Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

3.Dönem YARIŞMA KURALLARI Ekim-Aralık 2015. Puma 3.Dönem Satış Altın Kurallar Hedeflerini Tuttur Ödülü Kazan Ekim-Aralık Döneminde.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "3.Dönem YARIŞMA KURALLARI Ekim-Aralık 2015. Puma 3.Dönem Satış Altın Kurallar Hedeflerini Tuttur Ödülü Kazan Ekim-Aralık Döneminde."— Sunum transkripti:

1 3.Dönem YARIŞMA KURALLARI Ekim-Aralık 2015

2 Puma 3.Dönem Satış Altın Kurallar Hedeflerini Tuttur Ödülü Kazan Ekim-Aralık Döneminde

3 Yarışma Mekaniği DO Satış Takımı Ecza Satış Takımı Merch Takımı Toplam(Aptamil+Bebelac) IFFO+GUM Hedefini Gerçekleştir 5 Kuralı %50 Noktada Tamamla HEDEF AĞIRLIĞI %40 HEDEF AĞIRLIĞI %60 HEDEF AĞIRLIĞI %100 5 Kuralı %50 Noktada Tamamla SATIŞ ALTIN KURALLAR

4 Altın Kurallar 5 Yarışma Kriteri DO ve Merch Ecza  Fiyat Etiketi her üründe.  FO Büyüktür IF Raf Payı yap.  FEFO kontrol et.  Güncel POP Kullan.  Ek Teşhir (S1,S2 Min 2 adet, S3,S4 Min.1 adet) yap.  Fiyat Etiketi her üründe.  Raf Payını %75 ve/veya Üstü yap.  Mama rafı yap/Stand kur.  Güncel POP Kullan.  Defansif Sergileme için önlem al.

5 En İyi Mükemmel Satış Noktası Videosu Kapsam Ödüllendirme  Her Bölge Müdürü bölgesinden 3 ST  Her Merch Şefi bölgesinden 1 Merch  Her Ecza Bölge yöneticisi bölgesinden 1 ST Altın Kurallar Başarı Madalyası  Altın kuralların hepsinin uygulamış olduğu bir mağaza/Eczane videosu çekin.  Yaratıcı,farklı,kısa film formatında olanlar değerlendirmeye alınacak.  Her saha elemanı sadece bir video ile yarışmaya katılabilir.  Süresi en fazla 1 Dk. Olmalı.  Altın kuralların hepsi en iyi uygulanmış şekilde gösterilmeli  En çok BEĞEN’i alan video seçilir.  Videolar Pumadaki ÖNERİLERİM bölümündeki MÜKEMMEL SATIŞ NOKTASI bölümüne yüklenir.

6 Duyurum-Puma Uygulaması Tüm PUMA Uygulamaları Resim&Videolar Bu Bölümden Gönderilecek Tüm PUMA Uygulamaları Resim&Videolar Bu Bölümden Gönderilecek Anket Açıklamaları En İyi Uygulamalar

7 Saha-Ödüller (TL) Merch200 Merch Şefi400 Merch Takım Lideri750 DO Müşteri Asistanı400 DO Müşteri Temsilcisi400 DO Özel Müşteri Temsilcisi400 DO Müşteri Takım Lideri400 DO Satış Müdürü400 Ecza Satış Temsilcisi400

8 Nutricia-Ödüller(TL) DO - BY / LKAE750 DO BM1.250 NKAE750 KAM1.250 PH SDM1.250 PH AE750 PH ST400 CCD - CM1.250 CCD - AE750

9 Açıklamalar Yarışma Ekim - Aralık dönemini kapsar.Satış Hedef gerçekleşmede her iki ayın toplamına,Pumada son ay gerçekleşene bakılır. Ödül kazanmak için Satış hedefinin %100 gerçekleştirilmesi gerekir. Satış hedefinde Bölge Yöneticisi tutarsa tüm ekip prime hak kazanır.Pumada kişisel gerçekleşmeye bakılır. Merch takımı sadece puma hedefini gerçekleştirmekten sorumludur ve hedefinin %100 ünü gerçekleştirdiğinde ödül alır. Satış hedefleri Toplam (Aptamil+Bebelac)IFFO+GUM olarak her çalışana yöneticisi tarafından verilir. Puma hedefleri DO ve Ecza,Merch takımları için 5 kriter olarak belirlenmiştir.Bu kriterleri, DO-Merch çalışanları için kapsamındaki %50 noktada,Ecza için yine %50 noktada gerçekleştirmesi zorunludur. Her yönetici kendi takımının hedef gerçekleşme sonuçlarına göre ödül kazanır. Data(Anket) kontrolü «Saha Kontrol Uzmanı» tarafından anket sonuçlarına göre seçilmiş noktalarda yapılır.Data(Anket) kontrolünde %90 data başarısı altında kalan ve geçerli açıklaması olmayan çalışan yarışmadan diskalifiye edilir. Prosedür gereği uyarı verilebilir. Altın kurallar videoları 1 Ekim-31 Aralık tarihleri arasında gönderilmelidir.En çok BEĞENİ alan videoların değerlendirmesleri Ocak’16 da yapılır.Tüm altın kuralların gösterilmediği videolar en çok beğenide alsa yarışmaya katılamaz. Altın kurallar başarı madalyasını alan çalışanlara madalyası Kanal Müdürleri tarafından verilir ve Pumada duyurulur.

10 Zamanlama Yarışma Dönemi (1 Ekim-31 Aralık ‘15) Sonuçların Açıklanması (Ocak’16 İkinci Hafta) Ödüllerin Verilmesi (Ocak’16 Son Hafta)


"3.Dönem YARIŞMA KURALLARI Ekim-Aralık 2015. Puma 3.Dönem Satış Altın Kurallar Hedeflerini Tuttur Ödülü Kazan Ekim-Aralık Döneminde." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları