Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

AKILLI İLETİŞİM AKILLI İLETİŞİM  Vatandaşımıza zamandan ve mekândan bağımsız, kesintisiz hizmet imkanı  Borç sorgulama imkanı  Beyan,  Tahakkuk,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "AKILLI İLETİŞİM AKILLI İLETİŞİM  Vatandaşımıza zamandan ve mekândan bağımsız, kesintisiz hizmet imkanı  Borç sorgulama imkanı  Beyan,  Tahakkuk,"— Sunum transkripti:

1

2 AKILLI İLETİŞİM AKILLI İLETİŞİM

3

4  Vatandaşımıza zamandan ve mekândan bağımsız, kesintisiz hizmet imkanı  Borç sorgulama imkanı  Beyan,  Tahakkuk,  Tahsilat işlemlerini elektronik ortamda yapabilme imkanı

5 30. dakikada İlgili Müdürlüğe bildirim 45. dakikada İlgili Başkan Yardımcısı’nın cep telefonuna mesaj 60. dakikada Başkan’ın cep telefonuna mesaj

6  Hizmeti tek noktada toplayan yeni bir vizyon  Vatandaşı karşılayan, belediyedeki işlemleri hazırlayan ve yönlendiren, Belediyenin vatandaşa bakan yüzü

7 Hizmet birimleri arasında oluşturulan otomasyon ağı :  Sicil güncelleme  Emlak, çevre, temizlik ve ilan-reklam vergisi beyannamesi  Şikayet ve dilekçeler  Tapu TAKBİS işlemleri ile ilgili işlemlerde zaman kaybını önlüyor.

8  Tablet ve akıllı telefon kullanımlarının yaygınlaşması üzerine Belediye hizmetlerinde Android ve IOS Mobil Uygulamalarının hayata geçirilmesi * Şu an deneme aşamasında olup 2015 yılında hayata geçirilecektir.

9 Hizmetlerimizin duyurulmasını kolaylaştıran MMS uygulamaları

10 Twitter gibi yaygın kullanılan sosyal medya ağı ile vatandaşımızın şikayetlerini ve görüşlerini paylaşabilme imkanı

11 Parklarda her yaştan vatandaşımızı teknolojinin tüm imkanlarıyla buluşturan güvenli internet * Şuan deneme aşamasında olup 2015 yılı Ocak ayında hayata geçirilecektir.

12 Yerli ve yabancı turistlere, geleneksel yöntemlerin yanında daha interaktif ve teknolojik bir çözüm: Kapadokya Bölgesi’nin kültür ve turizm değerlerine, tarihine, coğrafi bilgilerine, önemli noktalarına dijital olarak ulaşabilme imkanı

13  Tüm belediye araçlarının 7 gün 24 saat işe başlama ve bitirme zamanlarının takibi  Araçların gün içindeki hareketinin dijital ortamda takibi  Toplam kilometre takibi  Yakıttan ve zamandan büyük tasarruf  Kaza riskinde azalma

14 Osmanlı ve Cumhuriyet arşivinden taranıp elektronik ortama aktarılan, tarih, edebiyat, coğrafya, sosyoloji, iktisat, sanat tarihi, arkeoloji dallarında belgenin vatandaşımıza sunulması

15  Quadcopter ile şehrimizin imar durumunu haftalık çekimlerle dijital olarak takip edilmesi.

16 AKILLI ENERJİ

17  Kendi enerjisini üreten şehir vizyonu  Belediyemiz hizmet binasına kurulan, 1.1 kw lık güce sahip panellerle enerji tüketiminin % 13’ünün karşılanması,  Günlük ortalama 3,78 kwh, 3,5 yıl sonunda yaklaşık kwh enerji üretimi  Halkımızda ve diğer kurumlarda güneş enerjisinden yararlanma konusunda farkındalık oluşumu ve örneklerin artması

18  Yenilenebilir enerji kaynaklarına halkımızın ne kadar kolay ulaşabileceğine dikkat çekmek  Güneş enerjili cep telefonu şarj istasyonunun vatandaşımızın hizmetine sunulması  Enerjiyi depolama özelliğiyle gece ve güneşsiz günlerde de kullanabilme özelliği  Güneş enerjisinin kullanımının yaygınlaşması

19  Çevre koruma ve sürdürülebilir kalkınma yolunda daha büyük bir hedef  İşletme maliyeti yüksek olan Atık Su Arıtma Tesisimiz için işletme maliyeti çok düşük olan alternatif bir enerji kaynağı  175 KW kurulu güce sahip güneş santrali  Tesisin aylık enerji tüketiminin %10’luk kısmının karşılanmasıyla belediye bütçesine katkı

20 Çevre değerlerimizi ve doğal kaynaklarımızı akılcı yöntemlerle korumak adına: Katı Atık Düzenli Depolama Alanında kurulacak Güneş santrali ile, Sürdürülebilir kalkınma Ekonomik kalkınma Çevresel sürdürülebilirliğe Katkıya devam……

21 Örnek ve öncü Nevşehir Modern Kapalı Pazar Alanı’nın iç aydınlatma ses sistemi soğutma ısıtma ve tüm enerji giderlerinde En ekonomik, en sağlıklı, en çevreci enerjiyle, Nevşehir’de enerji üretimine devam…. *2015 yılında santral kurularak sistem devreye alınacak.

22  Koku giderim ünitesiyle çevreye koku yayılmasını önleyen,  SCADA sistemiyle sürekli kontrol altında tutulan,  Arızaların bilgisayar ortamında anında bertaraf edildiği  24 saat aralıksız hizmet veren örnek tesis

23  Parkların sulama saatlerinin ve sürelerinin ayarlayarak, otomatik sulama yapılması  Etkin ve tasarruflu sulama  Enerji tasarrufu  Personel verimliliği  Küresel ısınmayla mücadele

24  Kavşaklarda bekleme sürelerinin kısalması  Emisyon salınım oranlarının düşmesi  Yakıt tüketiminde azalma  Trafik akışı ile ilgili her türlü verinin depolanması  Yol kapasitelerinin yüksek verimde kullanılması  Sürücü ve yaya trafik güvenliğinin artması *2015 yılında uygulamaya başlanacak.

25  Otomasyon sistemi  Yaş sebze ve meyve fiyatlarının dijital tabeladan takibi

26 EĞİTİMDE AKILLI YAKLAŞIMLAR

27 Bilgiyi paylaşma, bilgisayar okur yazarlığını artırma ve bilgi toplumu olma yönünde her yaştan vatandaşımızı teknolojiyle buluşturma noktası

28  Okullarımızın bilgisayar laboratuvarlarının oluşturulması ve zenginleştirilmesine katkı  Vatandaşla devletin ilk buluşma noktası olan muhtarlıklarımızın daha sağlıklı hizmet verebilmesi için teknolojik alt yapı desteği

29  İnternet bağlantısı bulunan her yerden erişim  Milli Eğitim müfredatına uyumlu  Üç boyutlu, sesli konu anlatımları,  Öğretici ve eğlenceli alıştırmalar,  Çözümlü testler,  Oyunlarla anlatım

30 SAĞLIK İÇİN AKILLI ÇÖZÜMLER

31  İçme suyunun kalitesini dijital teknoloji ile sürekli kontrol altında tutan yaklaşım  Kloru otomatik olarak dozlayan dijital klorlama sistemi  Yapılan analizlerle vatandaşımıza sağlıklı su temini

32 Kentimizde sürdürülebilir, sağlıklı ve daha yaşanabilir mekanlar oluşturulması Sterilizasyon cihazları Tek tip iş önlükleri Tek kullanımlık müşteri seti (havlu, önlük, ustura)

33  İçme suyu sistemimize bağlı su depoları ve pompa istasyonlarının tek bir merkezden elektronik olarak gözlemlendiği  Su kaçakları ve şebeke arızalarının anında tespiti ve soruna hızlı müdahale * İhalesi yapıldı, 2016 yılı sonu itibariyle işletmeye alınacaktır.

34 Sağlığımız için gürültü kaynaklarının tespit edilerek önleyici tedbirler alınması, dijital ölçümlerin yapılması

35 AKILLI SOSYAL HİZMET

36  Engelli vatandaşlarımızın tespiti, onların ihtiyaçlarının belirlenmesi için oluşturulan dijital ENGELLİ ENVANTERİ  Tespit edilen ihtiyaçların (akülü-tekerlekli sandalye, baston, yürüteç vb.) karşılanması  Engelli vatandaşlarımızın rutin sağlık kontrollerinin yapabilmeleri için ulaşım desteği

37  Vatandaşımızın yolda kalma kaygısına çözüm  Aracını daha kısa sürede şarj etme imkanı  Engellilerimizin ulaşılabilirliğine tam destek  Engelli vatandaşımızın hareket alanını genişleten yaklaşım

38  Diğer tüm günlük faaliyetlerini yürüttükleri  Türkiye’de bir ilk olarak, engelli annelerinin gönüllü olarak yemek yaptığı ve sahiplendiği hem eğitim hem de sıcak bir yaşam merkezi

39  Kendi ürettikleri organik ürünlerle sağlıklı beslenmeleri için sera  Aileleriyle spor yapabildikleri ve vakit geçirebildikleri bir spor parkı

40  Şehir içindeki dilenciliğin önlenmesine ve yardımların tek elden dağıtılmasına dair dijital data bank,  Kameralı sistemle takip ve anlık müdahale

41


"AKILLI İLETİŞİM AKILLI İLETİŞİM  Vatandaşımıza zamandan ve mekândan bağımsız, kesintisiz hizmet imkanı  Borç sorgulama imkanı  Beyan,  Tahakkuk," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları