Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB."— Sunum transkripti:

1

2

3 SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ!

4

5 ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB

6

7

8 TAKVİMİ

9

10

11

12

13 ÖDB PGB ÖĞRETMENLER

14 ÖĞRETMENLER TARAFINDAN SORULARIN HAZIRLANARAK İLGİLİ BİRİMLERE TESLİM EDİLMESİ HAZIRLANAN SORULARIN PGB VE ÖDB TARAFINDAN REDAKTE EDİLMESİ SINAVIN HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI I. Aşama ÖĞRENCİLERİN EKSİK KAZANIMLARININ BELİRLENMESİ II. Aşama III. Aşama IV. Aşama

15

16 Besinlerin kana geçebilmesi için mekanik ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir. Çekim potansiyel enerjisinin cismin ağırlığına ve yüksekliğine bağlı olduğunu keşfeder. Nötr atomlarda, proton ve elektron sayıları arasında ilişki kurar. Karışımlarda birden çok element veya bileşik bulunduğunu fark eder. Işığın prizmada kırılarak renklere ayrılabileceğini keşfeder. Dünya dışındaki evren parçasını uzay olarak tanımlar ve Dünya'mızın uzaydaki yerini belirtir. Besinlerin kana geçebilmesi için mekanik ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir. Çekim potansiyel enerjisinin cismin ağırlığına ve yüksekliğine bağlı olduğunu keşfeder. Nötr atomlarda, proton ve elektron sayıları arasında ilişki kurar. Karışımlarda birden çok element veya bileşik bulunduğunu fark eder. Işığın prizmada kırılarak renklere ayrılabileceğini keşfeder. Dünya dışındaki evren parçasını uzay olarak tanımlar ve Dünya'mızın uzaydaki yerini belirtir. DDS-1 / 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Sınav Sonucunda Tespit Edilen Eksik Kazanım Örnekleri:

17 ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

18 Öğretmenim; çalışıyorum, çalışırken ailemden de destek alıyorum ama sınav notlarım bir türlü yükselmiyor? ! !

19 ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

20

21 Öğrencilerin İlgi ve Gereksinimlerine Göre Öğrenme-Öğretme Süreçlerinin Yeniden Planlanması

22 Bireysel mi? Grup mu?

23 İstasyon Konuşma Halkası Yaratıcı Drama Görüş Geliştirme Tartışma Beyin Fırtınası Eğitsel Oyun Doğaçlama Rol Oynama Buluş Yoluyla Öğrenme Soru- Yanıt

24 Ders: Fen ve Teknoloji Öğrenme Alanı: Canlılar ve Hayat Ünite: Vücudumuzda Sistemler Kazanım: 1.3.Besinlerin kana geçebilmesi için fiziksel (mekanik) ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir. Ders: Fen ve Teknoloji Öğrenme Alanı: Canlılar ve Hayat Ünite: Vücudumuzda Sistemler Kazanım: 1.3.Besinlerin kana geçebilmesi için fiziksel (mekanik) ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir.

25

26

27 ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

28 Performans Görevi Çoktan Seçmeli Testler Projeler Öz Değerlendirme Dereceli Puanlama Anahtarı Ürün Dosyası Akran Değerlendirme Tutum Ölçekleri Kavram Haritaları

29

30

31

32 ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

33

34 Öğrenciye Yönelik Çalışmalar Öğretmene Yönelik Çalışmalar Veliye Yönelik Çalışmalar Tamamlama Çalışmaları ve Eğitimler Hizmetiçi Eğitimler Seminerler

35 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ ve VELİ EĞİTİMLERİMİZ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ ve VELİ EĞİTİMLERİMİZ

36 EĞİTİMİN KONUSU EĞİTİMİ VEREN (KİŞİ/KURUM) HEDEF KİTLEEĞİTİM TARİHİ “Çocuğumuz ve Biz“ Prof. Dr. Gelengül HAKTANIR Ankara Üniversitesi Anasınıfı ve 1-5. Sınıf Velilerimiz “Yaşam Kalitesini Arttırmak” Prof. Dr. Akif ERGİN Başkent Üniversitesi İlköğretim ve Ortaöğretim Velilerimiz “Ergenliğe Geçiş” Prof. Dr. M. Hakan ŞATIROĞLU Ankara Üniversitesi Sınıf Öğrencilerimiz “Akran Zorbalığı” Psk. Dan. Uğur ÖZKAL Başkent Üniversitesi PDRM İlköğretim 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerimiz “Test Çözme ve Soru Okuma Teknikleri” Ölçme Değerlendirme Birimi İlköğretim 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerimiz “Disiplinle Barışmak” Prof. Dr. Ferhunde ÖKTEM Hacettepe Üniversitesi İlköğretim ve Ortaöğretim Velilerimiz

37


"SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları