Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DENEYİMİ YANINIZA ALIN KAZANAN SİZ OLUN. DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Markalı işletmelerin, sistemli yürüyen işlerin, yatırımcıların ve tüketicilerin.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DENEYİMİ YANINIZA ALIN KAZANAN SİZ OLUN. DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Markalı işletmelerin, sistemli yürüyen işlerin, yatırımcıların ve tüketicilerin."— Sunum transkripti:

1 DENEYİMİ YANINIZA ALIN KAZANAN SİZ OLUN

2 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Markalı işletmelerin, sistemli yürüyen işlerin, yatırımcıların ve tüketicilerin tercihi haline geleceği bir Türkiye •Vergisini veren, kanunlara uyan, kaliteli üretim yapan, tüketicisini koruyan işletmelerin karşısındaki kayıtsız, markasız, kalitesiz haksız rekabeti engelleyecek bir devlet •Türk markalarının ilerleyeceği, dış pazarlarda rakipleriyle boy ölçüşeceği bir dünya VİZYONUMUZ

3 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Türkiye’de franchise sektörünün güven ortamında ve sağlıklı gelişmesini sağlamak •Türk hizmet markalarının Türkiye’de dünya kalitesinde hizmet vermelerini ve dünya pazarlarına başarıyla açılmasını sağlamak •Franchise veren firmalara Türkiye’de ve dış pazarlarda en geniş kapsamda destek sunmak •Franchise yatırımcılarının en kapsamlı şekilde bilgilenmelerini ve şartlarına en uygun yatırımlara yönelmelerini sağlamak MİSYONUMUZ

4 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Desteğimizden gerçekten yararlanacak firmalara hizmet vermek •Kurduğumuz sistemi, franchise alan ve veren tarafların birlikte kazanacakları şekilde tanımlamak •Kurduğumuz sistemi yasalara, UFRAD ilkelerine ve ticari gereklere uygun oluşturmak •Destek verdiğimiz firmaların rakiplerine hizmet vermemek •İşi bir bütün olarak ele almak ve firmaya elimizden gelen her konuda destek olmak •Hizmeti bir zaman planına uygun ve ölçülebilir performanslara bağlı olarak vermek •Destek verdiğimiz firmanın hizmet bitiminde bir daha desteğe ihtiyaç duymamasını sağlamak •Franchise alanın başarılı olacağına ikna olmadan, franchise verilmesine aracılık etmemek İLKELERİMİZ

5 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Franchise & More franchise alandan yana taraftır •F&M ile çalışan franchise verenler bunu bilir ve kabul ederler •F&M temsilcilerine danışan franchise alanlar buna gelir ve bunu yaşarlar TARAFIMIZ

6 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN HİZMETLERİMİZ

7 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M alırken, verirken, işletirken temsilcileriyle yanınızda

8 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Danışmanlık alan kendi zamanını satın alır, sonuca erken ulaşır Başarma potansiyeli olmayana hiç bir danışmanın yararı olamaz

9 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Danışmanlık alan, bir kere bedel öder, toplam maliyeti baştan bilir Deneyimini kendi kazanan, yatırım ve işletmede öğrenme bedeli öder Ödediği bedelin ne olduğunu ancak işi öğrendiği zaman anlar

10 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN “BEN BİLİRİM” DİYENLER Uzmanlardan danışmanlık almadan kendi bildiğini okuyan Biraz fikir edindiğinde hemen kendi yöntemini geliştiren Mucit ve gözüpek girişimcilerimize saygı duyuyoruz Ekonominin lokomotifi onların arasından çıkan küçük bir azınlıktır

11 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN “BEN SORARIM” DİYENLER Her işi uzmanına yaptırıp, kendi işini kaynakları iyi yönetmek olarak gören İşinin kilit unsurlarını öğrenip, çalışanlarının bilgi ve başarısına güvenen Çağdaş ve sorumluluk taşıyan girişimcilerimize destek oluyoruz Ekonominin vagonu, motoru, elektriği onlar, firmaları ve markalarıdır

12 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M TEMSİLCİLERİ Franchise & More, temsilcileri eliyle hizmet verir. Her temsilci bağımsız, deneyimli bir girişimcidir, eğitim alır, F&M markası altında ve kalite sistemi kapsamında hizmet verir. Bölge Temsilcileri kadro kurar, sistem kurar, eğitim verir. Marka Temsilcileri franchise satar, koçluk verir. Aday Temsilcileri girişimcileri F&M ye yöneltir, izler.

13 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN

14 FRANCHİSE SİSTEMİ ANALİZİ A1-Uygunluk Analizi Firma ve işin franchise vermeye uygunluğu Ne yapmanın mümkün olduğu A2-Strateji Geliştirme Firma, ortaklar, yöneticiler, işletmeler, ürünler, hizmetler, tedarikçiler, rakipler, müşteriler, franchise satışı, uygulama planı A3-Konsept Geliştirme Franchise edilmeye yeterli konsept A4-Altyapı Kurulusu Franchise yol haritası, kritik tedarikçiler

15 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN FRANCHİSE SİSTEM KURULUŞU K1-Franchise Pazarlama Franchise anlaşması, koşullar, tanıtım, yayılma, yer seçimi, aday seçimi, aday araştırma prosedürleri K2-El Kitapları Franchise verenin, franchise alanın, işletme çalışanlarının işleri ve prosedürleri K3-Eğitim ve Denetim Franchise veren, alan ve çalışanların eğitim programı, yöntemi, denetimi, puanlaması K4-Merkezi ve Yerel Tanıtım Merkezi reklam fonu, yerel tanıtım, açılış kampanyası, promosyonlar

16 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN FRANCHISE SATIŞI Exclusive satış ile tüm başvuruları karşılıyor, değerlendiriyor, sonuçlandırıyoruz. Nonexclusive satış ile bize gelen talepleri firmaya yönlendiriyoruz. Masterfranchise satışı ile markayı yurt dışına taşıyoruz. Devir aracılığı ile markalı işletmeleri doğru işletmecilere devrediyoruz. Devir analizi ile devredilecek yerin iş potansiyelini koşullarını belirliyoruz. Girişimcilik testi ile firmaya başvuran adayları değerlendiriyoruz. Uzlaştırma hizmetimizle franchise alanlarla yaşanan sorunları çözüyoruz.

17 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN LOKASYON Yer analizi ile belli bir noktanın iş potansiyelini ve değerini çıkarıyoruz Yer kiralama ile firmanın ihtiyacına uygun yerleri buluyoruz. AVM kiralama hizmetimizle doğru yeri, noktayı, koşulları buluyoruz

18 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN EĞİTİM Genel katılıma açık franchise kurma ve yönetme eğitimleri veriyoruz. Firmaya özel hazırlanmış franchise eğitimleri veriyoruz.

19 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN DENETİM UFRAD ilkelerine uyumu denetliyoruz. Check-Up ile franchise vereni, sistemini ve işletmeleri değerlendiriyoruz. Franchise kadranı ile markanın karne notunu çıkarıyoruz. Simetri testi ile franchise anlaşmasının alan- veren-marka dengesini ölçüyoruz. RBM ölçümü ile sektördeki franchise markalarının değerlerini eş zamanlı, karşılastırmalı ölçüyoruz Gizli müşteri ölçümü ile işletmeleri müşteri gözünden değerlendiriryoruz

20 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN TANITIM İletisim stratejisi, markanın ve konseptin tanıtımı Kurumsal kimlik, logo, amblem, evrak, tabela Grafik el ilanı, broşür, katalog, reklam, gibi tasarımlar Prodüksiyon fotoğraf, film, post prodüksiyon, radyo reklamı, jingle, matbaa basım, POP malzemeleri seçimi ve temini Pazar arastırma anket, görüşmeler, fokus grup Medya seçimi ve satın alması Organizasyon bayi toplantıları, gezi, ürün lansmanı, açılış, kampanya, fuar, seminer, panel, basın toplantısı Halkla iliskiler, medya ve kamuoyu ile iletişimi İnternet domain, hosting, site, toplu Tescil marka - patent ve takibi Belgelendirme ISO, HACCP, Bilgi Güvenliği

21 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN ÜCRETSİZ HİZMETLER ONLINE messenger ile genel bilgi TANITIM görüşme ile genel bilgi PAZARLAMA markalarımızı tanıtma DEVİR işleyen veya açılacak yerler FRANCHISE ALANLARA ÜCRETLİ HİZMETLER KOÇLUK kişiye uygun iş önerme SİMETRİ anlaşmayı değerlendirme DEVİR analiziyle gerçek potansiyel YER analiziyle gerçek değer

22 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise verenin başarı formülü 3 doğruyu bulmaktır 1-doğru iş, 2-doğru yer, 3-doğru kişi “Güçlü” markalar 3 doğruyu arar İş yanlışsa kapatır, yer yanlışsa taşır, kişi yanlışsa devrettirir “Zayıf” markalar 3 doğruyu bulamaz arasa da bulamaz, her isteyene verir Cezasını franchise alan çeker, batar İŞİN SIRRI 3 DOĞRU

23 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise verenin 3 doğrusu franchise alana yetmez Franchise alanın kendi doğrusu “sevdiği” işi yapmaktır Yanlış işi seçen beceremez, uğraşmaz, işten soğur, para kazanamaz. 1 Yanlış 3 Doğruyu götürür Franchise koçu girişimciyi tanır, kişiliğini anlar İsteklerini, potansiyelini, hedeflerini inceler Girişimciyi bilgilendirir, cesaretlendirir, uyarır Girişimci kararını kendi verir FRANCHISE KOÇLUĞU

24 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN FRANCHISE ALANLAR “Kurtlar” işi bilir franchise almaz. “Kuzular” franchise alır işe sarılır. “Kuşlar” iş yapamaz ama franchise almak ister

25 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise verenin sahibini tanıyın, niyetini ve kabiliyetini anlayın Niyeti kötüyse yanına yaklaşmayın, Kabiliyeti yoksa yanından uzaklaşın ALANA TAVSİYEMİZ

26 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN KONUŞAN – DİNLEYEN – DÜŞÜNEN – YAPAN Kişilik testi ile dört temel davranış kalıbından hangisine uyguğunu anlarız. Kişiliğine uygun iş seçmesini öneririz. ADAMA GÖRE İŞ GÜÇ – HIRS – HEVES F&M Faktör Testi ile girişimcinin genetik özelliklerinden ve kaynaklarını ölçeriz. Gereksiz maceralara atılmasını veya potansiyelinin altında işlere girmesini önleriz.

27 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Sistem saglam, Tüketici memnun FV memnun, Marka fazla güçlü Alan memnun degil, kazandirmaz Sistem zayif, sorun yok Tüketici ve FA memnun FV memnun, alinabilir Ürün-hizmet siradan, sistem yok FA kazanıyor, FV kazanamiyor FV beceremiyor Marka gidici F&M tarafından geliştirilen bir yöntem Tüketici gözüyle ürün ve hizmetler Sistemin altyapısı ve işlerliği Alanların sağladığı yarar Verenin kazancı ve ve başarısı Markaların karnesi F&M de bulunur FR. KADRANI

28 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M tarafından geliştirilen Simetri Testi ile anlaşmayı denetler, puanlarız. Marka ve sistem - markanın korunması, sistemin korunması, el kitabı, eğitim, denetim Bölge ve yer - kira koşulları, bölge koruması, büyüklüğü, dağılımı, yerin kirası Yatırım ve karlılık - yatırım, ödemeler, temin kaynakları, tedarikçi destekleri, satış fiyatları Satış ve tanıtım - reklam fonu, açılış kampanyası, yerel tanıtım, satış kotası Devir ve fesih - süre, devir hakkı, fesih nedenleri, fesih sonrası, anlaşma süresi, rekabet kısıtlaması SİMETRİ TESTİ Örnek Simetri Testi sonucu FV=17, M=13, FA=6 puan Anlaşma alanı “zayıf”, markayı “orta”, vereni “çok” koruryor Asimetrik, alana önerilmez

29 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN İşin gerektirdiği özellikler bellidir Kişiye göre değişmez Girişimcinin sahip olduğu özellikler bellidir İşe başlayınca değişmez Herkes her işi yapamaz Her iş herkese para kazandırmaz İşe uygunluk, işe başlamadan önce ölçülür, İşe girdikten sonra anlamak, pahalı ders olur İŞE UYGUNLUK “Sermaye”, “beceri”, “ilgi”, “yer” kategorileri ayrı ayrı değerlendirilir Girişimcinin sahip olduğu “güç” ve işin gereklerine “uyum” puanlanır Dereceleri “tam”, “iyi”, “orta”, “zayıf”, “yok” olarak tanımlanır Dört sembol sağ üst köşeye yakınsa işe girmesi önerilir

30 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN SİSTEM DEĞERLENDİRME UFRAD üyeleri için zorunlu denetim F&M kurucusu Osman Bilge yetkili F&M franchise sistemi onaylı Dürüstlük ve Açıklık ilkelerine bakılır Tüm UFRAD üyeleri yaptırır Üç yılda bir yenilenir F&M ön denetim yapar

31 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN FRANCHISE EĞİTİMLERİ Franchise Akademisi F&M, UFRAD, Aydın Üniversitesi işbirliği Alanlara ve verenlere eğitim Franchise Sohbetleri F&M tarafından veriliyor Alanlara, verenlere, girişimcilere, temsilcilere İşverenim Müşterim Girişimcilik eğitimi F&M temsilcileri veriyor

32 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN GİRİŞİMCİLİK HASTALIĞI Girişimciliğin meslek hastalığı batmaktır. Girişimcilerin yarısı bu hastalığa yakalanır, ilk beş yılda batarlar. Hastalar üç türdür. Mücadeleci hasta doktora gitmez, bünyesi zayıfsa batar. Tedbirli hasta doktora gider, ilaç alır. Saf hasta mucize bekler, üfürükçüye gider. F&M tedbirli hastalara bakar. Önce teşhis, sonra tedavi uygular, gerekirse ameliyat yapar, ilaç olarak uygun markayı verir. Bildiği işi yapan hasta, hastalığı ile arkadaş olur, ilaçla yaşar. Bilmediği işe giren hasta, bağışıklık kazanana kadar acı çeker. İşini girdikten sonra öğrenen ağır bedel öder. İşe girmeden önce öğrenen ya yıllarını başkası için çalışarak harcar, veya franchise alır. Franchise, hızlı ve güvenli kazancın formülüdür.

33 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN SIK SORULAN 5 SORU 1- PARAM VAR, NE KAZANIRIM ? Bankaya yatır, faizini al. 2- YERİM VAR NE KAZANIRIM ? Kiraya ver, kiranı al. 3- HANGİ MARKA ÇOK KAZANDIRIR ? Marka kazandırmaz, işini bilen girişimci kazanır. 4- HANGİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ KAZANDIRIR ? AVM kirasını alır, yanlış nokta, zorlu rakip kaybettirir. 5- YERİMİ DEVREDERKEN NE KAZANIRIM ? Kar ediyorsan, yerin iyiyse, markan güçlüyse, satarken kazanırsın. Zarardaysan, yerin kötüyse, markan zayıfsa, yatırdığını alamazsın. ?

34 DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M ÖNERİLEN MARKALAR AKUPİL – pil yenileme B-FIT – kadınlar için spor BURGER HOUSE – gurme burger CASITA - bistro CITIES – salata sandviç ÇITIR USTA - kebap DRYTURK – kuru temizleme FOOTBREAK – ayak masajı FRANCHISE & MORE FRATELLI LA BUFALA - pizza FUNPARK – 5D sinema GOF HİZMETLER – fatura ödeme GÖNÜL – düğün salonu HACIBEY – Bursa kebap İNKA GAS - otogaz INTABLE – masada mangal restoran JUICE PLANET – meyve suyu JUICE ZONE – meyve suyu KUMRUCUM - kumru LAVAZZA - kafe MANTI KEYFİ - mantı MERU - döner MR.PATO - patates PİZZA HOUSE - pizza REALTY WORLD - emlak SARIŞEKERİM - mısır SİHİRLİ ELMALAR – elma şekeri SİMİT SARAYI – simit kafe THINK BURGER – gurme hamburger TOMBİŞ - kumru UÇAN BALON – çocuk yuvası WAFFLE ART - waffle WIENERWALD - tavuk ZİYAFE – Kayseri mutfağı


"DENEYİMİ YANINIZA ALIN KAZANAN SİZ OLUN. DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN •Markalı işletmelerin, sistemli yürüyen işlerin, yatırımcıların ve tüketicilerin." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları