Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Stratejik Plan Şablonu. Bu şablon Yammer ağınızı kullanıma alma sürecini planlamanıza yardımcı olacak. Tamamlandıktan sonra, üst düzey vizyondan lojistik.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Stratejik Plan Şablonu. Bu şablon Yammer ağınızı kullanıma alma sürecini planlamanıza yardımcı olacak. Tamamlandıktan sonra, üst düzey vizyondan lojistik."— Sunum transkripti:

1 Stratejik Plan Şablonu

2 Bu şablon Yammer ağınızı kullanıma alma sürecini planlamanıza yardımcı olacak. Tamamlandıktan sonra, üst düzey vizyondan lojistik kullanıma alma ayrıntılarına kadar, stratejik planınız olarak hizmet edecek. Rotadan sapmamanıza, diğer paydaşlarla aynı çizgide olmanıza ve Yammer'ın değerini kuruluşunuza açıkça ifade etmenize yardımcı olacak.

3 Ajanda Stratejik Plan

4 Vizyonunuzu Tanımlayın

5 Vizyon Mesajınız nedir? Vizyon mesajı, Yammer'ın şirketiniz ve şirket çalışanlarınız için değerini anlatan 1-4 cümlelik bir açıklamadır. Vizyon mesajları iş arkadaşlarınızın ve liderlerinizin Yammer'ın faydalarını anlamasına yardımcı olur, bu da olumlu görüş bildirmeleri ve destekleri için kilit önem taşır. Vizyon Mesajı Örnekleri 1. Departmanlarımızın birbiriyle bağlantı kurma, görev veya projeler üzerinde birlikte çalışma, liderlerle iletişim kurma, etkinlik ve netlik için süreçleri düzenleme biçimini dönüştürüyoruz. 2. Performans kültürümüzün bir parçası olarak stratejilerimizin daha verimli bir şekilde uygulanması için şirket verilerinin ve haberlerin çalışanlar arasında kolaylıkla paylaşılacağı güvenli ve açık bir işbirliği platformu oluşturuyoruz.

6 Vizyon Mesajınızın Taslağını Oluşturun Yammer Vizyon Mesajınız için ideal olarak şirketin üst düzey yöneticileri, departman müdürleri ve diğer paydaşlarıyla birlikte 1-4 cümlelik bir taslak hazırlayın.

7 Ticari Sonuçları Belirleyin

8 Ticari Sonuçlar Neden Belirlenmeli? Ticari sonuçların açık bir şekilde tanımlanması, Yammer'ın elde etmenize yardımcı olabileceği hayata geçirilebilir hedeflere odaklanmanızı sağlar. Ticari sonuçların yer aldığı bu listenin taslağını hazırlarken şirket liderlerini ve yüksek öncelikli departmanların üyelerini de sürece dahil etmeye çalışın. Ticari Sonuçlara Örnekler Pazarlama Müşterilerin düşünceleriyle bağınızı koparmayın. Kampanyayı ve yardımcı uygulamayı hızlandırın. Kuruluşlarla yakından ve güvenli bir şekilde işbirliği yapın. İnsan Kaynakları İşe alım sürecini hızlandırın. Çalışanları elde tutma oranını artırın. Birleşik bir kültür oluşturun. Satış Ürün serilerinde ve coğrafi bölgelerde tüm müşteriler için ortak bir deneyim sağlayın. Satış döngüsünü hızlandırın. Rekabetçi zekayı daha hızlı paylaşın.

9 Ticari Sonuçlarınızın Taslağını Hazırlayın Vizyonunuzu aklınızdan çıkarmadan, Yammer'ın şirketinizin elde etmesine yardımcı olabileceği ticari sonuçların listesini yapın. Departman 1 Sonuç Departman 3 Sonuç Departman 2 Sonuç

10 Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin

11 Başlıca Paydaşlar Kimlerdir? Kullanıma alma ekibiniz için hangi rollerin doğru olacağına karar verirken Ağ Rolleri Kılavuzu'nu kullanın. Ağınızı kullanıma alma sürecinde bu roller için uygun olan iş arkadaşlarınızı listeleyin. En başarılı Yammer dağıtımları birçok iş kolunu temsil eden özel bir ekibin rollerini ve sorumluluklarını net bir şekilde anlaması halinde elde edilebilir.Ağ Rolleri Kılavuzu'nu

12 Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Aşağıdaki tabloyu kullanıma alma ekibinizle ilgili ayrıntılarla doldurun. Rol Sorumlulukları DepartmanAdları Proje YöneticisiKullanıma alma ve dağıtım süreçlerini yönetir. Topluluk YöneticisiGünlük ağ etkinliğini yönetir; rehberlik ve en iyi uygulamaları sağlar. Yönetim TemsilcisiYammer'ın üst düzey vizyonunu ve değerlerini şirket genelinde iletir. Uzman KullanıcılarKullanıcıların eğitilmesine yardım eder ve itirazların çözülmesini sağlar. BT UzmanıTümleştirmeler de dahil dağıtımla ilgili tüm teknik hususları yönetir. İş SahibiDağıtım süreci boyunca rehberlik, onay ve destek sağlar. Grup LiderleriBelirli departmanların Yammer'ı nasıl kullanacaklarını belirler; katılımı teşvik eder. Eğitim LideriYammer ile ilgili eğitim içeriğini yönetir ve sağlar. İK YöneticisiYammer'ı İK süreçleriyle tümleştirir ve Yammer'daki İK içeriğini yönetir. İletişim LideriYammer ile ilgili şirket genelindeki iletişim öğelerini yönetir.

13 Kullanım Durumlarını Özetleyin

14 Kullanım Durumu Nedir? Kullanım durumu, belirli bir Yammer özelliğinin işle ilgili bir etkinliğin iyileştirilmesine ve ticari sonuçlarınızın elde edilmesine nasıl yardımcı olacağını açıklar. Kullanım durumunu şu şekilde oluşturun: Her ticari sonuç için, sonucun elde edilmesi için pratikte gereken eylemi tanımlayın. Ardından, bu eylemi tamamlamanıza yardımcı olabilecek bir Yammer özelliğini belirleyin. Kullanım Durumuna Örnekler Pazarlama Ticari sonuç. Müşterilerin düşünceleriyle bağınızı koparmayın. Pratikte gerekli eylem. Gelişen ve değişen müşteri ihtiyaçlarını hemen fark edin. Yammer özelliği. Bir Yammer grubu oluşturun ve doğrudan müşterilerle çalışan ekiplerinizi aldıkları geri bildirimleri bu gruba göndermeye teşvik edin. Bu geri bildirimleri pazarlama konularında bilgiye dayalı kararlar almak için kullanın. İnsan Kaynakları Ticari sonuç. Çalışanların işe alım sürecini hızlandırın. Pratikte gerekli eylem. Soruları ve kağıt işlerini daha hızlı şekilde yanıtlayın. Yammer özelliği. Bir dış ağ oluşturun ve kıdemli çalışanlarla bir araya gelip şirketi tanımaları için onları da davet edin. Bu grubu önemli İK belgelerini göndermek ve soruları yanıtlamak için kullanın. Satış Ticari sonuç. Ürün serilerinde ve coğrafi bölgelerde tüm müşteriler için ortak bir deneyim sağlayın. Pratikte gerekli eylem. Müşterilerin sorularını hızlıca ve tutarlı bir şekilde yanıtlayın. Yammer özelliği. Yammer'da satış ve müşteri hizmetleri ekipleriniz için ortak gruplar oluşturun. Herkesin görebilmesi için çalışanların en son karar ve gelişmeleri paylaşmalarını sağlayın.

15 Yammer Kullanım Durumlarını Belirleyin Kuruluşunuzdaki özel ekiplerle toplantılar düzenleyerek, önemli ticari sonuçların elde edilmesini sağlamak için işle ilgili etkinliklerin pratik yollarla iyileştirilmesine Yammer'ın nasıl yardım edebileceğini belirleyin. Departman 1 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. Departman 2 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. Departman 3 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği.

16 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Oluşturun

17 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Nedir? Kullanıma alma yapılacaklar listesi, bu sürecin takip edilebilmesi için iletişim öğeleri ve etkinlikler gibi önemli hususları düzene koyabilmenizi sağlar.

18 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listenizi Oluşturun Zamanİletişim Öğesi veya Etkinlik Sahipleri Durum ŞimdiVizyonunuzu tanımlamak, ticari sonuçları belirlemek ve kullanım durumları geliştirmek için paydaşlarla bir araya gelin. ŞimdiYammer Yardım Grubu'nu oluşturun ve eğitim içeriğini yükleyin. ŞimdiYammer Fikir Grubu'nu oluşturun. Kullanıma alma süreci boyunca iş arkadaşlarınızı Yammer'ın iş süreçlerini iyileştirmenize nasıl yardımcı olabileceği konusundaki fikirlerini bu grupta paylaşmaya teşvik edin. Kullanıma alma tarihinden 3-4 hafta önce Yönetimin e-postayla tanıtımını gönderin. Kullanıma alma tarihinden 2 hafta önce Departman tanıtımlarını e-postayla gönderin. Kullanıma alma tarihinden 2 hafta önce YamJam, eğitimler ve Lunch & Learn etkinliklerini şirketinize duyurun. Kullanıma alma tarihinden 1 hafta önce YamJam, eğitimler ve Lunch & Learn etkinliklerini şirketinize anımsatın. Kullanıma alınacağı haftaİlk yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Kullanıma alınacağı haftaİkinci yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Kullanıma alınacağı haftaÜçüncü yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Kullanıma alınacağı haftaLunch & Learn etkinlikleri gerçekleştirin. Kullanıma alınacağı haftaYamJam düzenleyin. Kullanıma alma sürecinde yararlanacağınız iletişim öğelerini ve etkinlikleri seçip bunları kronolojik sırada düzenleyin.


"Stratejik Plan Şablonu. Bu şablon Yammer ağınızı kullanıma alma sürecini planlamanıza yardımcı olacak. Tamamlandıktan sonra, üst düzey vizyondan lojistik." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları