Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

(MEYVE-SEBZELER). PROJEYE BAŞLARKEN… 1.AŞAMA:BAŞLANGIÇ •Fikir taraması (Meyve sebzeler dedir? Vitaminler ne işe yarar? Sağlıklı beslenme nasıl olur? vb.)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "(MEYVE-SEBZELER). PROJEYE BAŞLARKEN… 1.AŞAMA:BAŞLANGIÇ •Fikir taraması (Meyve sebzeler dedir? Vitaminler ne işe yarar? Sağlıklı beslenme nasıl olur? vb.)"— Sunum transkripti:

1 (MEYVE-SEBZELER)

2 PROJEYE BAŞLARKEN… 1.AŞAMA:BAŞLANGIÇ •Fikir taraması (Meyve sebzeler dedir? Vitaminler ne işe yarar? Sağlıklı beslenme nasıl olur? vb.)

3 PROJE KONUMUZ BELİRLENİYOR 2.AŞAMA:ARAŞTIRMA-VERİ TOPLAMA Projemize başlarken ilk işimiz meyve-sebzeler ile ilgili bilgi toplamak oldu. Bu amaçla; • Evden getirdiğimiz ve okulumuzda bulunan görselleri sınıfımızda inceledik. • Okulumuzun diyetisyeni ile sağlıklı beslenme ile ilgili sohbet ettik. • Meyve-sebzeler ile ilgili sunum izledik.

4 PROJEMİZ ŞEKİLLENİYOR 3.AŞAMA: UYGULAMA Limon kız isimli hikaye kitabını okuduk. Meyve ve sebzelerde bulunan vitaminleri ve bu vitaminlerin ne işe yaradığını öğrendik. Vitaminler ile ilgili şarkı söyledik. Daha sonra kendi limon kız hikayemizi yazdık ve sanat çalışmasında resimlendirdik.

5 Okulumuzun doktoru Selen Hanım bize sağlığımızı korumak için neler yapmamız gerektiğini ve sağlıklı beslenme ile ilgili bilgiler anlattı. Okulumuzun aşçıları bizi ziyaret ettiler ve bizde onlara bu güzel yemeler ile ilgili merak ettiklerimiz sorduk.

6 Evden getirdiğimiz meyve-sebzelerin dokularını, renklerini şekillerini inceledik. Parçalara ayırarak yarım-tam-çeyrek gibi kavram çalışmaları yaptık. Daha sonrada sanat çalışmasında baskı etkinliği yaptık.

7 Besin piramidi ile ilgili sunum izledik. Besinlerin ne miktarda tüketmemiz gerektiğini öğrendik ve kendimize besin piramidine uygun bir menü hazırladık.

8 Meyve sebzeleri kullanarak sayma ve matematik çalışmaları, kavram etkinlikleri, örüntü, gruplama ve grafik çalışması yaptık.

9 Fen doğa mutfak çalışmaları yaptık. Sebze fidelerini inceledik, fideleri toprağa ektik. Büyümeleri için neye ihtiyaçları olduklarını öğrendik, takip ettik ve her gün suladık. Evden getirdiğimiz sebze ve meyvelerle tat alma deneyleri yaptık.

10 Proje konumuz ile ilgili göster anlat etkinlikleri yaptık.

11 Ağaçların hayatımız için önemini, köklerinin ve yapraklarının ne işe yaradığını, ağaçta ve toprakta yetişen sebze-meyveleri öğrendik. Sanat çalışmasında sınıfımızın elma ağacını yaptık.

12 Sanat çalışmalarımızdan örnekler…

13 4.AŞAMA: DEĞERLENDİRME Değerlendirme sorularımızdan örnekler…

14 4.AŞAMA: SERGİLEME

15

16

17

18 PROJE ÇALIŞMASI İLE NELER KAZANDIK •Tüm duyularımızı etkin kullandık •Meyve-sebzeler ve sağlıklı beslenme ile ilgili temel düzeyde bilgi sahibi olduk •Gözlem yapma,karşılaştırma,neden-sonuç ilişkisi kurma gibi Bilişsel becerilerimizi etkin kullandık •Oyun oynayarak temel Matematiksel becerilerimizi geliştirdik •Ellerimizi,küçük kaslarımızı etkin kullandık, onları güçlendirdik

19 •Hayal gücümüzü ve yaratıcı düşünme becerilerimizi kullandık •İşbirliği ile çalışmayı öğrendik •Başladığımız işi mutlaka tamamlamayı öğrendik

20 Ve Değerli Ailelerimiz… Bu kapsamlı çalışmamızda bizlere sağlamış olduğunuz destek için sizlere çok teşekkür ediyoruz…  Sevgilerimizle, A1 PEMBE SINIF ÖĞRENCİLERİ VE ÖĞRETMENLERİ


"(MEYVE-SEBZELER). PROJEYE BAŞLARKEN… 1.AŞAMA:BAŞLANGIÇ •Fikir taraması (Meyve sebzeler dedir? Vitaminler ne işe yarar? Sağlıklı beslenme nasıl olur? vb.)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları