Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR"— Sunum transkripti:

1 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

2 Proje koordinatörü Emin ÖZDEMİR
Başvuru Sahibinin Adı : ŞANLIURFA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Projenin Başlığı: DRAMA EĞİTİMİ İLE ÇATIŞMA VE SORUN ÇÖZME BECERİLERİ KAZANDIRMA Başvuru Kodu: Yıl-Valilik Kodu-Proje No (2009-ŞUS-762) Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

3 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
PROJENİN AMACI Okullarımızı çatışmanın öğrenildiği yerler olmaktan çıkarıp birer toplumsal barışın sosyal sorumluluk ve bilincin hakim olduğu ortamlara çevirmek ve öğrencilerimize çatışma çözme öfke kontrolü vb becerileri kazandırmak. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

4 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
PROJENİN HEDEFLERİ - Şiddetin sorun çözme yöntemi olmadığını çocuklara kavratmak toplumsal diyalog, barış ve hoşgörüye dayalı toplumsal yaşamın kapılarını açacak duygular kazandırmak 2-Şiddet kültürü yerine sorunları hoşgörü ve diyalog yolu ile çözmenin önemini kavratmak. 3-Çocuklarda empati ve toplumsal duyarlılık kültürü yaratarak şiddetle mücadele etmelerini sağlamak. 4-Bir otorite ya da yetişkine gereksinim duymaksızın öğrencilerin kendi sorunlarını çözebilmelerini sağlamak. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

5 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
PROJENİN HEDEFLERİ 5-Öfke duygusunu yönetme becerisini geliştirmek. 6-Kendi problemi için çözüm yolları üretebilme ve bunlar arasında seçim yapabilmek. 7-Çatışmaları kişisel gelişime fırsat veren bir durum olarak algılatmak. 8-Probleme yönelik farkındalık sağlamak. 9-Toplumsal barışın temellerini okulda atmak. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

6 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
Beklenen Sonuçlar 1. Şiddetin sorun çözme yöntemi olmadığını çocuklara kavratarak okul ortamında şiddet azaldı. 2.Şiddet kültürü yerine sorunları hoşgörü ve diyalog yolu ile çözen toplumsal bir tabanın temelleri oluştu. 3.Şiddet yerine empati ve toplumsal duyarlılık kültürünün temelleri atıldı. 4.Bir otorite ya da yetişkine gereksinim duymaksızın öğrencilerin kendi sorunlarını çözebilmelerini sağlandı. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

7 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
Beklenen Sonuçlar 5.Öfke duygusunu yönetme becerisini kazandırıldı. 6. Öğrencilerde kendi problemi için çözüm yolları üretecek ve bunlar arasında seçim yapabilecek tavırlar gelişti. 7.Öğrenciler çatışmaları kişisel gelişimlerine fırsat veren bir durum olarak algıladı. 8.Sosyal sorumluluk ve sosyal bilinç kazandırıldı. 9.Toplumsal barışın temellerini okulda atıldı. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

8 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Şanluurfa.com Aslıhan; Eğitim'de İlerleyeceğiz 08 Ocak 2010 Cuma Saat 17:20 Milli Eğitim Şube Müdürü Aslıhan Eğitime çok büyük yatırımların yapıldığını ve bir çok projenin desteklendiğini bildirdi. Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yürüttüğü SODES projeleri eğitim-öğretimdeki sorunların giderilmesine katkıda bulunacak. İl Milli Eğitim Şube Müdürü Hüseyin Aslıhan, İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak 2009–2010 eğitim-öğretim yılında 3 ayrı proje ile Şanlıurfa’nın eğitim-öğretim faaliyetlerinin kalitesini arttırmak için çalıştıklarını ifade etti. Bu kapsamda Ar-Ge Birimi tarafından hazırlanan ve toplamda yaklaşık 250 Bin TL bütçeli 3 projenin faaliyetlerinin başladığı ve 2009–2010 eğitim öğretim yılı sonuna kadar proje faaliyetlerinin tamamlanacağı belirtildi. Ar-Ge Birimi tarafından yürütülen projelerden ikisi kültür-sanat diğeri ise sosyal içerme konu başlıklarını içeriyor. Drama Eğitimi ile Çatışma Çözme ve Beceri Kazandırma projesi ise öğrencilerin; yoksulluk, göç ve kentleşme gibi sosyal sorunların etkili olduğu sosyal uyumsuzluk, dışlanma, çatışma öfke ve şiddet dışavurumlarının asgariye indirilmesi çatışma çözme becerilerini artırma, diyalog, empati (karşısındakini anlayabilme) becerilerini geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca İl merkezinde Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı okul ve kurumlar tarafından toplamda TL bütçeli 8 proje daha başarıyla yürütülüyor. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

9 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

10 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

11 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

12 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

13 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

14 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

15 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

16 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

17 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

18 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

19 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

20 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

21 ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

22 Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
SEVGİ HANGİ ANLAYIŞA GÖRE ? SAYGI HOŞGÖRÜ TEMELLERİ NEYE DAYANMALI ? HOŞGÖRÜ SEVGİ Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR


"Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları