Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Remzi Canfer ÜLVAN 1130137513.  Öğretimin Tasarımı  Oyun Tasarımı  Sanat Tasarımı  Programlama Tasarımı  Lojistik.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Remzi Canfer ÜLVAN 1130137513.  Öğretimin Tasarımı  Oyun Tasarımı  Sanat Tasarımı  Programlama Tasarımı  Lojistik."— Sunum transkripti:

1 Remzi Canfer ÜLVAN

2  Öğretimin Tasarımı  Oyun Tasarımı  Sanat Tasarımı  Programlama Tasarımı  Lojistik

3  Hedef Kitle Analizi : Öğrenmesi hedeflenen bireylerin mevcut bilgi ve becerilerinin analiz edilmesidir.  Ön Gereksinimler: Oyunu oynayıp öğrenme hedeflerini gerçekleştirebilmek için gerekli olan bilgi ve becerilerin tespit edilmesidir.  Eğitsel Amaçlar: Oyunun genel eğitsel amaçlarıdır.

4  Hedef Davranışlar ve Kazanımlar: Ölçülebilir performans hedeflerinin davranış/kazanım olarak tek tek yazılmasıdır.  Değerlendirme Kriterleri: Her hedef davranış/kazanım için değerlendirme kriteri belirlenmesidir.

5  Oyunun Tanımı: Oyunun genel bir tanımının yapılmasıdır.  Oyunun Türü: Oyun türlerinden hangisine veya hangisine veya hangilerine ait olduğunun belirtilmesidir.  Platform: Oyunun hangi platform ( PC, konsol, PDA …) için tasarlandığının belirtilmesidir.  Oyun Mekaniği: Oyuncunun oyunu nasıl oynayacağı, ne tür hareketler yapabileceği ve bu hareketlerin oyun ortamını nasıl etkileyeceğinin tasarlanmasıdır.

6  Oyun Akışı: Oyunun nasıl ilerleyeceğinin tasarlanmasıdır. Varsa bölümlerin veya görevlerin ekran ekran anlatımı eklenmelidir. Değerlendirme kriterlerinin oyun akışı içindeki yeri belirtilmelidir.  Karakterler: Oyundan oyuncunun kontrol ettiği veya etmediği karakterlerin özelliklerinin ve nasıl davrandıklarının tasarlanmasıdır.  Oyun Elemanları: Oyundaki öğe ve nesnelerin özellik ve çeşitlerinin tasarlanmasıdır.  Kullanıcı Arayüzü İşlevleri: Oyunun arayüzüdeki işlevsel özelliklerin tasarlanmasıdır.  Hikaye: Oyunun genel hikayesinin anlatılmasıdır.

7  Kullanıcı Arayüzü: Oyunun arayüzündeki işlevlerin görünümünün tasarlanmasıdır.  Oyun Elemanları: Ortam ve karakterlerin görünümünün tasarlanmasıdır.  Ses ve Müzik: Oyundaki müzik ve ses efektlerinin ayarlanmasıdır.

8  Teknik Gereksinimler: Oyunun gerektirdiği teknik özelliklerin belirtilmesidir.  Oyun Motorları: Kullanılacak oyun motorlarının belirtilmesidir.  Kodlama: Kodlama yapılırken kullanılacak olan programın belirtilmesidir.  Yapay Zeka: Oyunun yapay zekasının tasarlanmasıdır.  Eğitsel Veriler : Oyundaki eğitsel verilerin takibinin ve analizinin nasıl yapılacağının tasarlanmasıdır.

9  Ekip: Grupta yapılan görev dağılımının belirtilmesidir.  Plan – Program: Her aşamanın ne zaman bitirileceğinin planlanmasıdır.

10  mimoza.marmara.edu.tr mimoza.marmara.edu.tr/~esad.esgin/EBOT/.../ proj e _ asamalari.pdf  sunumu


"Remzi Canfer ÜLVAN 1130137513.  Öğretimin Tasarımı  Oyun Tasarımı  Sanat Tasarımı  Programlama Tasarımı  Lojistik." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları