Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yiyecek ve içecekler Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yiyecek ve içecekler Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü."— Sunum transkripti:

1 Yiyecek ve içecekler Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü

2 Ünite Özeti Öğrencilerin yiyecek ve içecekleri İngilizce olarak öğrenmeleri Aynı zaman da İngilizce de sayılabilen ve sayılamayan yiyecek ve içeceklerin adlarını öğrenir.

3 ÖTPS’ler Temel Soru: Neden yiyecek ve içeceklere ihtiyaç duyarız? Ünite Sorusu: Yaşam için hangi yiyecek ve içeceklere ihtiyaç duyarız? İçerik Soruları: En sevdiğiniz yiyecek hangileridir? En sevdiğiniz içecekler nelerdir?

4 Ünite Vizyonu Bu üniteyi geliştirerek Yiyecek ve içecekleri öğrencilerimin yaşamlarıyla bağdaştırmak için yeni yöntemler denemek Öğrencilerimin içinde bulundukları sosyal yapıyı değerlendirerek uygun tarifler bulmalarını istiyorum. Bu ünite boyunca, öğrencilerimin İngilizce yiyecek-içecek isimlerini tarifler üreterek yaşamlarıyla nasıl ilintilendirebileceklerini öğrenmelerini Farklı kitlelerle iletişim kurabilmek için teknolojiyi kullanmalarını istiyorum.

5 Proje Yaklaşımı Öğrencilerim bu projede çalışırken, ● Konuyu yaşamla ilişkilendirirler ● Akranları ve toplumun üyeleriyle işbirliği yaparlar ● Öğrendiklerini yansıtan bir ürün geliştirirler ● Öğrendiklerini yemek tarifi olarak sınıfta arkadaşlarıyla malzeme getirerek uygulamalı sınıfta sunacaklar.

6 21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir: ●Farklı yer ve zamanlarda geçen temaları bulmak amacıyla oyunu analiz ederken Temel Soruları ve Ünite Sorularını kullanma ●Fikirlerini toplumda bir izleyici kitleyle payla ş ma ●Kendi bireysel okuma, yazma, ara ş tırma ve dü ş ünme stratejilerini de ğ erlendirme ve gerekti ğ inde bunları uyarlayarak de ğ i ş tirme ●Kendi çalı ş malarını de ğ erlendirmek için proje de ğ erlendirmelerini kullanma ve akranlarına geribildirim verme

7 Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme * Öğrenciler yiyecek ve içeceklerini araştırarak farklı cümle yapıları öğrenirler. *Grupla etkileşimli çalışma becerilerini geliştirirler. *yemek tarifleri hakkında bilgiler toplayarak işbirliği içinde çalışırlar. *Proje üzerinde çalışırken araştırma,uygulama, düşünme becerilerini öğrenirler. *Proje boyunca çalışmaları hakkında geribildirim verir ve alırlar.

8 Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Temel Sorular ve Ünite Sorularını aşağıdaki amaçlarla kullanacağım: Öğrencilerin yiyecek ve içeceklerle ilgili düşüncelerini ve görüşlerini öğrenme Üst düzey düşünme becerileri ve 21. yüzyıl becerilerine yönelik bilgi toplama: *İyi aşçıların nasıl yemek tarifi sunduklarını inceleyerek öğrenciler kendi düşünme stratejilerine ilişkin metabilişsel farkındalıklarını sergileyecekler *Öğrenciler farklı bakış açılarını ve ihtiyaçları öğrenerek, farklı yemek tariflerinde hangi besinler kullanıldığını bulmaya çalışacaklar

9 Öğrencilerin çok yönlü gelişmesini sağlayarak,yaratıcı ürünler oluşturmalarını sağlamak. Proje tabanlı öğrenme sistemini kullanmalarını sağlayarak gerçek dünyayla ilişkilendirilmiş ortak bir ürün oluşturmaları beklenir. Hedeflerim


"Yiyecek ve içecekler Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları