Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006"— Sunum transkripti:

1 Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006
TÜRMOB 07/04/2017 Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006 Tumin Gültekin PricewaterhouseCoopers - Kıdemli Müdür

2 Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar
07/04/2017 İçerik Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar Danışmanlık Hizmetleri

3 Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar
07/04/2017 İçerik Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar Danışmanlık Hizmetleri

4 Yöneticiler ve Amaçları
07/04/2017 Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Yöneticiler ve Amaçları Hedef – Üst düzey yöneticiler: Yönetim Kurulları, Genel Müdür / Genel Müdür Yardımcıları. Sorumlulukları nelerdir: Hisse değerini arttırmak, korumak, Kurumların / şirketlerin amaçlarına ulaşmasını sağlamak, Uygun stratejileri geliştirmek ve kararlar almak. TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

5 Yöneticiler ve Ajandaları
07/04/2017 Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Yöneticiler ve Ajandaları Üst yönetimin ajandası: Kurumların / şirketlerin amaçları, Riskler, Fırsatlar, Rekabet, Ekonomik gelişmeler, Değişim, Kanunlar – düzenlemeler. TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

6 Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar
07/04/2017 İçerik Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar Danışmanlık Hizmetleri

7 Yönetimin destek ihtiyacı duyduğu alanlar
07/04/2017 Genel İhtiyaçlar Yönetimin destek ihtiyacı duyduğu alanlar Üst yönetimin ajandası: Kurumların / şirketlerin amaçları, Riskler, Fırsatlar, Rekabet, Ekonomik gelişmeler, Değişim, Kanunlar – düzenlemeler. Destek alanları: Finansal raporlama, Global trendler, Risklerin takibi ve raporlanması, Kanun ve düzenlemelere uyum çalışmalarında destek. TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

8 Yönetimin destek ihtiyacı duyduğu alanlar
07/04/2017 Genel İhtiyaçlar Yönetimin destek ihtiyacı duyduğu alanlar Yönetim karar alırken kendisini güvencede hissetmek ya da aldığı riskin boyutunu açıkça görebileceği yapılar ister. Riskin getirisini hesaplama ve karar mekanizmasının bir parçası olarak kullanma ihtiyacı duyar. TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

9 Yöneticiler ve Araçları
07/04/2017 Genel İhtiyaçlar Yöneticiler ve Araçları Üst yönetimin ajandasını yönetebilmek için araçları: Bilgi, Risk yönetimi, Raporlama: Doğru bilgi, Doğru zamanda, Doğru kişilere, Doğru formatta… TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

10 Yöneticiler ve Yapılar
07/04/2017 Genel İhtiyaçlar Yöneticiler ve Yapılar Üst yönetimin ajandasını yönetebilmek için yapıları: Finans, Muhasebe ve Raporlama birimleri, Risk yönetimi birimleri, Bilgi Teknolojileri birimleri, İç denetim birimleri, Uygunluk birimleri… TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

11 Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar
07/04/2017 İçerik Yönetim Danışmanlığı’nın Hedefi Genel İhtiyaçlar Danışmanlık Hizmetleri

12 Yönetim Danışmanlığı Alanları – Finans, Muhasebe ve Raporlama
07/04/2017 Danışmanlık Hizmetleri Yönetim Danışmanlığı Alanları – Finans, Muhasebe ve Raporlama Raporlama ihtiyaçlarının belirlenmesi; Raporlama standartlarının belirlenmesi: İçerik, Okuyucu, Zamanlama, Kanuni düzenlemeler. Raporlama teknolojisinin belirlenmesi: BT Sistemleri, MS Excel! TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

13 Yönetim Danışmanlığı Alanları – Risk Yönetimi
07/04/2017 Danışmanlık Hizmetleri Yönetim Danışmanlığı Alanları – Risk Yönetimi Risk yönetimi çerçevesinin seçimi; Çerçevenin iş süreçleri içerisinde hayata geçirilmesi; Teknolojik altyapının seçilmesi ve işletilmesi: Hesaplama ve takip sistemleri İç denetim faaliyetlerinin kurulması, geliştirilmesi; Kurumsal yönetim süreçlerinin tanımlanması, uygulanması; Kanunlar ve düzenlemeler: 8. Direktif Sarbanes Oxley Basel II TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

14 Yönetim Danışmanlığı Alanları – Bilgi Teknolojileri
07/04/2017 Danışmanlık Hizmetleri Yönetim Danışmanlığı Alanları – Bilgi Teknolojileri BT Yönetim süreçlerinin belirlenmesi ve uygulanması; Güvenlik; Raporlama araçları; BT araçlarının seçimi ve uygulanması; TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

15 Danışmanlık ürün satmak değil çözüm üretmektir.
07/04/2017 Danışmanların Özellikleri Danışman Yaklaşımı Danışmanlık ürün satmak değil çözüm üretmektir. Yönetim danışmanlığı ise: Üst yönetimin ajandasını bilmeyi, Global gelişmelere hakim olmayı, Operasyonel süreçlere hakimiyeti, BT süreçlerine ve araçlarının kullanım yöntemlerine hakimiyeti gerektirir. TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

16 07/04/2017 Danışmanların Özellikleri Danışman Yaklaşımı Danışmanlık bahsedilen tüm olanakları kullanarak, üst yönetime karar verebilmeleri için ihtiyaç duydukları araçları sağlamayı gerektirir. Bu araçlar genellikle amaca yönelik toplanmış bilgi ya da bilgi toplamaya yönelik süreçlerin uygulanmasıdır. TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

17 Yönetim Danışmanlığı Alanları
07/04/2017 Danışmanlık Hizmetleri Yönetim Danışmanlığı Alanları Üst yönetimin ajandasını yönetebilmek için yapıları: Finans, Muhasebe ve Raporlama birimleri, Risk yönetimi birimleri, Bilgi Teknolojileri birimleri, İç denetim birimleri, Uygunluk birimleri… Danışmanlık Hizmetleri: Operasyonel Hizmetler: Süreç odaklı, Müşteri odaklı, Bilgi Teknolojileri kurulumu hizmetleri, Kurumsal Strateji TÜRMOB – Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006

18 07/04/2017 Sorular ve Yanıtlar


"Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları