Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101YABANCI DİL -I 400 PAZ101GENEL.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101YABANCI DİL -I 400 PAZ101GENEL."— Sunum transkripti:

1

2

3

4

5

6 1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101YABANCI DİL -I 400 PAZ101GENEL İŞLETME 202 PAZ103İKTİSADA GİRİŞ202 PAZ105PAZARLAMA İLKELERİ - I314 PAZ107GENEL MUHASEBE223 PAZ115GENEL MATEMATİK 213 PAZ111GENEL HUKUK BİLGİSİ 202 PAZ113BİLGİSAYAR-I 112 BDN101BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli) 010 GSA101GÜZEL SANATLAR (Seçmeli) 010

7 2. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE102TÜRK DİLİ -I 200 AİT102ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ102YABANCI DİL -II400 PAZ102MAKRO İKTİSAT 202 PAZ104PAZARLAMA İLKELERİ - II314 PAZ116İSTATİSTİK213 PAZ108DAVRANIŞ BİLİMLERİ 202 PAZ110TİCARET HUKUKU BİLGİSİ 202 PAZ112YÖNETİM VE ORGANİZASYON202 PAZ114BİLGİSAYAR-II 112 BDN102BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli) 010 GSA102GÜZEL SANATLAR (Seçmeli) 010

8 3. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK PAZ201REKLAMCILIK 314 PAZ203HİZMET PAZARLAMASI 202 PAZ205ULUSLARARASI PAZARLAMA 314 PAZ207PAZARLAMA ARAŞTIRMASI 223 PAZ209PAZARLAMADA İLETİŞİM 112 PAZ211SATIŞ YÖNETİMİ 314 PAZ213MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 202 PAZ215HALKLA İLİŞKİLER (Seçmeli) 202 PAZ217GÜMRÜK MEVZUATI (Seçmeli) 112 PAZ219TİCARİ BELGELER (Seçmeli) 202 PAZ221BİLGİSAYAR -III (Seçmeli) 112 PAZ223KONUŞMA EĞİTİMİ (Seçmeli) 112 PAZ225MESLEKİ YABANCI DİL - I (Seçmeli) 223

9 4. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK PAZ202TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI 202 PAZ204SATIŞ TEKNİKLERİ 223 PAZ206DOĞRUDAN PAZARLAMA 314 PAZ208YENİ PAZARLAMA TEKNİKLERİ 112 PAZ210MARKET PAZARLAMACILIĞI 112 PAZ212PAZARLAMA MEVZUATI 202 PAZ214MESLEKİ ÇALIŞMA VE SEMİNER 223 PAZ216PAZARLAMA YÖNETİMİ (Seçmeli) 202 PAZ218FİZİKSEL DAĞITIM YÖNETİMİ (Seçmeli) 202 PAZ220DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ (Seçmeli) 223 PAZ222DIŞ TİCARET MEVZUATI (Seçmeli) 202 PAZ224TURİZM PAZARLAMASI (Seçmeli) 202 PAZ226MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ (Seçmeli) 202 PAZ228BİLGİSAYAR -IV (Seçmeli) 112 PAZ230MESLEKİ YABANCI DİL -II (Seçmeli) 112

10 2. STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi Eğitim - Öğretim yılı Güz dönemi itibarıyla Pazarlama Programı 1.sınıfta 51 ve 2. sınıfta 62 öğrenci ile beraber toplam 113 öğrenci bulunmaktadır.

11 2.1.1 Eğitim Bölümler/Programlar 1. İktisadi ve İdari Programlar Bölümü  Turizm ve Otel İşletmeciliği  Turizm ve Seyahat İşletmeciliği  Turizm Rehberliği  İşletme  Pazarlama  Büro Yönetimi ve Sekreterlik 2. Teknik Programlar Bölümü  Subtropik İklim Bitkileri

12 Akademik Personel Sayıları

13

14

15

16 Hizmet Fiziki Altyapı: Anamur Meslek Yüksekokulu eğitim-öğretim faaliyetlerine Kalınören Eğitim Binası ve ME.Ü.Anamur Kültür Merkezinde sürdürmektedir. Ayrıca ilçemiz Ören beldesi sınırları içerisinde yaklaşık 100 dönüm arazi ise Üniversitemize yerleşke alanı olarak tahsis edilmiş olup, teslim aşamasındadır. A. Eğitim Binası  50 öğrenci kapasiteli 10 Derslik  1 adet Bilgisayar Laboratuvarı (16 Bilgisayarlı)  1 adet Çok Amaçlı Teknik Derslik  Kütüphane (1386 Kitap Kapasiteli)  Internet Salonu  500 kişi kapasiteli Kantin ve Yemekhane  Spor Alanı

17 B. ME.Ü. Anamur Kültür Merkezi Kültür Bakanlığı Anamur Kültür Merkezi, Kültür Bakanlığı, DPT ve Maliye Bakanlığı onayı ile Üniversitemize devredilmiştir. Bu bina sosyal ve kültürel faaliyetlere yönelik olarak kullanılmaktadır.  225 Kişilik Tiyatro ve Konferans Salonu  1 Adet Prova Salonu  Kulis  100 kişi kapasiteli Kokteyl Salonu  2 Adet Sergi Salonu  3 Adet Çalışma Salonu

18

19

20

21 2.3 GZFT Analizi (SWOT Analizi) Güçlü yanlarımız:  Konusunda uzman genç ve dinamik bir akademik kadro  Çağdaş eğitimin gerektirdiği modern imkanlara sahip olmamız  Ülkemizde satış ve pazarlama ağırlıklı iş potansiyelinin olması

22 Zayıf yanlarımız:  Şehir merkezine en uzak ilçe olmamız  İlçenin sosyal ve kültürel bir yönden zayıf olması  Öğretim Elemanlarının mesleki ve sosyal gelişiminin maddi ve manevi olarak desteklenmemesi  Öğretim Elemanlarının maaş ve ders ücretlerinin düşük olması  MEB ve YÖK arasında yapılan protokolün yetersiz kalması  Eğitim Binasının fiziki imkanlarının yetersiz kalması  Anamur’da satış ve pazarlama faaliyetlerinin, öğrencilerin teorik ve pratik bilgilerini artıracak düzeyde olmaması  Bazı programlara öğrencilerin sınavsız sistemle geçişi

23 Fırsatlar:  Üniversitemizin ilçede sahip olduğu 100 dönümlük arazi  ME.Ü. Anamur Kültür Merkezinin yüksekokulumuzda olması  Özel sektörle yürütülen pozitif ilişkiler  Mezunlarımıza sektörde kariyer imkanı tanınması  Cazip bir pazar olan ülkemizde satış ve pazarlama ağının giderek büyümesi  Uluslararası öğrenci ve öğretim elemanı değişim projeleri

24 Tehditler:  Sınavsız gelen öğrencilerin eğitimlerde zayıf kalması  Satış ve pazarlama sektöründe teknolojinin hızlı ilerlemesi ve pahalı olması nedeniyle, eğitimde uygulama zorluğu

25 2.4.Varsayımlar  Yüksekokulumuz öğrencileri için kredi yurtlar kurumu bünyesinde bir yurt kurulması  Daha fazla şirket satış ve pazarlama departmanları ziyareti

26 3. Stratejik Plan 3.1.Misyon Sürekli değişim ve gelişim ilkesiyle, gelişen dış çevre koşullarına karşı ülke ve dünya koşullarına uyum sağlayan, okul sanayi işbirliği içerisinde sektörün istediği nitelikte ara eleman yetiştirmek. Atatürk İlke ve Devrimlerine sahip çıkan,çağdaş,demokrat ve laik öğrenciler yetiştirmek. 3.2.Vizyon Türkiye’de ve bölgede turizm sektörüne nitelikli eleman yetiştiren öncü ve etkin eğitim kurumlarından biri olmak, Hızlı gelişen teknolojiyi takip etmek, Eğitimde Toplam Kaliteyi yakalamak, Özgür ve objektif bilimin öncülünde sorgulayan, düşünen ve kendini sürekli yenileyen kuşaklar yetiştirmek

27 3.3. Değerler – İlkeler  Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı  Yenilikçi  Çağdaş  Analitik düşünme yeteneğine sahip  Dinamik  Şeffaf  Toplumsal Sorumluluk bilinci oluşmuş  İdealist  Objektif  Duyarlı  Hoşgörülü  Dürüst

28 3.4. Stratejik Amaçlar ve Hedefler Stratejik Amaç - 1  Nitelikli ara işgücü yetiştirmek Stratejik Faaliyetler  Programın teknik imkanlarını arttırmak  Ülkede ve bölgedeki mesleki birliklerle ilişkileri geliştirmek  Öğretim elemanlarının akademik ve mesleki yönden gelişimlerini desteklemek

29 Stratejik Amaç – 2  Ülkede söz sahibi ve bölgesinde pazarlama ve satış alanında lider bir eğitim kurumu olmak Stratejik Faaliyetler  Programın teknik imkanlarını arttırmak  Yerel yönetimle işbirliğini artırmak  Sektörde ağırlıklı faaliyet gösteren pazarlama şirketleri ile sertifikasyon eğitimini arttırmak  Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak

30 Stratejik Amaç – 3  Alanında uzman, eğitim kalitesi yüksek ve ÖSS’de öncelikli tercih edilen bir okul olmak Stratejik Faaliyetler  Programın reklam ve tanıtımında interneti etkin bir şekilde kullanmak  Okulun ve programın teknik imkanlarını arttırmak  Yerel yönetimle işbirliği yaparak ilçede öğrencilere sağlanan imkanları artırmak  Yerli ve yabancı eğitim kurumlarının eğitimlerini sürekli takip etmek  Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak

31 4.İzleme ve Değerlendirme 4.1.Performans Göstergeleri Oluşturulması  Mezunlarımızın ülkenin birçok bölgesinde mesleklerini başarı ile icra etmektedirler  Dikey Geçiş Sınavı ile geçiş yapan mezunlarımızın lisans eğitimlerindeki başarıları


"1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101YABANCI DİL -I 400 PAZ101GENEL." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları