Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Hizmet Pazarlaması Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Hizmet Pazarlaması Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi."— Sunum transkripti:

1 Hizmet Pazarlaması Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi

2 Fiziksel Kanıt Türleri  Temel Kanıtlar 1. Müşteri sahipliğine geçmeyen ancak hizmetin satın alınmasını önemli derecede etkileyen kanıtlardır. 2. Otelin görünüşü, kiraya verilen araç, ulaşımı sağlayan vasıtalar  Yan kanıtlar 1. Hizmetin bir bölümü olarak hizmetle birlikte satın alınır. Hizmetten bağımsız değerleri yoktur. (Sinema Bileti) Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

3 Hizmet Çevresinde Karşılaşılan Sorunlar  Hizmet Çevresinin Etkileri  Bireyler Arası Farklılıklar Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

4 Hizmet Tesisinin Boyutları  Çalışanların ve müşterilerin hareketlerini geliştirebilmek amacıyla işletme tarafından kontrol edilebilen tüm fiziksel faktörlerdir.  Çevreleyen Koşullar  Yerleşim Planı ve İşlevsellik  Tabelalar/İşaretler ve Semboller Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

5 Talep Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

6 Kapasiteyi Sınırlayan Faktörler  Zaman  Araç Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

7 Talep Yönetimi Stratejileri  Üründe Farklılık Yapmak  Hizmetin sunulma Yerini ve Zamanını Değiştirmek  Fiyat Farklılıklarıyla Talebi Etkilemek  İletişim Kanallarını Etkin Kullanmak  Rezervasyon Sistemleriyle Talebi Dengelemek  Kuyruk Oluşturma Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU


"Hizmet Pazarlaması Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları