Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi Mehmet Zahit KUTLU Mersin DynEd İl Koordinatörü / Türkiye.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi Mehmet Zahit KUTLU Mersin DynEd İl Koordinatörü / Türkiye."— Sunum transkripti:

1 DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi Mehmet Zahit KUTLU Mersin DynEd İl Koordinatörü / Türkiye

2 DynEd ne değildir?  Sadece internet tabanlı dil eğitimi değildir  Sadece bilgisayar tabanlı dil eğitimi değildir  CD-Rom üzerindeki bir program değildir

3  Bilgisayar/Teknoloji Destekli İngilizce Dil Eğitimi Sistemi  Karma Dil Eğitimi Sistemi DynEd nedir? DynEd yazılımı Yapay Zeka Eğitmen

4 ASTD Certified (American Society for Training & Development) Shell, Conoco-Phillips, Chevron, NATO Turkish Airlines, Air China, Vietnam Airlines, Airbus, Boeing, Dow Chemical, USAID Epson, Canon, YKK, IBM, Oracle, Intel Samsung, Shangri La Hotels, RELC Şirket Ve Özel Sektör 10 milyon kullanıcı

5 •Hacettepe Üniversitesi (Türkiye) •Osaka Ekonomi Üniversitesi (Japonya) •UGM (Meksika) •Guanghua İşletme Fakültesi–bütün MBA’ler (Beijing, Çin) •Uluslararası İşletme ve Ekonomi Üniversitesi (Beijing, Çin) •Ulusal Teknoloji Üniversitesi– ( Buenos Aires,Arjantin) •Michigan Üniversitesi (USA) •Santa Maria Üniversitesi (Venezuella) •Wuhan Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (Çin) •Mara Teknoloji Üniversitesi (Malezya) •Zayed Üniversitesi (Birleşik Arap Emirlikleri) Üniversiteler

6 Michigan State University Üniversiteler/ Amerika Texas Christian University University of Texas-Pan American University of Texas El-Paso University of Texas, San Antonio

7 DynEd Eğitim Yazılımları Yapay Zeka DynEd Eğitmenleri DynEd Katmanları Dyned yazılımı Yapay Zeka Eğitmen

8 Hiç Bilmeyen Başlangıç Temel Orta Altı Orta Orta Üstü İleri Öncesi İleri DynEd Düzey Belirleme Sınavı A1A2B1B2C1C2

9 Hiç Bilmeyen Başlangıç Temel Orta Altı Orta Orta Üstü İleri Öncesi İleri İlerleme Hedefimiz Nedir? A1A2B1B2C1C2 Verimli çalışma 360 saat verimli çalışma Haftada en az 8 saat,12 ayda 360 saat verimli çalışma

10 1 öğrenci,12 ay boyunca haftada en az 8 saat, ayda en az 32 saat ve 12 ayda en az 360 saatlik sistemi verimli olarak kullanmasına ilişkin kriterlere uygun olarak yaptığı çalışma sonrasında, İngilizce’yi, (1) hiç bilmeyen (başlangıç) (elementary) düzeyinden, (4) orta-üstü (upper-intermediate)/ TOEFL- IBT 75 / CEFR B2 düzeyine yükselecektir b. Aynı şekilde, (2) orta-altı (pre-intermediate) düzeyindeki bir öğrenci ise (5) ileri-öncesi (pre-advanced) / CEFR C1 düzeye ulaşabilecektir c. (3) orta (intermediate) ve (4) orta-üstü (upper- intermediate) öğrencileri ise (5) ileri-öncesi (pre-advanced) / CEFR C1 düzeye yükseltecektir d. (5) ileri-öncesi (pre-advanced) öğrencileri (6) ileri (advanced) / CEFR C2 düzeye ulaştıracaktır.

11

12 DynEd Akıllı Tutor  Tamamlama Yüzdesi  Çalışma Sıklığı ve Zamanı  Ses Kaydetme  Sınav Sonuç Seviyesi  Tekrar  Ses Tanıma Öğrencilerin çalışmaları sırasındaki davranışları hakkında yazılı bir rapor ve not vererek daha verimli bir öğrenim için yapılması gerekenleri bildirir. Öğrencilerin çalışmaları sırasındaki davranışları hakkında yazılı bir rapor ve not vererek daha verimli bir öğrenim için yapılması gerekenleri bildirir. -12 Çalışma Verim Notu +12

13 Eğitimde odaklanmamız gereken nokta

14 DynEd Yönetim Yazılımı  Tek Tek Tüm Öğrencilerin Çalışma Kayıtları  Tüm Sanal Sınıfların Çalışma Kayıtları  Öğrencilerin Çalışmalarının Yönetilmesi  Öğrencilerin Çalışma Raporları  Tüm Sanal Sınıfların Çalışma Raporları  Sınıf Uygulamaları ile Ders Planları

15 Eğitmenin Rolü  Öğrencilerin Çalışmalarının İzlenmesi  Öğrencilerin Çalışmalarının Yönetilmesi  Öğrencilerin Çalışmalarının Yönlendirilmesi  Sınıf Ortamında Uygulama. Haftada iki saat. Çalışma Yöntemleri & Motivasyon. Çalışma Verimi Arttırma Yöntemleri. Sunum, Dialog ve Uygulama. Yazılı Sınavlar

16 Dil Öğrenme bir Beceri edinme sürecidir Pratik yapmak çok önemlidir

17 Pratik yapmanın 4 önemli boyutu: öğrencilerin yeterince tekrar etmesi öğrencilerin ne sıklıkta tekrar ettikleri öğrencilerin nasıl tekrar ettikleri öğrencilerin neyi tekrar ettikleri

18 Beceri Kazanma Süreci İnceleme Anlama Hedefe Yönelik Tekrar Yeniden İnceleme Yerleştirici Tekrar

19 Copyright © MZK ®©™. All rights reserved MERSİN


"DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi Mehmet Zahit KUTLU Mersin DynEd İl Koordinatörü / Türkiye." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları