Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi"— Sunum transkripti:

1 Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi

2 Fiziksel Kanıt Türleri
Temel Kanıtlar Müşteri sahipliğine geçmeyen ancak hizmetin satın alınmasını önemli derecede etkileyen kanıtlardır. Otelin görünüşü, kiraya verilen araç, ulaşımı sağlayan vasıtalar Yan kanıtlar Hizmetin bir bölümü olarak hizmetle birlikte satın alınır. Hizmetten bağımsız değerleri yoktur. (Sinema Bileti) Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

3 Hizmet Çevresinde Karşılaşılan Sorunlar
Hizmet Çevresinin Etkileri Bireyler Arası Farklılıklar Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

4 Hizmet Tesisinin Boyutları
Çalışanların ve müşterilerin hareketlerini geliştirebilmek amacıyla işletme tarafından kontrol edilebilen tüm fiziksel faktörlerdir. Çevreleyen Koşullar Yerleşim Planı ve İşlevsellik Tabelalar/İşaretler ve Semboller Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

5 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Talep Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

6 Kapasiteyi Sınırlayan Faktörler
Zaman Araç Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

7 Talep Yönetimi Stratejileri
Üründe Farklılık Yapmak Hizmetin sunulma Yerini ve Zamanını Değiştirmek Fiyat Farklılıklarıyla Talebi Etkilemek İletişim Kanallarını Etkin Kullanmak Rezervasyon Sistemleriyle Talebi Dengelemek Kuyruk Oluşturma Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU


"Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları