Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -"— Sunum transkripti:

1

2

3

4

5 Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -

6 Üç Sacağı + 4. Ayak Marka TÜRK Muharrem Ali Dere

7

8

9 Marka TÜRK diyor ki, “ Kılavuzu KARGA olanın, akıbeti baştan bellidir… ” Michael Creek

10 KANUNMÂME-İ İHTİSABI BURSA BURSA

11

12 TRİADLAR •Hem kadim bilgelikte, hem bilinen ve gizlenen tarih boyunca, üçgen ortak sembol olmuştur. Triad, üçgen, sacayağı, başta Türk kültürü olmak üzere İslâm, Türk- İslâm kültüründe de rast geldiği- miz grafik semboldür. Örnek: Hıristiyanlıktaki “TESLİS” inancı…

13 HEDEFİMİZ & AMACIMIZ •Hedefimiz: İnsan •Amacımız: Hizmet •Metodumuz: Bilgi paylaşımı…

14 TEMELDE İNSAN •Doymak ister, •Barınmak, sığınmak ister ve •Eşleşmek, çoğalmak ister… Akıl, gadab, şehvet üçlemesi…

15 TRİADLAR; TİCARETTE •Kârsız ticaret olmaz… 1.Üreten, hizmet, 2.Aracı olan ve 3.Tüketen kazanacak… Ticarette triadlar…

16 MARKA … •Önce 1.Hayaldir (Güçlü) 2.Fikir (Tutarlı) 3.Proje (Sağlam) •Sonra 1.İlgi (Dikkat Çekmek) 2.Güven (İtibar) 3.Saygı (Hak etmek)

17

18

19

20 Sloganı ne olur? 1-İçinde kalmasın 2- Gönlünce Sal 3- İçinden geldiği gibi

21

22 En büyük MARKA? En kârlı sektör sizce hangisidir? Ticarette triadlar…

23 EN KÂRLI SEKTÖR… "Hayatım boyunca bütün sektörleri tetkik ettim. En kârlısının, din ticareti olduğunu gördüm..." Osman Bölükbaşı ( )

24

25 TRİADLAR; YÖNETİMDE Markalaşmada triadlar… •YÖNETİM İÇİN; 1.% 100 Yeterli Bütçe 2.Yeterli Personel 3.% 100 Yetki…

26

27

28

29 DÜNYA SERMAYESİNİN DURUMU •ABD – (WASP) 1.İlaç Sektörü 2.Petrol 3.Silah (1. Sırada) Üç Sacayağı + MarkaTÜRK •İSRAİL 4. Finans 5. Borsa 6. Sigorta (En Tehlikelisi)

30

31 TRİADLAR; MARKALAŞMADA •MARKA’dan önce… 1.Yeterli finansman ve kontrol edilebilir (akışkan) muhasebe kaydı 2.% 101 Yeterlilik, mazeretsiz… 3.Pazarla, ulaştır, sürekli yap… Üç Sacayağı + MarkaTÜRK

32

33 TRİADLAR; MARKALAŞMADA •Şimdi MARKA… 1.Finans & Muhasebe. 2.İş yapabilirlik. (% 101) 3.Pazarlama & Lojistik 4.Marka yatırımı… Üç Sacayağı + MarkaTÜRK

34

35 Marka Yol Haritası… VAKİT TAMAM! MARKALAŞMA ZAMANI

36

37 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI •MARKA ZAMANI! 1- Kimlik Tasarımı 2- Fotoğraf & Film + Metin & Senaryo 3- Tanıtım ve Reklâm Kampanyaları 4- Medya Planı ve Satın Alma 5- Organizasyon & Promosyon 6- PR & Halkla İlişkiler 7- Danışmanlık 8- İnovasyon Marka Yol Haritası…

38

39 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 1- KİMLİK TASARIMI A)Kurum Kimliği, B)Marka Kimliği, C)Duygusal Kimlik… Marka Yol Haritası…

40

41 Hz. Mevlâna Celâleddin-i Rûmi (ks) Der ki, Gözün bir anda gördüğünü Dil yüz sene söylese, Anlatamaz…

42 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 2- FOTOĞRAF & FİLM + METİN & SENARYO A)Fotoğraflar, İmajlar, B)Metin Desteği… C)Senaryo, D)Film… Marka Yol Haritası…

43

44 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 3- TANITIM VE REKLÂM KAMPANYALARI A)Tanıtım (ÖNCE) •Çocuk doğmalı önce… B)Reklâm (SONRA) * Don biçme vakti… Marka Yol Haritası…

45

46 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 4- MEDYA PLANI VE SATIN ALMA A)Yerel, B)Ulusal, C)Uluslar arası… - Gazeteler, dergiler, radyolar, tv’ler, internet siteleri… Marka Yol Haritası…

47

48

49

50 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 5- ORGANİZASYON & PROMOSYON A)Organizasyonlar; -Basın -Kurum içi, personel -Bayii vb. -Hedef kitle… A)Promosyonlar; -Prestij -Satış -Tanıtıma & Tüketime… Marka Yol Haritası…

51 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 6- PR & HALKLA İLİŞKİLER A)Basın ile ilişkiler. B)Halkla ilişkiler… Marka Yol Haritası…

52 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 7- DANIŞMANLIK… A)Arge B)Basın C)Marka D)İmaj E)Halkla İlişkiler F)Belgelendirme vd. Marka Yol Haritası…

53

54

55

56 ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 8- İNOVASYON… A)Arge B)Tasarım C)Deneyim D)Yenilik E)Araştırma F)Sıradışı vd. Marka Yol Haritası…

57

58

59

60

61

62

63 TEŞEKKÜR EDERİZ…

64 Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N D U -


"Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları