Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU. Semih AÇIKGÖZOĞLU"— Sunum transkripti:

1 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

2 Semih AÇIKGÖZOĞLU

3 Konular 1. Pazarlama Kapsamındaki Değişim 2. Değer Pazarlaması 3. Pazar Yönlülük 4. Müşteri Memnuniyeti 5. Niş Pazarlama 6. Veri Tabanlı Pazarlama 7. Mobil Pazarlama 8. Pazarlamada Sanal Topluluklar 9. Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazarlama 10. Amaca Yönelik Pazarlama 11. Etkinlik Pazarlaması 12. Sosyal Pazarlama

4 Pazarlama Kapsamındaki Değişim Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Unsurları; Pazarlama; hedef pazardaki müşterilere değer sunacak ürünlerin geliştirilmesi ve pazara sunulmasını sağlamak amacıyla, pazardan elde edilen bilgilerin şirket içinde paylaşılması, uzun vadeli pazarlama hedeflerini sağlamak üzere müşteri ilişkilerinin yönetilmesi ve bütün bunlarla birlikte toplumsal kaynakların sürdürülebilirliği sağlanarak işletmelerin paydaşlarını dikkate alan değer temelli faaliyetler bütünüdür. 1. Değer temelli olmak 2. Pazar Bilgilerinin Paylaşımı 3. Müşteri İlişkileri Yönetimi 4. Toplumsal Kaynakların Sürdürülebilirliği 5. Pazarlama Hedeflerinin Gözetilmesi

5 Pazarlama Karmasındaki Değişim İlişkisel Pazarlama Satıcılar “aktif” tüketiciler “pasif” 1. Ürün tanımının genişletilmesine olan ihtiyaç a. Ambalaj b. MİY 2. Hizmet Pazarlamasının Yaygınlaşması 3. Pazarlama Karması Elemanlarına Müşteri Gözüyle Bakış a. Customer Value (Müşteriye Sunulan Değer) b. Cost to the Customer (Müşterinin Katlanacağı maliyet ) c. Convenience (Müşterinin kolaylıkla ürüne ulaşabilmesi) d. Communication (Müşteriyle iletişim kurulması) 4. Deneyim Ekonomisine Geçiş

6 Yeni Pazarlama Tanımı Çerçevesinde Pazarlama Karması Elemanları 1. Erdem 2. Eser 3. Eder 4. Etkileşim 5. Erişim 6. Estetik 7. Emek 8. Eğlence 9. Esneklik


"Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU. Semih AÇIKGÖZOĞLU" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları