Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Türkiye İçin Sosyal Medya!.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Türkiye İçin Sosyal Medya!."— Sunum transkripti:

1 Türkiye İçin Sosyal Medya!

2 Televizyon Ürün Yerleştirme
Sunumun İçeriği 1 Biz Kimiz 2 Kampanya Kurgusu 3 Sosyal Medya 4 Televizyon Ürün Yerleştirme 5 Özet - Sonuç

3 Biz Kimiz Hakkımızda Ölçülebilir Hızlı Teknolojik Etkili
Dijital ürün yerleştirme konusunda uzman olan Advertainment Media; Türkiye, Rusya, Doğu Avrupa, Balkanlar, Afrika, Orta Doğu ve Orta Asya bölgelerini kapsayan çok geniş bir alanda, bu teknolojinin tek temsilcisi olmuştur. Ölçülebilir Hızlı Yayıncıların, marka ve ürün görüntülerini, var olan içeriğe hızlı ve ölçülebilir bir teknolojiyle yerleştirmelerini sağlıyoruz. Advertainmentmedia Bu teknoloji; DVD, TV ve online video gibi profesyonelce üretilmiş, geniş bir yelpaze içerir. Teknolojik Etkili Deneyimlerimiz ve yaratıcı becerilerimiz, içerik bütünlüğünün korunması için birleşerek, reklam verenlerin bekledikleri sonuçlara ulaşmasına olanak sağlar. Reklamverenlerin, hedef kitlelerine doğrudan ulaşması için yeni ve yenilikçi bir yol sağlıyoruz.

4 Ne Yapıyoruz ? Dijital ürün yerleştirmeyi 3 farklı şekilde uyguluyoruz; Bu teknoloji, özel görüntüleme algoritmalarını kullanarak, reklam için uygun alanları tarar. Bir sonraki aşamada ise; her görüntü pikselindeki parlaklık, bulanıklık ve yansıma kriterlerini değerlendirebilmek için kare kare tarama yapar. Ürün ya da obje, prodüksiyon esnasında gerçekten oradaymış gibi sahneye yerleştirilir. Yerleştirilen ürünlerin boyutlarıyla ilgili değişiklikler yapılabilir. Ayrıca istenilen marka, sahnede var olan objenin üzerine de yerleştirilebilir. Video Klipler, arka planda yer alan TV ekranına, reklam ya da animasyon sahnesine yerleştirilebilir. Ayrıca sahnede gerçekte yer almayan bir ekranın da yerleştirilmesi yapılabilir. Poster, pano ve billboardlar genellikle iç ve dış mekan ve kamusal alanlarda yer alır. Bu yerler, reklam verenin seçtiği ürün ve markanın görünürlüğü doğrultusunda değiştirilebilir. 4 4

5 Ürünün hedef kitlesi ve kampanya amacına yönelik bilgi alınır
Nasıl Çalışıyoruz Advertainmentmedia * AVA Altın Ödülü Sahibi Uluslararası Çalışma Prensibimiz 1. Brief 2. Strateji 3. Planlama 4. Sonuç Hedef kitlenin; SES, yaş, cinsiyet ve lokasyon bilgilerine göre mevcut olan envanter içinden seçim yapılır Assessment Report’a bakarak olası ürün yerleştirme sahneleri belirlenir ve uygun olan ürünün yerleştirme işlemi yapılır Marka yayınlanmadan önce son kez müşteri onayına yollanır.Onay alındıktan sonra yayına hazır hale gelir ve yayın sonrası raporlaması müşteriye yapılır Ürünün hedef kitlesi ve kampanya amacına yönelik bilgi alınır * Mediatech Daimi Üyesi Nvidia Global Partner

6 Bizi Farklı Kılan Özelliklerimiz
Ölçülebilir Hızlı Yayıncıların, marka ve ürün görüntülerini, var olan içeriğe hızlı ve ölçülebilir bir teknolojiyle yerleştirmelerini sağlıyoruz. Varolan içerik hızlı bir şekilde taranıp iki gün gibi çok kısa sürede ürün yerleştirmeye hazır hale getirilir. Raporlanabilir Rakipsiz NVIDIA ile ortaklaşa geliştirilen ZoneSense™ teknolojisi sayesinde marka ile içerik benzersiz bir şekilde birleştirilir. Bizi diğerlerinden ayıran en önemli özellik olan Assessment Report sayesinde ürününüzün içeriğe dahil olacağı yeri önceden belirleyebilirsiniz.

7 Müşterilerimiz

8 Biz Kimiz Hakkımızda Dijital Kreatif Netbookmedia Global Hızlı
2008 yılında kurulan Netbook Media, digital pazarlama konularında hizmet veren bir reklam networküdür. global yerel ve 2500’ün üzerinde marka için online reklam çözümleri sunan Netbook Media, bünyesinde bulundurduğu sayısız partner web sitesi ile internet kullanıcılarının büyük çoğunluğuna ulaşmaktadır. Dijital Kreatif Türkiye temsilciliğini yaptığı Global portallar olan Facebook, Microsoft, Yahoo! Türkiye, Expedia, Hotels.com, Netlog Türkiye ile reklam verenler için hızlı ve avantajlı operasyonel çözümler sunar. Netbookmedia Global Hızlı Satış, pazarlama, tasarım, SEM, SEO, bilgi teknolojileri, yazılım, mobil uygulamalar ve proje departmanlarında görev alan 65 çalışanı ile çok kısa bir sürede sektörün en büyük ve en önemli digital networklerinden biri olmuştur. Kuruluşundan itibaren IAB Europe ve Türkiye üyesidir.

9 Ne Yapıyoruz? Netbookmedia
Netbook olarak yayıncı ağımızdaki sitelerde farklı kullanıcı profilleri barındırıyor. Kampanya ihtiyaçlarınıza, hedef kitlenize ve bütçenize göre sizi doğru sitelere ve reklam yerleşimlerine yönlendiriyoruz.  Netbookmedia Networkünde bulunan NSports, NYouth, NRouge, NFinance, NNews,  Nfixed NSocial, NTech, NPerformance  paketleri sayesinde reklamvereni en doğru şekilde yönlendirir ve kampanyalarından maksimum geri dönüş almasını sağlar. Yayıncı sitelerimizin kullanım ve reklam performans verilerini düzenli olarak takip ettiğimiz için size en güncel istatistikleri ve en doğru önerileri sağlamaktayız.  Netbookmedia Internet kampanyasını tek bir noktadan değerlendirme, yürütme ve raporlama hizmetlerini sunarak, maliyet ve pazarlama stratejilerini güçlendirmek açısından önemli avantajlar sağlar.

10 Nasıl Çalışıyoruz ? Brief : Ürünün hedef kitlesi ve kampanya amacına
yönelik bilgi alınır Strateji : Hedef kitlenin; SES, yaş,cinsiyet ve lokasyon bilgilerine göre; EXCLUSIVE networkümüzden uygun siteler ve yapılacak uygulamanın alanları belirlenir. Planlama : Ağımızda yer alan tüm siteler sayesinde hedef kitlemize uygun sitelerde planlama yaparak en düşük maliyetle maksimum erişime ulaşırız. Raporlama : Geniş ve yüksek performanslı adserverimiz sayesinde anlık raporlama alabilir kampanyamıza anında müdahale edebiliriz. Rich Media Yönetimi Kampanya Yönetimi Facebook Premium Yönetimi SEO ve SEM Yönetimi

11 Müşterilerimiz

12 Proje İçeriği BRİEF Beraber hayata geçireceğimiz bu projede vermek istediğimiz mesajı kullanıcıları rahatsız etmeden en doğru, en etkili ve en hızlı biçimde hedef kitlemizle ulaştırmaktır.

13 Proje İçeriği Televizyon Ürün Yerleştirme
Avrupa birliğine üye olan (Almanya, Fransa, İtalya, Hollanda, Belçika, Lüksemburg, İngiltere, İrlanda, Danimarka, Yunanistan, Portekiz, İspanya , İsveç , Finlandiya , Avusturya, Macaristan, Polonya, Slovakya, Letonya) ülkelerdeki en fazla izlenen televizyon programlarına,dizilerine,yarışmalarına bizim belirleyeceğimiz konsept de uygun ürün entegrasyonunu yaparak, buradaki halkın bilinç altına işleyip Türkiye’nin AB’ye üye olması için bütün kriterleri yerine getirdiğini ve bu ülkelerde yaşayan halkında Türkiye’nin AB’ye üye olması için destek verdiklerini göstermek.Burada açıkça reklam yapmayıp logomuzu ve mesajlarımızı en uygun sahnelere koyarak AB’nin bize karşı olan tutumuna karşı Halk tarafından gerçekleşecek bir akım başlatmak istiyoruz.

14 Proje İçeriği Sosyal Medya
İnternet kısmında ise hemen hemen Dünya’nın büyük çoğunluğunun vaktini geçirdiği sosyal paylaşım (facebook,twitter,Bloglar,flickr,Messenger,hi5,netlog,myspace vs.) platformlarında ve tüm dünyada yükselen trend olan Video Blog sitelerinde(youtube,metacafe,dailymotion,vimeo,videoshift,myspacetv,yahoo,google,hulu) “Viral” şekilde Türkiye’nin AB üyeliği için gerekli desteği sağlayacağına inanıyoruz.İnternet kısmında iki aşamalı yol izleyeceğiz.Birinci aşamada bahsetmiş olduğumuz sitelerde fazla üyesi olan grupları satın alacağız.Satın aldığımız bu gruplara aynı şekilde kullanıcıları rahatsız etmeden Türkiye ile ilgili görseller ve Avrupa Birliği ile ilgili mesajlarımızı paylaşarak aslında Türkiye’nin AB ile ilgili tüm kriterlerini yerine getirdiğini söylemek istiyoruz. Türkiye AB’ye üye olduğu takdirde o ülkedeki vatandaşlarında ülkemizi rahatça ziyaret edebileceklerini Türkiye’nin ekonomik gücü sayesinde o ülke vatandaşlarınında kalkınacağını onların bilinç altına işlemek istiyoruz.İkinci aşamada ise bahsetmiş olduğum sosyal paylaşım siteleri,bloglar ve video paylaşım platformlarında hedef kitlemize uygun banner,video,oyun uygulamları ve application uygulamaları ile kullanıcıların beğenisini kazanıp kendi reklamımızı doğrudan onlara yapmış olacağız.

15 Sosyal Medya

16 SOSYAL MEDYA GEÇMİŞİ!

17 İnternetten önce düşüncelerimizi paylaşmak için toplanırdık!

18 İlk internet Chat odaları ve forumları içeriyordu

19 Bugün ise, sosyal medya…

20 Para Harcanıyor! Internet Reklamcılığı! PPC – Arama Motoru Pazarı!
Mobil Reklamcılık! Sponsorluk! Paralı Uygulamalar!

21 Kazanılan! Para Harcanıyor! Internet Reklamcılığı!
Sosyal Medya! Internet Reklamcılığı! (Sayfalar ve Paylaşım)! PPC – Arama Motoru Pazarı! Ağızdan Ağıza! Mobil Reklamcılık! Kullanıcı Forumları! Haberler, PRlar Sponsorluk! Anonslar! Blogger İlişkileri! Paralı Uygulamalar!

22 Edinilen! Kazanılan! Para Harcanıyor! Marka ve Ürün Websiteleri!
Sosyal Medya! Internet Reklamcılığı! (Sayfalar ve Paylaşım)! Mobil Marka ve Ürün Websiteleri! PPC – Arama Motoru Pazarı! Ağızdan Ağıza! Mobil Uygulamalar! Mobil Reklamcılık! Kullanıcı Forumları! Müşteri Hizmet Servisleri! Haberler, PRlar Sponsorluk! Anonslar! Dijital İçerikler! Blogger İlişkileri! Paralı Uygulamalar! Bloglar!

23 Kim bu işi düzgün YAPIYOR?

24 Mesela

25 2009’un sonunda Dell Sadece Twitter’dan $6.5 milyon satış yaptı.!

26 Mesela

27 8 Nisan 2008’de, Frank Eliason bir Twitter hesabı açarak Comcast kullanıcılara yardım servisi sağlamaya başladı.

28 8 Nisan 2008’de, Frank Eliason bir Twitter hesabı açarak Comcast kullanıcılara yardım servisi sağlamaya başladı. Bu sayede 150,000’dan fazla Kullanıcı yardım aldı.

29 Mesela

30 Starbucks müşterilerine seslendi!

31 Ve 50,000’den fazla ürün fikri ortaya çıktı!

32 Viral Örnek Keenan Cahill 15,500,000 İzlenme 135,000,000 Video izlenme
Youtube Twitter Facebook Keenan Cahill Viral Örnek 135,000,000 Video izlenme 15,500,000 İzlenme

33 Sosyal Medya’dan önce bir mesaj’ın yayılış yolu

34

35

36 Sosyal Medya’dan sonra bir mesajın yayılış yolu;

37 Mesaj Sosyal Medya mecraları arasında çapraz yayılır.

38

39

40 Görülmemiş sayıda kullanıcıya ulaşım imkanı!

41 Ve yeni insanlara ulaşma imkanı!

42 Bir kampanyada nasıl bir Sosyal Medya Strateji’si izlemeli?

43 1. Hedeflerinizi Gerçekleştirin!

44 1. Önemli 2. Kampanya 3. Hedeflerinizi 4. YAZIN!

45 Kitleniz hakkında bilgi edinin!
Kimler/Nerede? Nasıl insanlar? Nasıl/Nerede harcama yapıyorlar? Neler/Nasıl ilgilerini çekiyor?

46 3. İnşâ Edin!

47 Kanallarınızı dikkatli seçin!

48 Kendinize bir merkez Edinin!

49 Kanallarınızı Kullanın!

50 Kanallarınızı Kullanın
Ve Kullanıcı Trafiği SAĞLAYIN

51 4. Harekete Geçirin!

52 4. Harekete Geçirin! Ama nasıl?

53 Bugün blogumuza yorum yaparak bedava bilet kazanın!
Sorular Sorun!

54 Sorular Sorun! Bugün blogumuza yorum yaparak bedava bilet kazanın!
Yeni eğitimsel videolarımız hakkında yorum yapın!

55 Sorular Sorun! Bugün blogumuza yorum yaparak bedava bilet kazanın!
Yeni ürün Hakkındaki Düşünceleriniz Neler? Beğendim /Beğenmedim Sorular Sorun! Yeni eğitimsel videolarımız hakkında yorum yapın!

56 Sorular Sorun! Bugün blogumuza yorum yaparak bedava bilet kazanın!
@Duygu Bize ulaştığınız için teşekkürler! Size nasıl Yardımı olabiliriz? Bugün blogumuza yorum yaparak bedava bilet kazanın! Yeni ürün Hakkındaki Düşünceleriniz Neler? Beğendim /Beğenmedim Sorular Sorun! Yeni eğitimsel videolarımız hakkında yorum yapın!

57 Harekete Geçirmek İçin!
Doğru bir Ekip Oluşturun Heves ve Tutku en önemli iki avantaj!

58 Yardımlaşın ve Sorumluluk alın!
Bırakın elleriniz kirlensin!

59 Zamanlama ve İletişim Yoğunluğu

60 Zamanlama ve İletişim Yoğunluğu İyi bir plan yapıp ona bağlı kalın!

61 Şeffaflık

62 Transparency! Müşterilerinize samimiyet göstermekten korkmayın!

63 Bağlantıda Kalın!

64 Bağlantıda Kalın! Müşterileriniz ve ürünleriniz arasında
Bağlantı sağlayın!

65 Uygunluk

66 Uygunluk Birşey paylaşmadan önce onun kullanıcılara uygun olup olmadığını ve onlara birşey katabileceğini sorgulayın

67 C…sakın SPAM yapmayın!!

68 5. Analiz & Optimize! Kaynak : SWIXHQ.COM

69 Kanalları! Sosyal Medya! (… sadece birkaçı)! Blogging! Facebook!
Twitter! (… sadece birkaçı)!

70 Sosyal Medya içerikten çok insanların bizimle ilişkisine önem verir
Facebook – Son 3 yılda en çok Pazar payı kazanan kuruluş. 14% 6/09 12/08 3/09 12% 6/06 9/06 12/06 3/07 6/07 9/08 9/07 Facebook 6/08 12/07 10% 3/08 8% YouTube MSN 6% % PAZAR PAYI (Dakika bazında) 4% Yahoo! 2% 0% 11/10 Yahoo.com Msn.com Google.com YouTube.com Facebook.om Kaynak: Morgan Stanley

71 Sosyal Medya , email’in önüne geçmiş durumdadır.
Global Kullanıcı Sayısı(MM) 11/06 – 12/09 Global Harcanan Zaman (Dakika) (B) 11/06 – 12/09 900 250 Sosyal Medya Kullanıcıları ile eşdeğer hale geldi= 7/09 800 Sosyal Medya Kullanımı ile eşdeğer hale geldi = 11/07 200 700 150 600 100 500 50 400 300 11/06 7/07 3/08 11/08 7/09 11/06 7/07 3/08 11/08 7/09 Social Network Kaynak: Morgan Stanley

72 Harcama , toplam online harcamanın sadece yüzde 5%’dir
Şirketlerin 55%’i medya pazarlaması için sosyal medyayı kullanmaktadırlar. Pazarlamacıların 65%’i sosyal medya harcamalarını arttırmayı düşünüyorlar. (41% ANA 4/09 to 77% AdMedia Partners 1/09) Harcama , toplam online harcamanın sadece yüzde 5%’dir

73 Dünyadaki kullanıcı sayısı
X 500,000,000+! Kaynak: FACEBOOK.COM/PRESS/INFO.PHP?STATISTICS - SEPTEMBER 2010

74 55,000,000,000+ Aylık paylaşım! SOURCE: FACEBOOK.COM/PRESS/INFO.PHP?STATISTICS - SEPTEMBER 2010

75 3,500,000+ İşletme sayfası! Kaynak: INSIDEFACEBOOK.COM - FEBRUARY 2010

76 6,300,000,000+ fan! Kaynak: INSIDEFACEBOOK.COM - FEBRUARY 2010

77 Coca-Cola Fan Sayfası - 26,000,000+ fan!

78 196,000,000+ kayıtlı kullanıcı! Kaynak: TWEETREPORTS.COM - AUGUST 2010

79 5.9 Milyar+ aylık paylaşım!
Kaynak: TWEETREPORTS.COM - AUGUST 2010

80 Kullanıcıların 41%’i bir markayı takip ediyor !
Kaynak: TWEETREPORTS.COM - AUGUST 2010

81 8,800,000+ aylık Marka önerisi! Kaynak: TWEETREPORTS.COM - AUGUST 2010

82 Şubat 2011: 194,200,000 izleyici! Kaynak: COMSCORE.COM - OCTOBER 2010

83 Kullanıcı: 100+ video kullanıcı başına!
Kaynak COMSCORE.COM - JUNE 2010

84 En çok aranan: Google #1, YouTube #2!

85 Sosyal Medya Araç ve Programlar!

86 Paylaşım TweetDeck! Co-Tweet! Seesmic! Hootsuite! TwitterFeed! Disqus! IntenseDebate! FriendFeed! Ping.FM!

87 Paylaşım RSS! TweetDeck! Co-Tweet! Seesmic! Hootsuite! TwitterFeed! Disqus! IntenseDebate! FriendFeed! Ping.FM! Alltop! AddThis! MuckRack! Tweetake!

88 Paylaşım RSS! Dinle & Bağlan
TweetDeck! Co-Tweet! Seesmic! Hootsuite! TwitterFeed! Disqus! IntenseDebate! FriendFeed! Ping.FM! & Bağlan Alltop! AddThis! MuckRack! Tweetake! Monittor! TweetGrid! Mr. Tweet! Twitter Karma! Refollow! Twellow! Wefollow!

89 Paylaşım RSS! Dinle Resim & Bağlan
TweetDeck! Co-Tweet! Seesmic! Hootsuite! TwitterFeed! Disqus! IntenseDebate! FriendFeed! Ping.FM! & Bağlan Tube Mogul! Ustream! Alltop! AddThis! MuckRack! Tweetake! Monittor! TweetGrid! Mr. Tweet! JustinTV! Twitcam! Twitter Karma! Blip.TV! Refollow! Twitpic! Twellow! Wefollow!

90 Sosyal Medya Ölçümü

91 Raporlanabilir! Diyalog Paylaşımlar Sürdürülebilirlik Duyarlılık
Ulaşım Ulaşım sıklığı Trafik Etkileşim

92 Aşağıdaki Araçlarla! Social Mention! Technorati! Alexa!
Blogpulse! Compete! Twittermeter! YouTube InsideFacebook! Quantcast! Insight!

93 Sosyal medyada önemli olan büyük
Hareketler değil, büyümeyi sağlayacak küçük hareketlerdir!” - Jay Baer!

94 94

95 Eskiden Ürün Yerleştirme
Türkiye’deki ilk ürün yerleştirme yapılan dizilerden biri olan Kurtlar Vadisi’nin Next&Nextstar uydularını hepimiz hatırlarız. Uçuşan antenler Gelişi güzel entegre edilmiş ürünler Kamera döndüğünde onunla birlikte dönen uygulamalar Orantısız,alakasız ve izleyecisini rahatsız eden,güldüren uygulamalar Uzun süre gelen prodüksiyon aşamaları ve yüksek maliyet Fazladan iş gücü ve sonucunda müşterinin memnun olmayışı Reklamverenlerin en dikkat ettiği hususlardan biri olan raporlamanın yapılamaması

96 Advertainmentmedia İle Ürün Yerleştirme
Yayıncıların, marka ve ürün görüntülerini, var olan içeriğe hızlı ve ölçülebilir bir teknolojiyle yerleştirmelerini sağlıyoruz.Bu sayede yayıncı kuruluş ve reklamverene %100 müşteri memnuniyeti sağlıyoruz. Mirriad’ın geliştirmiş olduğu “zone sense” teknolojisi sayesinde programı piksel piksel tarayıp olası ürün yerleştirmeleri 72 saat gibi kısa bir sürede programa yerleştirip yayıncı kuruluşa teslim ediyoruz. Assessment Report sayesinde ilgili programda ne kadar sürelik ürün yerleştirme sahnesi var,bu sahneler hangileri,ilgili sahneler nerede geçiyor gibi çok detaylı bir raporu 1 saat gibi çok kısa bir sürede kanala teslim ediyoruz. Ürün ya da obje, prodüksiyon esnasında gerçekten oradaymış gibi sahneye yerleştirilmesini sağlıyoruz.Işık,kamera açısı,objenin büyüklüğü,yansıma kriterlerini değerlendirip en uygun olan sahneye ürünün yerleştirilmesini sağlıyoruz. Kanala ve Reklamverene fazladan bir prodüksiyon maliyeti çıkarmıyoruz.Yerleştirilecek ürünün yüksek çözünürlükte fotoğrafını,videolarını alıp programa entegrasyonunu sağlıyoruz.Eğer markanın yüksek çözünürlükte fotoğrafları yok ise ilgili ürünü 3D modelleyerek yada fotoğraflarını çekip programa yerleştirilmesini sağlıyoruz.

97 Advertainmentmedia Değerlendirme
Positive Negative Hızlı,ölçülebilir,teknolojik Program öncesi detaylı raporlama 72 saat içerisinde teslim Düşük maliyet, yüksek performans Işık,parlaklık,bulanıklık,yansıma kriterleri değerlendirmeleri İzleyiciyi rahatsız etmeden fiziksel kalitesinde pasif digital yerleştirme Global tüm Dünya’da uygulanmaya başlanmış bir teknoloji olması Yavaş,ölçümü zor,eski teknoloji Programı baştan sona izleme Günlerce sürecek iş gücü Yüksek maliyet Gelişigüzel ürün yerleştirme ışık,parlaklık vs.. Kriterlerini önemsememe İzleyiciyi rahatsız ederek sonradan eklenmiş izlenimi verme û Tüm Dünya’da hayatımıza giren olan ürün yerleştirme, Advertainmentmedia’nın geliştirdiği bu teknoloji sayesinde hızlı,güvenilir,kreatif,raporlanabilir ve ölçülebilir olarak karşımıza geliyor. Advertainmentmedia

98 İçerik Envanter Raporlaması – Katalog - Raporlama
Assessment Report Raporlama Service 03 Service 01 Katalog Service 02

99 Assessment Report Örnek Rapor Tarama Örnek Tarama Kanal tarafından gelen içerik taranarak olası ürün yerleştirme sahneleri,ürün yerleştirilecek sahnelerin saniyesi,sahnelerin nerede geçtiği vs. gibi çok detaylı bir rapor hazırlanıp bu rapor müşteri ile paylaşılır.

100 Online Katalog Örnek Sayfa Katalog Örnek Tarama
Assessment Report bittikten sonra ürün yerleştirme sahneleri online olarak Advertainmentmedia serverlerine yüklenir.Müşteri buradan istedikleri sahneleri detaylı olarak görebilirler.Katalogda en dikkat çekici özellik ise AGB verilerini girerek reklam spotunuzun ne kadar rating alacağını, ürün yerleştirme sahnelerinden en çok hangisinden gelir kazanacağınızı,hedef kitlenize uygun ürün yerleştirme sahnelerini seçebilme imkanı sağlar.Katalog için size vereceğimiz kullanıcı adı ve şifre sayesinde sizden başka kimse kataloga giremez bu sayede programlarınızın 3. şahıslar tarafından dışarıya çıkması engellenir.

101 Raporlama Örnek Çalışma Raporlama Örnek Tarama
Raporlama kısmında Nielsen Eyetracking sayesinde reklam spotunuzu ölçme imkanı sağlıyoruz.Bu sayede gelirlerinizi arttırmak için size avantajlı seçenekler sunuyoruz.Repucom ile olan çalışmamız sayesinde izleyiciyi rahatsız etmeden sahnelerdeki en dikkat çekici noktaları belirleyip buradan en yüksek ratingi ve geliri nasıl elde ederizi buluyoruz.Ayrıca Repucom international’ı Türkiye’ye getirmek için görüşmelerimiz halen devam etmektedir.

102 Sonuç Olarak; Bu projeyi yapmak istemekteki amacımız AB’ne üye halkları bilinçlendirerek onların sevgisini kazanmak.Bu sayede Türkiye’miz hakkındaki bilinmeyen gerçekleri onlara aşılamak istiyoruz.Başlatmak istediğimiz akım sayesinde Türkiye’mizin ileriki günlerdeki AB müzakerelerini olumlu yönde etkileyeceğini düşünüyoruz.

103 PROJE BEDELİ tl

104 Teşekkürler Türkiye için İletişim : Emre EROL Telefon : 0532 207 91 61
Copyright 2011 © Advertainmentmedia


"Türkiye İçin Sosyal Medya!." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları