Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMaya Bilge Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ
2
E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak iletişim kurdukları her türlü ticari iş etkinliği” Pazarlama Satış Internet’ten ürün, hizmet alma On-line kamu hizmetleri Gümrük işlemleri Bankacılık E-İŞ E-Ticaret
5
İŞLEM MALİYETİ (1) -Kredi kartı güvenliği - Hızlı teslimat - Düşük fiyat - Nakliye masrafının azlığı - Parayı geri ödeme garantisi - Kişisel bilgilerin saklanması - Önemli kredi kartlarına erişim - Satıcının güvenilirliği hakkında bilgi TEŞVİK PROGRAMLARI (4) -Hediye dağıtımı - Sık ziyaret edilen sayfalar - Ücretsiz deneme - Eğlence - Online klüp üyeliği yararları - Online indirime dönüşen kuponlar SİTE TASARIMI (3) - 3D ürün simülasyonları - Eğitimli, lisanslı değerlendirici - Sanal tur/deneyim - Sesli onaylama - Özel “deneme mağazaları” - Ücretsiz şikayet hatları İNTERAKTİVİTE (2) - Ürünleri inceleme - Bilgiyi tarama ve update etme - Hangi kişisel bilgilerin toplandığını bilme - Satıcının kişisel bilgi alma hakkını seçme E-TİCARET SATIŞ SİTELERİNİN BAŞARISI
7
Landsend.com 1995 açılış, 100 ürün Tüm satışların % 20’si Internet’ten Dünyanın en önemli kıyafet satım sitesi Yaşam tarzı ve ölçüye göre kıyafet Online alışverişte canlı soru sorma
12
www.motiftr.comwww.motiftr.com (2004), ayda 55 gönderi, diğer e-sitelerle – e-store, hepsiburada, naturey- birlikte 115 parça ürün/ ABD, Japonya, İsviçre
19
www.motiftr.comwww.motiftr.com (2004), ayda 55 gönderi, diğer e-sitelerle – e-store, hepsiburada, naturey- birlikte 115 parça ürün/ ABD, Japonya, İsviçre
31
SONUÇ Firmanız müşterinin yaşamını nasıl daha iyi hale getiriyor? Problemleri çözmeye odaklanın, teklifinizi ihtiyaçlar çevresinde oluşturun Açık, şeffaf, paylaşımcı ve dürüst müsünüz? Beklentileri zamanından önce belirleyerek karşılayın. Kimseyi bir şeye zorlamayın. Kullanmak istedikleri kaliteli bilgiyi sunun. Pazarlama başarınızı gelen talep sayısı ile değil, düşüncelerinizin yayılma hızıyla ölçün. Hikayenizi medyaya değil doğrudan ilgili kesimlere ulaşarak anlatın. Satış döngünüze dayalı bilgi yerine, müşterinin ihtiyaç duyduğunda erişebileceği mükemmel web içerikleri Sürekli, yorulmadan iletişim
32
TEŞEKKÜRLER http://www.igeme.gov.tr Zeynep İYİLER-Bölge Md. Yrd. İGEME Marmara Bölge Müdürlüğü Tel: 0-212-454 08 13 Fax: 0-212-454 08 01 E-mail: zeynepi@igeme.gov.tr
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.