Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Acer European Pilot report.  Fen ve teknoloji :Özgür Karaer  Matematik : Fatma Aydur  Türkçe : Vildan Akar  Bilişim Teknolojileri : İmran Sungur 

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Acer European Pilot report.  Fen ve teknoloji :Özgür Karaer  Matematik : Fatma Aydur  Türkçe : Vildan Akar  Bilişim Teknolojileri : İmran Sungur "— Sunum transkripti:

1 Acer European Pilot report

2  Fen ve teknoloji :Özgür Karaer  Matematik : Fatma Aydur  Türkçe : Vildan Akar  Bilişim Teknolojileri : İmran Sungur  Drama: Ruşen Unutkanlar  Müzik : Makbule Konak  Resim : Derya İşler  İngilizce: Didem Yılmaz   Görevli Öğretmenler sorumlulukları ile ilgili öğretmen klavuzlarını imzalamışlardır.  Tüm proje öğretmenlerine, öğretmen klavuzu ve pilot uygulama ile ilgili dökümanlardan oluşan bir dosya teslim edilmiştir.  Pilot sınıf olan 7/D sınıfı öğrencileri velileri ile bir toplantı organize edilmiş, onlara proje hakkında bilgi verilmiştir. Veli- okul-öğretmen işbirliğinin önemi vurgulanmıştır.  Velilere veli ve öğrencilerin sorumluluklarıyla ilgili sözleşmeler imzalatılmıştır

3

4  BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ  Netbooklar öğrencilere dağıtıldı. netbooklar kuruldu.  Netbooklara gerekli olan yazılımlar yüklendi.  Her öğrencinin gmail adresi alabilmesi sağlanarak Googlegroup oluşturuldu.  openID numarası alındı.  Tüm netbooklara Dyned kuruldu.  Acer Classroom Manager kuruldu.  Cabri II Plus and Cabri3D Öğretmen bilgisayarına kuruldu

5  ‘ CATCH THE RAINBOW- Gökkuşağını Yakalayın’ adlı bir e-twinning projesi acer pilot uygulaması adına başlatılmıştır. PARTNERLER ;  Liberro Pigozzi (ITALY )  Celine Pian ( FRANCE )  Carmen Pena Atta ( SPAIN )  Kerstin Unger ( GERMANY )  Yine acer pilot okullarıdır. Bu okullar haricinde GREECE - Yunanistan, PORTUGAL – Portekiz,  Chez Republic –Çek Cumhuriyeti, Netherlands - Hollanda, Bulgaria, Romania ve Slovakia da partnerlerimiz arasındadır.

6

7  EKİM:  Adresindeki sitemize proje kapsamındaki tüm derslerle ilgili veriler ve öğrenci çalışmaları yüklendi.

8  Ödev vermek ve çalışmaların düzenli takibi için her öğrenci adına gmail hesabı oluşturuldu.  Sınıfa ait gmail grubu oluşturulup,gruba birkaç veli de eklenerek öğrencilerin izletilmesi sağlandı.  Proje öğretmenleri de grupta etkin olarak öğrencilerle dialog haline girip online çalışmalara başladı. Örneğin; konu tarama testleri,faydalı dökümanlar gibi.

9 adresine yüklemiş olduğumuz çalışma kağıtları ve slaytlarla pilot sınıfımız derslerini pekiştirmiş oldular.

10

11  Özellikle DYNED eğitim programını işletme konusunda netbookların okul eğitimine katkısı çok büyüktür. Hepimizin bildiği gibi DYNED birebir eğitimi destekleyen bir dil programıdır. Derslerimizde bu programı netbooklar sayesinde son derece etkin bir şekilde kullanabilmekteyiz.

12

13  My School:  My City  Me myself ( mektuplaşma başladı)  Our customs and traditions  Our Cuisine  Our English lessons Worksheet alışverişi yapıldı

14 TÜRKÇE:DERSLERİMİZİ AKILLI TAHTADAN İŞLERKEN ÖĞRENCİLERİMİZ NETBOOKLARINDAN TAKİP EDİP ÖNEMLİ YERLERİ KAYDEDEBİLDİLER.

15 1) Hacivat ve karagözü oyunlarla tanıtmak. 2) Keloğlan’ı oyunlarla tanıtmak. 3) Türkülerimizin çıkış hikayesini canlandırmak. 4) Deyimlerimizin hikayesini canlandırmak. 5) Folklor çalışmalarmaları yapmak.

16

17  Dersin işlenişini etkili hale getirmek için öğrencilerimizle birlikte bilgisayarı aktif bir şekilde kullanarak matematik dersinin somutlaştırılması ve günlük hayatla ilişkilendirilmesini sağladık.  Öğrenciler işlenen konularla ilgili sunum hazırladı ve sunumlarını derslerde sundular.  Cabrio 3D ve Cabrio plus programları ile matematik dersi geometri çalışmalarının yapılması için program öğrencilerin bilgisayarlarına yüklenmiş ve çalışmaları sağlanmıştır. Geometri konuları ağırlıklı olarak ikinci yarıyılda olduğu için bu programları ikinci yarıyılda daha aktif bir şekilde kullanmaları sağlanacaktır.

18 HAZIRLAYAN : DİDEM BALCI YILMAZ


"Acer European Pilot report.  Fen ve teknoloji :Özgür Karaer  Matematik : Fatma Aydur  Türkçe : Vildan Akar  Bilişim Teknolojileri : İmran Sungur " indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları