Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Sosyal Medya
2
AMAÇ Tatil.com Markasının; Marka bilinirliği ve güvenilirlik sağlamak
Ürünün rakiplerinden farkını / iddasını ortaya koymak Sadık / devamlı müşteri kitleri oluşturmak
3
MECRA Sosyal Medya / Facebook/Twitter/Xing; Topluluk oluşturma
Marka / ürün konumlandırması Kurumsal iletişim Reklam / PR
4
NEDEN FACEBOOK Çünkü; Dünyada 800 milyon kullanıcı
Türkiye’de 30 milyon kullanıcı Her kullanıcının ortalama 150 arkadaşı Her kullanıcı günde ortalama 40 dakika ayırıyor
5
HEDEF 12 Ay Sonunda; Tatil.com Facebook sayfasında 50.000 yeni takipçi
Aylık artış ile Her gün 1 milyonluk sayfalarda reklam Günde 2 ileti Hediye duyurusu / kazanan duyurusu
6
NASIL Topluluk Yönetimi Günlük Promosyon Kurumsal iletişim
İleti paylaşımı ve ileti yönetimi Günlük Promosyon İlk 2 ay her gün 1 tatil İzleyen aylarda daha düşük frekans ile Haftada 1-2 tatil paketi olabilir
7
NASIL Reklam Alımları İlgili mecralarda reklam alımları organizasyonu Çıkacak reklam iletilerinin (görsel / yazılı) hazırlanması Her ay bir blog yazarı / Facebook admini ile reklam Sizin ekiplerinizin kişiye tanıtım yapması ile Paket öncesi / sonrası tecrübenin şahsen aktarılması Hediye olarak tam paket düşünülmüştür
8
HİZMETLER Sosyal medya danışmanlığı Kurumsal sayfa oluşturulması
Facebook,Twitter,Xing (3 kişi sürekli görevlendirilecek) Kurumsal sayfa oluşturulması Wellcome tab(ler) Custom tab(ler) Topluluk (ileti) yönetimi Günlük olarak ürün / kampanya bilgilerinin girilmesi İleti altı yönetimi Tüm ileti altı yorumlarının yönetilmesi Soruların cevaplanması / yönlendirilmesi
9
HİZMETLER Reklam alımları & organizasyonu Raporlamalar
Katılım Görünüm Beğeni bazında Blog yazarı / Facebook adminleri organizasyonu Doğru kişilerin bulunması / ikna edilmesi Tatil organizasyonu
10
BÜTÇE 12 Ay anlaşılması durumunda; Aylık TL + KDV
11
TEŞEKKÜRLER Taksim Medya & Turkmailing İnternet Reklamcılığı
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.