Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KABLOSUZHEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ. Genel Hedeflerimiz •Hastanede; •... hastalar için, •... hemşireler için ; kolay ve güvenli kullanılan bir sistem, •...

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KABLOSUZHEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ. Genel Hedeflerimiz •Hastanede; •... hastalar için, •... hemşireler için ; kolay ve güvenli kullanılan bir sistem, •..."— Sunum transkripti:

1 KABLOSUZHEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ

2

3 Genel Hedeflerimiz •Hastanede; •... hastalar için, •... hemşireler için ; kolay ve güvenli kullanılan bir sistem, •... teknik ekip için, •... hastane yönetimi için, Kolay kurulan ve güvenli haberleşme sağlayan bir sistem sunmaktır.

4 Kalitemiz Kalitemiz •KOSGEB AR-GE, İnovasyon ve Endüstriyel Uygulama Destek Programından da destek alınarak üretilmiş bir sistemdir. Bu çerçevede; •TURKAK akreditasyonuna sahip bağımsız bir kuruluş tarafından gerekli direktifler doğrultusunda testlerden geçmiştir. •Bu testler sistemimizin hemşire çağrı sistemleri için güncel direktiflerine uygunluğunu onaylar.

5 •Laboratuvar testlerinden görüntüler.

6 Genel Özellikler •Her servisde maksimum 30 Oda, •Her odada maksimum 10 yatak destekleme kapasitesi sunar. •Çağrı panoları da her servisdeki,her çağrıyı eş zamanlı gösterebilme yeteneğindedir. •Tüm ekipman üzerindeki ledler hem haberleşme, hemde batarya indikatörü olarak çalışır. •Batarya ömrü minimum 5 yıldır. •Elektrik kesilmelerinde sistem mevcut çağrıları unutmaz, elektriğin gelmesi ile mevcut çağrılar kaldığı yerden devam eder. •Hastane içinde DECT Telefonları arama yeteneği vardır. •Sinyalleri birbirini karşılıklı olarak etkilemeksizin farklı 10 kanalda çalışmaktadır. •İlgili Standartlara Uygundur. (KET Yönetmeliği-SBT (ISM) bandında haberleşme sağlar) •Türk Patent Enstitüsü’nde ürün ile ilgili; •Marka,Tasarım tescili, Faydalı Model tescili ile ilgili işlemler yapılmıştır. •Faydalı Model olarak sistem bilgileri görülebilir.www.tpe.gov.tr’den

7 Çağrı Tipleri • Hemşire çağrısı; • Odadan çağrı • Yatak ‘ tan çağrı • Acil çağrı ;(Acil hemşire çağrısı) • Odadan acil çağrı • Yatak’ tan acil çağrı • WC çağrısı • Doktor çağrısı (Mavi Kod)

8 Haberleşme Terminali • Her serviste en fazla 30 oda destekleme kapasitesi sunar. • Hemşire deskinde yer alan terminal 4 x 20 LCD displaye sahiptir. • Eş zamanlı 100 adet çağrıyı destekler. • 4′den fazla gelen çağrıları scroll etmek (sayfalama) mümkündür. • Gelen çağrıların sistemde çağrı öncelik sırası vardır. • Gelen çağrılar terminalde sesli uyarı yaratır. • Sesi ayarlamak mümkündür.

9 Oda Terminali • Her odada en fazla 10 yatağı destekleme kapasitesi sunar. • 2 x 16 LCD displaye sahiptir. • Hemşire Mevcudiyeti, Çağrı, Acil Çağrı, Doktor Çağrısı (Mavi Kod), Pembe Kod (Opsiyon) çağrılarını ayrı ayrı/ aynı anda yapabilme imkanı sunan ön yüze sahiptir. • Gelen çağrıların sistemde çağrı öncelik sırası vardır. • 2′den Fazla gelen çağrıları scroll etmek (Sayfalama) mümkündür. • Gelen çağrılar terminalde sesli uyarı yaratır. (Konfigürasyon dan sesi aç/kapa yapmak mümkündür.)

10 Hasta El Üniteleri • Değişik kutularda dizay edilmişlerdir. • Oda içi lamba kontrollü olup, okuma ve oda lambasını yakıp söndürebilme butonlarına sahiptirler. • Kablosuz el setleri halihazırda bir özel hastanede kullanılmaktadır.

11 Hasta El Üniteleri

12 WC-Banyo Üniteleri • WC-Banyo İpli Hemşire Çağrı, • WC-Banyo Hemşire Çağrı Butonlu, • WC-Banyo İptal Butonlu, • WC-Banyo Çağrı/İptal Butonlu olmak üzere 4 WC-Banyo çağrı setine sahiptir.

13 Kapı Üstü Lambası • WC-Banyo, Çağrı/Acil Çağrı, Hemşire Mevcudiyeti, Doktor Çağrısı (Mavi Kod), Pembe Kod (Opsiyon) çağrılarını ayrı, ayrı yada aynı anda gösterebilir. • LED teknolojisi kullanılıyor. • Homojen aydınlatmalı 5 LED bölmesine sahiptir. (beyaz, kırmızı, yeşil, mavi, pembe(opsiyon) • Yönlendirme lambası olarak ayarlanabilir.

14 Çağrı Panoları Çağrı Panoları • LCD ‘ler ile hemşire çağrılarının en iyi şekilde display edilmesi mümkündür, • Hasta odasından gelen tüm çağrıları, servisten gelebilecek tüm çağrıları, (max. 30 oda) aynı anda eşzamanlı olarak çağrı panolarında veya LCD displayde görebilmek mümkündür, • LCD displayler duvara monte edilebilirler.

15 Çağrı Panoları ODA 501 ODA 502 wc ODA 503 • LCD displayde değişik çağrı görsel dizaynları isteğe uygun yapılabilir. • LCD displayler her servisin oda,yatak, wc-banyo, genel wc sayısına uygun olarak kolaylıkla konfigüre edilir.

16 • Her servisin özelliğine uygun, özel olarak üretilen displayler le de tüm servisten gelen çağrıları görmek mümkündür. • Özel bir hastanede bu tür bir uygulamamız mevcuttur. Hastanede ilgili servislerde ; • Servisdeki bütün çağrılar aynı anda görülebilmektedir. • Oda, wc-banyo yada yataklardan gelebilecek çağrılar uzak mesafeden görülebilmektedir, • Hemşire mevcudiyeti panolardan izlenebilmektedir. • Her lokasyon için hata-arıza uyarı ledi panolar üzerinde mevcuttur ve ekipmanda oluşan bir arıza veya hata hemen gözlenmekte ve gereken önlem alınmaktadır. Çağrı Panoları

17 Tek yataklı oda ekipmanı

18 RS485 HEMŞİRE TERMİNALİ RS485 Sistem Yapısı Dect Telefon Dect Telefon AKTARICI ÜNİTE Hemşire Çağrı Sistemi D101 Yatak Çağrısı D102 Doktor Çağrısı D103 WC – Banyo Çağrısı D104 Hemşire Mevcut D105 Acil Çağrı Hemşire Çağrı Sistemi D101 Yatak Çağrısı D102 Doktor Çağrısı D103 WC – Banyo Çağrısı D104 Hemşire Mevcut D105 Acil Çağrı TEK-ÇİFT YATAKLI ODA Ç.Y. 10 YATAKLI ODA ……

19 Hemşire Performansı •Her çağrının ayrıntılı raporu network üzerinden yetkili kişilerce WEB arayüzü kullanılarak alınabilir. •Tüm veriler bir veri tabanında tutulmaktadır.

20

21 TOGAN TEKNOLOJi Sancak Mahallesi 546 Sokak No: 7/2 Çankaya /ANKARA Tel –Faks : http: //www.toganteknoloji.com.tr


"KABLOSUZHEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ. Genel Hedeflerimiz •Hastanede; •... hastalar için, •... hemşireler için ; kolay ve güvenli kullanılan bir sistem, •..." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları