanımlar 2.Değişik yönlere yuvarlanır 4.Sözel yönergelere uygun olarak yürür 5.Sözel yönergelere uygun olarak koşar 7.Belli bir yüksekliğe çıkar Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme 7.El becerilerini gerektiren bazı araçları kullanır 8.Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir 9.Değişik malzemeler kullanarak resim yapar 10.Yönergeye uygun çizgiler çizer 13. Malzemeleri istenilen nitelikte keser 14. Malzemeleri istenilen nitelikte yapıştırır Amaç 4. Küçük kaslarını kullanarak belirli bir güç gerektiren hareketleri yapabilme 2.Nesneleri sıkar 4.Malzemelere elleriyle şekil verir 5.Malzemelere araç kullanarak şekil verir

4 SOSYAL-DUYGUSAL ALAN Amaç 2. Duygularını fark edebilme Kazanımlar 1.Duygularını söyler Amaç 3. Duygularını kontrol edebilme 1Olumlu/olumsuz duygu ve düşüncelerini uygun şekilde ortaya koyar 3.Yeni ve alışılmamış durumlara uyum sağlar Amaç 4. Kendi kendini güdüleyebilme 1.Kendiliğinden bir işe başlar 2.Başladığı işi bitirme çabası gösterir Amaç 6. Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme 4. Aldığı sorumluluğu yerine getirir 5.Kendisinin ve başkalarının haklarına saygı gösterir 6.Gerekli durumlarda nezaket sözcüklerini kullanır Amaç7. Hoşgörü gösterebilme 1.Hata yapabileceğini kabul eder 2.Kendi hatalarını söyler Amaç 15. Atatürk ile ilgili etkinliklere ilgi gösterebilme 1.Atatürk ile ilgili etkinliklere katılır

5 DİL ALANI Amaç 1. Sessleri ayırt edebilme Kazanımlar 4. Verilen sese benzer sesler çıkarır Amaç 3. Türkçe’yi doğru kullanabilme 1.Konuşmalarında söz dizimi kurallarını doğru olarak kullanır Amaç 4. Kendini sözel olarak ifade edebilme 5.Söz almak için sıra bekler 6.Duygu, düşünce ve hayallerini söyler Amaç 5. Dinlediklerini çeşitli yollarla ifade edebilme 2. Dinlediklerine ilişkin sorular sorar 3. Dinlediklerine ilişkin sorulara cevap verir 4. Dinlediklerini özetler Amaç 6. Sözcük dağarcığını geliştirebilme 1.Dinlediklerinde yeni olanları fark eder 2.Yeni sözcüklerin anlamlarını sorar 3.Verilen sözcüğün anlamını açıklar 4.Yeni öğrendiği sözcükleri anlamlarına uygun olarak kullanır

6 BİLİŞSEL ALAN Amaç 1. Kendisi ve ailesi ile ilgili bilgileri kavrayabilme Kazanımlar Kendisi ile ilgili bilgileri açıklar Amaç 2. Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme 1.Olay ya da varlıkların özelliklerini söyler 2.Olay ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır Amaç 3. Dikkatini toplayabilme 1.Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder 2.Dikkatini nesne/durum/olay üzerinde yoğunlaştırır 3.Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı söyler Amaç 4. Algıladıklarını hatırlayabilme 4.Varlıkların şeklini söyler 5.Varlıkların sayısını söyler 6.Olay ya da varlıkların sırasını söyler 7.Nesnelerin neden yapıldığını söyler Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme 1.Varlıkları birebir eşleştirir 2.Varlıkları renklerine göre eşleştirir 3.Varlıkları şekillerine göre eşleştirir 4.Varlıkları büyüklüklerine göre eşleştirir

7 Amaç 6. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre gruplayabilme
Kazanımlar 3.Varlıkları büyüklüklerine göre gruplar 6.Varlıkları kullanım amaçlarına göre gruplar Amaç 7. Nesne, durum ya da olayları çeşitli özelliklerine göre sıralayabilme 1 Nesneleri büyüklüklerine göre sıralar 2. Sıralanmış nesne grubu içinde nesnenin yerini gösterir 7 Olayları oluş sırasına göre sıralar Amaç 8. Nesneleri ölçebilme 1.Ölçme sonucunu tahmin eder 2.Standart olmayan birimlerle ölçer Amaç 9. Nesneleri sayabilme 1.20 sayısı içinde ileriye doğru birer birer ritmik sayar 3.Söylenilen sayı kadar nesneyi gösterir 4.Gösterilen belli sayıdaki nesneyi doğru olarak sayar Amaç 10. Geometrik şekilleri tanıyabilme 1.Her nesnenin bir şekli olduğunu söyler 2.Daire, üçgen, kare ve dikdörtgene benzeyen nesneleri gösterir Amaç 11. Günlük yaşamda kullanılan belli başlı sembolleri tanıyabilme 3.10 sayısı içindeki rakamları okur 4. 10 içindeki rakamları modele bakarak yazar

8 Amaç 12. Mekanda konum ile ilgili yönergeleri uygulayabilme
Kazanımlar 1. Nesnenin mekandaki konumunu söyler 2. Yönergeye uygun olarak mekanda konum alır 3. Yönergeye uygun olarak nesneyi doğru yere yerleştirir Amaç 13. Bir örüntüdeki ilişkiyi kavrayabilme 1. Modele bakarak nesnelerle örüntü oluşturur 2. Bir örüntüde eksik bırakılan öğeyi söyler 3. bir örüntüde eksik bırakılan öğeyi tamamlar Amaç 16. Belli durum ve olaylarla ilgili neden-sonuç ilişkisi kurabilme 1.Bir olayın olası nedenlerini söyler 2.Bir olayın olası sonuçlarını söyler 3.Yarım bırakılan olayı,durumu, şiiri, öyküyü, şarkıyı vb. özgün bir şekilde tamamlar Amaç 17. Zamanla ilgili kavramlar arasında ilişki kurabilme 2. Zamanla ilgili kavramları anlamına uygun şekilde kullanır. 4. Haftanın günlerini sıra ile söyler. Amaç 19. Nesne grafiği hazırlayabilme 1.Nesneleri kullanarak grafik oluşturur 2.Nesne ve varlıkları sembollerle gösterir 3.Hazırlanmış nesne grafiği çerçevesine sembolleri yerleştirir 4.Grafikte yer alan nesneleri sayar

9 Amaç 20. Atatürk’ü tanıyabilme
Kazanımlar 1.Atatürk’ün hayatı ile ilgili olguları söyler 2.Atatürk’ün kişisel özelliklerini söyler Amaç 21. Atatürk’ün Türk Toplumu için önemini açıklayabilme 1.Atatürk’ün getirdiği yenilikleri söyler 2.Atatürk’ün getirdiği yeniliklerin önemini açıklar ÖZBAKIM BECERİLERİ Amaç  1. Temizlik kurallarını uygulayabilme 2.El, yüz ve vücudun diğer kısımlarını uygun biçimde yıkar 4.Yiyecek ve içeceklerin temizliğine dikkat eder 5.Ev ve okuldaki eşyaları temiz ve düzenli kullanır 6.Beslenme için gerekli araç-gereçleri temizlik kurallarına uygun kullanır 7.İçinde bulunduğu çevreyi temiz tutar Amaç 2. Giysilerini giyme ve çıkarabilme 2.Giysilerini yardımsız çıkarır 3.Giysilerini yardımsız giyer 4.Giysilerini doğru şekilde giyer 6.Giysilerini asar Amaç 3. Doğru beslenmenin önemini fark edebilme 1. Yiyecekleri ve içecekleri ayırım yapmadan yer/ içer 2. Yiyecekleri ve içecekleri yeterli miktarda yer/ içer 3. Yiyecekleri yerken sağlık ve görgü kurallarına özen gösterir

10 KASIM AYI KAVRAMLARI RENKLER SAYILAR/SAYMA BOYUT KARŞILAŞTIRMA
Sarı Kırmızı Mavi Siyah Beyaz Yeşil Turuncu Pembe Mor Kahverengi Gri SAYILAR/SAYMA 1-10 arası rakamları tanıma 1-10 arası nesne rakam eşleştirme 1-5 arası rakamları yazma O rakamını tanıma BOYUT En Büyük - Orta - En Küçük İnce - Kalın KARŞILAŞTIRMA Benzer olanı bulma Çeşitlilikleri fark etme Eşit büyüklükleri fark etme Eşit miktarda olanları fark etme ŞEKİLLER Üçgen Dikdörtgen

11 YÖN/KONUM BİREYSEL/ SOSYAL FARKINDALIK YAPI/MATERYAL MİKTAR
Uzak - Yakın Parça - Bütün Ters – Düz Arka-Ön BİREYSEL/ SOSYAL FARKINDALIK Yaşlı-Genç Doğru-Yanlış YAPI/MATERYAL Nesnelerin yapısal özellikleri (Ağaçtan-camdan-metal-kumaştan) Pürüzlü-pürüzsüz-Kaygan Parlak-Mat Canlı-Cansız Kalabalık-Tenha Tüylü-tüysüz MİKTAR Tam (Bütün) Yarım Var-Yok Eşit-Eşit değil ZAMAN/SIRALAMA Gece-Gündüz Karanlık-Aydınlık Eski-Yeni Önce-Şimdi-Sonra Sabah-Öğle-Akşam

12 KASIM AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

13 OKULUMUZUN BAHÇESİNDE YAPILAN “10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA” TÖRENİNE KATILARAK ATATÜRK BÜSTÜNE ÇİÇEKLER BIRAKILDI.

14 “ATATÜRK” RESMİNE ÇERÇEVE YAPILARAK SÜSLENDİ.

15 “BULUNDUĞUMUZ YER VE ZAMAN “

16 FOTOĞRAFLARIN NEREDE ÇEKİLMİŞ OLDUKLARI KONUŞULDU.
EVDEN GETİRİLEN FOTOĞRAFLAR İNCELENDİ. AİLEMİZ, AKRABALARIMIZ İLE İLGİLİ SOHBET EDİLDİ. FOTOĞRAFLARIN NEREDE ÇEKİLMİŞ OLDUKLARI KONUŞULDU.

17 AİLEMİZDEKİ KİŞİLERİN RESİMLERİ YAPILDI.
“EVİMİZDE KAÇ KİŞİ YAŞIYOR? SORUSU CEVAPLANDI VE GRAFİK OLUŞTURULDU.

18 “RESİMDEKİ EVDE KİMLER YAŞIYOR?” TAHMİN EDİLDİ VE RESMEDİLDİ.

19 FARKLI MALZEMELER KULLANILARAK EV ÇALIŞMASI YAPILDI.

20 FARKLI EV RESİMLERİ İNCELENDİ
FARKLI EV RESİMLERİ İNCELENDİ. BU EVLERİN ÇEŞİTLİ ÖZELLİKLERİ HAKKINDA (RENKLERİ, BOYUTLARI, ŞEKİLLERİ, NEYDEN YAPILDIĞI, KAÇ KATLI OLDUĞU HAKKINDA) KONUŞULDU.

21 EVDEN GETİRİLEN NESNELER İLE GRUP ÇALIŞMASI OLARAK “EV” YAPILDI.

22

23

24 YIL BOYUNCA DEVAM EDECEK PLASTİK KAPAK TOPLAMA KAMPANYASINA BAŞLANDI.

25 “PAPU ÇİZGİLERE DOKUNUYORUM” VE “PAPU ÇİZGİLER” KİTAPLARIYLA ÇALIŞILDI.

26 “HAZİNE KUTULARI/TREASURE BOXES “
GEMS “HAZİNE KUTULARI/TREASURE BOXES “

27 HAZİNE SANDIĞIMIZDA EVDEN GETİRİLEN HAZİNELER BİRİKTİRİLDİ.

28 DEPREM TATBİKATI YAPILDI.

29 KASIM AYINDA ÖĞRENİLEN ŞARKILAR
RESİMDEKİ ATATÜRK Gözlerin mavi mavi, Saçların sarı sarı, Candan severler seni, Bütün Türk çocukları. Senin için toplarız Karanfil,zambak,mine, Öpücükler yollarız Sınıftaki resmine. ÖĞRETMENİM Öğretmenim canım benim canım benim Seni ben pek çok pek çok severim Sen bir ana sen bir baba Her şey oldun artık bana Okut öğret ve nihayet yurda yar bir insan et

30 KASIM AYI MUTFAK ETKİNLİĞİ
KASIM AYI SEBZEMİZ “LAHANA"

31 KASIM AYI GEZİLERİMİZ DOLMABAHÇE SARAYI

32

33 ŞENLİKKÖY POSTANESİ

34 “KÖŞKÜ KEŞFET” İSİMLİ ATÖLYE ÇALIŞMASI
SAKIP SABANCI KÖŞKÜ “KÖŞKÜ KEŞFET” İSİMLİ ATÖLYE ÇALIŞMASI

35 İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİ

36

37 KASIM AYI TİYATROSU KUKLA TİYATROSU “MİKROPLAR”

38 KASIM AYI SİNEMASI “ARABALAR”

39 KASIM AYI PARTİSİ “SEVİMLİ CADILAR”

40

41 KASIM AYI DOĞUM GÜNÜMÜZ

42

43 ANNE- BABA OKULUMUZ BAŞLADI...

44 KİNDER OKULUMUZDA...

45 BRANŞ DERSİ UYGULAMALARI
KASIM AYI BRANŞ DERSİ UYGULAMALARI

46 MÜZİK “Ritm Tutalım”, “ Zillerin Dansı” isimli çalışmalar yapıldı.

47 BEDEN EĞİTİMİ El çırparak denge tahtası üzerinde yürüme, planör duruşu, engel üzerinden atlama, çember içine top atma, grupla top taşıma yapıldı.

48 HALK DANSLARI Yöre Çalışmaları yapıldı. 4 zamanlı ritmik Halk Dansları adımları çalışıldı.

49 DRAMA Güven Geliştirme, Duyguları Kullanma ve Tonlama, Sözlü İfade Çalışmaları yapıldı.

50 REHBERLİK Rehberlik derslerine başlandı. “Duygular” , “Kendini nasıl hissedersin?” etkinlikleri uygulandı.

51 FEN Hava Deneyi yapıldı. Barkovizyondan “Besin Piramidi” incelendi. Kolanın zararları öğrenildi.

52 SATRANÇ “Taş alma ve tehdit”, “Taş isteme-Taş alma “, “Taşların Gücü” çalışmaları yapıldı.

53 GÖRSEL SANATLAR Atatürk portresinin çevresi el baskısıyla süslendi. Öğretmenler Günü konulu resim çalışması yapıldı. Kil ile hayvan figürü oluşturuldu ve boyandı.

54 BİLGİSAYAR CİTO Öğrenci İzleme Programı üç oturum şeklinde uygulandı.
“Drawing For Childrenn” programında resim çalışması yapıldı.

55 KÜTÜPHANE İlköğretim okulumuzun kütüphanesinde derslerimiz başladı. Kütüphane gezilerek tanıtıldı. Barkovizyondan“ Kütüphaneye Gidiyoruz“ isimli hikaye dinlendi. Kütüphanenin kuralları hakkında sohbet edildi.

56 YÜZME

57 ARALIK AYI MİNİ PROGRAMI

58 10’dan eksik olan nesneleri 10’a tamamlıyoruz.
05 Tüm hazineleri inceleyerek sınıflandırıyoruz. 10’ar tane olan nesneleri gruplandırıyoruz. 10’dan eksik olan nesneleri 10’a tamamlıyoruz. Sağ ve sol elimizin şeklini çıkarıyoruz. Parmaklarımızın üzerine rakamlar yapıştırarak 1–10 arası rakam sıralama çalışması yapıyoruz. 06 6/A SINIFI MODERN SANAT MÜZESİ’NE GİDİYOR. Zarafet ve Kibarlık konumuz “Tuvalet ve Lavaboyu uygun kullanmak” ile ilgili çeşitli dramalar yapıyoruz. “OPET TUVALET EĞİTİMİ” İSİMLİ FİLM İZLİYORUZ. ANNE BABA OKULU’nun “Sorumluluk sahibi bireyler yetiştirmek” isimli III. Oturumu Saat 16.00’da gerçekleşecektir. Katılımınızı bekliyoruz. 07 GEZİ ETKİNLİĞİ “RAHMİ KOÇ SANAYİ MÜZESİ’NE gidiyoruz. Gezi sonrası sohbet ediyoruz. “Gezi İzlenimleri” etkinliğimizi yapıyoruz. 08 Yön kavramlarını kullanarak sınıfımıza sakladığımız hazine için harita hazırlıyoruz. Hazırladığımız harita ile diğer sınıflardaki arkadaşlarımız hazine avına çıkıyor. Pusulayı tanıyarak yararlarını öğreniyoruz. 09 “ICE STATION ANTARTİKA” Sergisine gidiyoruz. Gezi sonrası değerlendirme resmi yapıyoruz. 12 Ayakkabılarımızı inceleyerek özelliklerini konuşuyoruz. “Ayakkabı Eşleştirme” isimli oyunu oynuyoruz. Ayakkabımızın tabanındaki şekli çizme çalışmaları yapıyoruz. 13 Sınıfımızdaki krakerleri eşit şekilde paylaşabilmek için çözümler üretiyoruz. Daha sonra paylaşarak yiyoruz. ANNE BABA OKULU’nun “Çatışma ve Çatışma Çözme Yöntemleri ” isimli IV.Oturumu Saat 16:00’da gerçekleşecektir. 14 6/B SINIFI MODERN SANAT MÜZESİ’NE GİDİYOR. Yaşamımızda matematik’i nerelerde kullanıyoruz? Sorusu ile günlük yaşamımızdaki matematiği keşfediyoruz. Okulumuzda gördüğümüz rakamları bularak ok işareti ile belirliyoruz. Kaç tane ok işareti kullandığımızı sayıyoruz. 15 Traş köpüğü üzerine çizgi çalışmaları yapıyoruz. “+, -, = “ işaretlerini tanıyoruz. “Papu ile çizgilere dokunuyorum “ kitabından çalışmalar yapıyoruz. 16 TUTUM YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASI Ülkemizde yetişen ürünleri tanıyoruz ve bunları yiyoruz. NOT: Evden gelirken ülkemize özgü yiyecekler getirmeyi unutma! (meyve, kuruyemiş, lokum v.b.) “TÜRKİYE” sergimiz için; ülkemize özgü kıyafet ve çeşitli nesneleri okula getirebilirsin. (NOT: Çalışma sonunda eve geri dönecektir )

59 ARALIK AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DOĞUM GÜNLERİNİ KUTLUYORUZ.
19 “Kararsız Ayı Ponki” isimli tiyatro oyununu izliyoruz. Birlikte zincir oluşturuyoruz ve zincirde kaç halka olduğunu tahmin ediyoruz. “Baş – Orta – Son” kavramlarını zincir üzerinde öğreniyoruz 20 “Abaküs nedir?” öğreniyoruz. Abaküsü kullanarak sayma çalışmaları yapıyoruz. “Sayıların dansı” oyununu oynuyoruz. ANNE BABA OKULU’NUN “ÇOCUKLUK DÖNEMİ HASTALIKLARI VE ALERJİLER” isimli V. Oturumu Saat 14:00’da gerçekleşecektir. Katılımınızı bekliyoruz. 21 GEZİ ETKİNLİĞİ Markete geziye gidiyoruz ve alışveriş yapıyoruz. Paraları tanıyoruz. Okula gelirken 5 kuruş, 10 kuruş, 25 kuruş, 50 kuruş, 1 TL. bozuk paradan oluşan toplam 2 TL. getirmeyi unutma! 22 “Mickey’nin Yılbaşı Hikayeleri” isimli çizgi filmi okulumuz konferans salonunda izliyoruz. ARALIK AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DOĞUM GÜNLERİNİ KUTLUYORUZ. 23 Küplerle arttırma eksiltme çalışmaları yapıyoruz. 3 boyutlu nesneler kullanarak oval şeklini tanıma ve çizme çalışmaları yapıyoruz. 26 Seçim sonucunda belirlenen yeni yıl hediyesini hazırlamaya başlıyoruz. Poldi sesli kitaplardan “Zaman” Adlı kitabı inceliyoruz. Gece ve gündüz deneyi ile Dünya’nın hareketlerini inceliyoruz. “Hoş geldin Yeni Yıl” adlı şarkıyı öğreniyoruz. 27 Zamanı gösteren eşyaları özelliklerine göre grupluyoruz. Bugün evden gelirken zamanı gösteren bir eşya getirmeyi unutma! ( Saat, takvim vb.) “Trik Trak” adlı şarkıyı öğreniyoruz. 28 Bugün okulumuzda “YENİ YIL PARTİSİ VAR!” Parti için istediğin bir kostümü yanında getirebilirsin  “Yeni yılda en çok ne olmasını istersin?” sorusunu cevaplıyoruz. 29 Saat üzerinde tam ve yarım saatleri öğrenmeye başlıyoruz. “Q- Mat” Matematik kitabımızdan çalışmalar yapıyoruz. 30 Takvim Nedir? Ne işe yarar? Konulu sohbet ederek farklı takvim türleri inceliyoruz. Sınıfımızdaki takvimi yeni yıl için hazırlıyoruz. MUTLU YILLAR 

60 ARALIK AYI AİLE KATILIMI

61 Çocuğunuzla odasındaki oyuncakları 10’arlı gruplara ayırın. 06
05 Çocuğunuzla odasındaki oyuncakları 10’arlı gruplara ayırın. 06 Çocuğunuzdan bugün okulda izlediği “Tuvalet Eğitimi” konulu filmi anlatmasını isteyin. Tuvalet temizliğini evde de kendisinin yapması için bir başlangıç yapın. 07 Çocuğunuzla “Rahmi Koç Sanayi” müzesindeki gözlemleri hakkında sohbet edin.Müzedeki en dikkatini çeken şeyi resimlemesini isteyin. 08 Çocuğunuzun oyuncaklarından birini saklayın. Kayıp olan oyuncağı bulması için onu yönlendirin. 09 Çocuğunuzla “Ice Station” müzesindeki gözlemleri hakkında sohbet edin. 12 Çocuğunuzla evinizde bulunan terliklerle eşleştirme oyunu oynayın. 13 Çocuğunuza bir kase kuruyemiş (tek çeşit) verin. Evdeki bireylere eşit şekilde dağıtmasını isteyin. 14 Çocuğunuzla evinizde ki nesneler arasından üzerinde rakam olan nesneleri bulun. 15 Çocuğunuzla “Tutum Yatırım Ve Türk Malları” haftasının önemi hakkında sohbet edin. Okulda yapılacak kutlama için getireceği yiyeceklerini birlikte çantasına koyun. 16 Çocuğunuzla serbest çizgi çalışması yapın.

62 Çocuğunuzla birlikte bir yakınınız için Yeni Yıl kartı hazırlayın. 27
19 Seçmiş olduğunuz nesneleri sıraya dizerek “baş-orta-son” kavramlarını birlikte konuşun. 20 Çocuğunuzla ertesi gün yapılacak olan “Market Gezisi” için birlikte çantasına (bir poşet ya da cüzdan içinde) 5 kuruş, 10 kuruş, 25 kuruş, 50 kuruş, 1 TL ‘den oluşan 2 TL’yi koyun. 21 Çocuğunuzla market gezisinde gördükleri hakkında sohbet edin. Birlikte bir alışveriş listesi oluşturun ve alışverişe çıkın. 22 Seçtiğiniz nesneler ya da fasulye,nohut,makarna gibi kuru baklagilleri poşete koyun. Çocuğunuzdan bunları saymasını isteyin. 23 Çocuğunuzla nesneleri kullanarak arttırma eksiltme çalışmaları yapın. Örneğin; İki mandalım vardı. Bir tane daha oldu vb gibi. 26 Çocuğunuzla birlikte bir yakınınız için Yeni Yıl kartı hazırlayın. 27 Çocuğunuzla ertesi gün yapılacak olan Yeni Yıl Partisinde giyeceği kostümü çantasına birlikte koyun. 28 Çocuğunuzla odasına asması için yeni bir takvim alın. 29 Çocuğunuzla evinizde ki saatleri inceleyin. 30 Çocuğunuzla birlikte Yeni Yıl hazırlıklarınızı yapın.


"KASIM AYI BÜLTENİ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları