Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Kütüphane Hizmeti, Hizmeti Etkileyen Faktörler, Bahçeşehir Üniversitesi Hizmet Modeli ve Müşteri Memmuniyeti Dr.Kenan Erzurum Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphane.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Kütüphane Hizmeti, Hizmeti Etkileyen Faktörler, Bahçeşehir Üniversitesi Hizmet Modeli ve Müşteri Memmuniyeti Dr.Kenan Erzurum Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphane."— Sunum transkripti:

1 Kütüphane Hizmeti, Hizmeti Etkileyen Faktörler, Bahçeşehir Üniversitesi Hizmet Modeli ve Müşteri Memmuniyeti Dr.Kenan Erzurum Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphane ve Dok. Daire Başk. Kent Hafıza Merkezleri: Kent İhtisas Kütüphaneleri, Kent Arşivleri ve Kent Müzeleri, Mart 2010, Erciyes Üniversitesi Kayseri Uygulama ve Araştırma Merkezi

2 1-Hasan Ali Yücel’in kendi yazdığı veya O’nun hakkında yazılan 39 kitap 2-Hasan Ali Yücel döneminde kurulan Tercüme Bütosu Tarafından Türkçe’ye çevrilen Dünya Klasikleri:860 kitap. 3-Varlık Yayınları : 445 kitap 4-Kültür Bakanlığı biyografi serisi olarak yayınlanan:206 kitap 5-İpek yolu ile ilgili Türkçe yazılmış veya Türkçe’ye çevrilmiş kitap. :34 kitap yılları arasında dolaylı veya doğrudan kurtuluş savaşı ile ilgili yazışmayı kapsayan Kızılaycı Hamit Arşivi: 1702 belge 7-Barbaros Hayreddin’le ilgili kitapların tamamı:19 kitap Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesine Toplum Hafızası Olma Özelliği Kazandıran Dermeler Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesine Toplum Hafızası Olma Özelliği Kazandıran Dermeler

3 Vakıf Üniversitelerinin yapıları: 1-Mütevelli heyeti, 2-Rektör, 3-Genel Sekreter, 4-Ktp ve Dok. Daire Başkanları. Bu Kaynakları Elde Edilmesi ve Üniversitelerin Hiyerarşik Yapıları

4 Bahçeşehir Üniversitesi Toplum Hafızası Olma Özelliğini Bütçe İmkanları İle Olmaktadır ve 2010 Yılı Bütçemiz 1-Öğretim üyeleri ve öğrencilerin istediği Türkçe veya yabancı her yayın satın alınır. Alınmaz lafı yoktur. 2-Bahçeşehir Üniversitesinin Bütçesi a)2009 yılı bütçesi: TL b)2010 yılı bütçesi: $

5 Bahçeşehir Üniversitesinin İmkanları 1-Büteçe:Bah.Üniv bütçesi a)2009 yılı bütçesi: TL b)2010 yılı bütçesi: $ 2-Koleksiyonu: a)Basılı kitap: b)Elektronik kitap ebrary(abone ):45.000, c)Satın alınan e-kitapalr:22.000, d)Basılı güncel dergi (devam eden):94 e)Kuruluşundan bu güne gelen derdi:996 f)Veri tabanı :68 g)2009 yılında aldığı yayın sayısı:4800. ( Türkçe: 2199 ; yabancı: 2601 dir. )

6 1-Rektörlük ve Mütevelli Heyeti Başkanı Bütçeyi Onaylar. 2-Rektör kütüphanenin işleyişine karışmaz. 3-Genel Sekreter kütüphanenin işleyişine ve işlerine karışmaz. 4-Kütüphene, yayın isteyen okuyucunun önüne kütüphanede olup olmadığının dışında hiçbir engel çıkarmaz. 5-Türkçe kitaplar genel olarak birkaç saatle-10 gün arasında gelir, Yurt dışı kitaplar Avrupadan gün arasında gelir, Amerika’dan gün arasında gelir. temin edilir. 6-Her kitap için okuyucuya en az 3 bilgi maili gönderilir: a)Kitabınız fiyatlandırmaya gönderildi, b)Kitabınız sipariş edildi, c)Kitabınız geldi. d)Kitap o/s; o/p, basılmadı gibi olağan dışı durumlarla ilgili olarak da okuyucuya le ve telefonla bilgi verilir. Bahçeşehir Üniversitesinde Hizmet Anlayışı

7 7-Hocalar yayın istemek için kütüphaneye gelmezler; istedikleri yayınları odalarından veya evlerinden sisteme girerek yaparlar. 8-İstedikleri yayınları kitapçılara giderek de alabilirler. 9-İstedikleri yayınları yurt dışından (Amazon’dan veya yayıncılardan kitap getirtebilirler.) kitabı kütüphaneye teslim ettiklerinde paraları ödenir. 10-Kütüphaneler arası ödünç getirtme (ILL) sistemi ile yayın isteyebilirler.Bu isteklerin işleme alınma süresi yarım gündür yılında, bu yolla 399 kitap getirtilmiş, 125 kitap gönderilmiştir. Bunun dışında İstenen 18 kitap ödünç verme yoluyla temin edilemeyince istek satın alma yoluyla karşılanmıştır. 11-Okuyucular veritabanlarında bulamadıkları makaleleri kütüphaneden isteyebilirler yılında bu yolla 124 makale getirilmiş, 25 makakale gönderilmiştir. 12-Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesi’nin açık olduğu süreler: Hafta İçi:08:45-24:00, Cumartesi:9:30-17:00, Pazar:11:00-19:00 saatleri arasında iç dış ve kullanıcıların hizmetine açıktır. 13-Bahçeşehir üniversitesi Kütüphanesi halka da açık bir kütüphaedir.

8 Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesi Bütçesini Nasıl Harcıyor ve Nasıl Kontrol Ediyor KÜTÜPHANE NİN ÇALIŞMA YÖNTEMİ VE GÜVEN

9 Yayın İstek Formu

10 İstenen bir kitabın sistemde görünmesi

11 Fiyat Teklifi Listeleme

12 Fiyatlandırmaya Gönderilen Liste

13 Fiyat Teklif İstek Mektubu

14 Fiyatlandırılmış bir liste

15 Fiyatlandırılması Yapılmış Bir Kitap

16 Çok yüksek Fiyat Farkı Olan Bir Kitap Örneği

17 Fiyat Farkı İçin Başka Bir Örnek

18 Kitapların Hangi Firmada Kaldığını Gösterir Liste

19 Sipariş Mektubu Örneği

20 Kullanıcılara Gönderilen Bilgilendirme Maili

21 Fatura Kayıt ve Kontrol

22 Fatura Giriş Ekranı

23 Harcama Listesi İçin Bir Örnek

24 Harcama Takibi

25 Mimarlık Fakültesi 2009 Yılı Harcama Listesi

26 2009 Yılı Veritabanları Harcama Listesi

27 2009 Yılı Basılı Kitap Harcama Listesi

28 2009 Yılı Sarf Malzemesi Harcama Belgeleri ve Toplam Görüntüleme

29 Memnuniyet anketi ile ilgili sonuç bilgileri

30 Okuyucular Yeterli Bütçenin Olduğunu Biliyor

31 Odasından veya Evinden Otomasyon Sistemine Girerek Yayın İsteme

32 Yeterli Sayıda Kitap Var mı?

33 Kütüphanedki Kitaplar Güncel mi?

34 ILL’le Kitap Getirtme

35 ILL’le Fotokopi Getirtme

36 Kütüphanenin hizmet Saatleri memnuniyet

37 Yaynın İsteklerinde Sınırlama Olmadığı

38 Ödünç Verme Politikası Kitap Sayısı ve Ödünç Verme Süresi

39 Her Türlü İstekle İlgili Geri Bildirim

40 Anketi Cevaplayanların Görev ve Ünvanları

41 Ankete katılanların Kurumdaki Çalışma Süreleri

42 Kütüphanenin Tanıdık Birine tavsiye Edilmesi

43 Kütüphaneden Memnuniyet Alınan Hizmetten Memnuniyet

44

45

46

47

48

49

50


"Kütüphane Hizmeti, Hizmeti Etkileyen Faktörler, Bahçeşehir Üniversitesi Hizmet Modeli ve Müşteri Memmuniyeti Dr.Kenan Erzurum Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphane." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları