Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SİNGAPUR MATEMATİĞİ KONU BAŞLIKLARI İHTİYAÇ KAYNAKLARI NEDİR? HEDEFLER İÇERİKLER ÖĞRENME SÜRECİ DEĞERLENDİRME.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SİNGAPUR MATEMATİĞİ KONU BAŞLIKLARI İHTİYAÇ KAYNAKLARI NEDİR? HEDEFLER İÇERİKLER ÖĞRENME SÜRECİ DEĞERLENDİRME."— Sunum transkripti:

1

2 SİNGAPUR MATEMATİĞİ KONU BAŞLIKLARI İHTİYAÇ KAYNAKLARI NEDİR? HEDEFLER İÇERİKLER ÖĞRENME SÜRECİ DEĞERLENDİRME

3 Ülke genelinde matematik dersindeki düşük performans göstergeleri Matematik dersine karşı olan tutum ve kaygı düzeyleri Diğer ülkelerin eğitim sistemlerindeki matematik başarı göstergeleri SİNGAPUR MATEMATİĞİNE OLAN İHTİYAÇ KAYNAKLARI

4 NEDEN SİNGAPUR MATEMATİĞİ Uluslar arası yapılan sınav sonuçları Birçok dünya ülkesinin bu sistemi modellemesi ABD gibi birçok gelişmiş ülkenin bu modeli uygulaması Hüseyin İŞERİ

5 TIMSS ORTALAMASI ÜZERİNDE YER ALAN BAZI ÜLKELERİN ORTALAMA MATEMATİK PUANLARI SİNGAPUR KORE HONG KONG ÇİN JAPONYA RUSYA İNGİLTERE ABD TIMSS ORTALAMASI 500 SİNGAPUR MATEMATİĞİNİN ULUSLAR ARASI BAŞARISI NEDİR?

6 Başarısız olacağım! Yaşam boyu endişe Öğrencilerin bireysel farklılıklarının göz ardı edilmesine, Öğrencilere öğrenme fırsatı tanınmamasına, Matematik dersine karşı korku Tüm öğrenciler için kullanılan ortak yöntem ve teknik ile sunulan ders içerikleri Okullarımızda Matematik Öğretimi Hüseyin İŞERİ

7 Çözüm Sevgi Özgüven İlgi Öğrenme Başarı SORUN KORKU CESARETSİZLİK KAÇIŞ ÖĞRETİM BAŞARISIZLIK Okullarımızda Matematik Öğretimi

8 ülkemizin başarı ortalaması sınav ortalamasının altında Ülkemiz dünya ülkeleri arasında 35. sırada yer almaktadır. TIMMS PİSA ULUSLAR ARASI SINAVLARDA ÜLKEMİZİN PERFORMANSI

9

10

11 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE AÇIK ALANLARIMIZ NELERDİR? MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE AÇIK ALANLARIMIZ NELERDİR? Matematiksel işlem becerilerimiz Matematiksel düşünme becerilerimiz Matematiksel iletişim kurma becerilerimiz Problem çözme becerilerimiz Yaratıcı düşünme becerilerimiz

12 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE AÇIK ALANLARIMIZ NELERDİR? MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE AÇIK ALANLARIMIZ NELERDİR? Akıl yürütme becerilerimiz Matematik dersine karşı ilgimiz Doğal olarak MATEMATİKSEL BAŞARIMIZ

13 ÇÖZÜM. ÇÖZÜM SİNG. MAT

14 öğrenme ortamının çeşitli materyallerle sistemli bir şekilde yapılandırıldığı Öğrenci merkezli Geleneksel öğretim anlayışlarına tepki olarak ortaya çıkan Öğrenmenin öğrencinin kontrolü altında yürütüldüğü her öğrencinin kendi öğrenme hızında ilerlediği Öğrencilerin matematiksel düşünme sistemine yeni anlayış kazandıran Singapur Matematik Öğretimi Hüseyin İŞERİ

15

16 TEMEL ANLAYIŞ

17 Hedeflerimiz Nelerdir? Öğrenci velilerinin öğrenci gelişimlerinden haberdar edilmesi Alternatif Öğrenme Anlayışları Başarı göstergesi: hedeflerin % 70 düzeyinde kazanılması Tekrarlama yerine kendini geliştirme Anlamlı öğrenme ve matematiksel iletişim Gelişimsel vizyon Ön koşul Mental aritmetik Gelişim Merkezleri Sing Matematiği Hüseyin İŞERİ Bireyleri kendini gerçekleştirme kapasitelerine ulaştırabilme

18 Matematiksel düşünme becerisi Akademik başarı Gerçek yaşamla matematik ilişkisi Matematik kaygısı Özgüven Problem çözme becerisi ULUSLAR ARASI SINAVLAR NE TÜR BECERİLERİ ÖLÇMEYİ AMAÇLIYOR ? Hüseyin İŞERİ Olumlu Tutum

19 SİNG MAT. İÇERİKLERİ


"SİNGAPUR MATEMATİĞİ KONU BAŞLIKLARI İHTİYAÇ KAYNAKLARI NEDİR? HEDEFLER İÇERİKLER ÖĞRENME SÜRECİ DEĞERLENDİRME." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları