Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
2
MİSYON Topluma, koruyucu ve iyileştirici sağlık hizmetlerini sunmak amacıyla; "Hastalıkta ve Sağlıkta Hep Yanınızda" sloganını benimseyerek, hem hasta hem de çalısanlarının memnuniyetine odaklanmak, kendilerini mesleklerine adamış sağlık çalışanları ve doktorların el ele verip birlikte nitelikli sağlık hizmeti sunmasını kendimize misyon edindik.
3
VİZYON Uluslararası standartlarda sağlık hizmeti sunan güvenilir, bilimsel, etik ve hasta haklarına saygılı referans merkezi olmak.
4
Kalite Yolculuğumuz 1-İSO 9001
Türk Standartları Enstitüsü, TSE İstanbul Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürlüğü denetçileri tarafından TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı çerçevesinde, üç gün süren BELGELENDİRME denetimi sonucu hastanemiz tarihinde TS EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanmıştır. Hasta memnuniyetine odaklı bir yaklaşımla hasta ve yakınlarınız ihtiyaç ve beklentilerine uygun hizmet üretmek için tüm süreçleri kapsayan ve sürekli gelişmeyi hedefleyen TS-EN-ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi kurulması ile mükemmelliğe giden kalite yolculuğumuzda ilk adım atılmıştır. 2008 yılında uluslar arası geçerliliği olan ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesini alan Maltepe Bölge Hastanesi’nin yeniden belgelendirme kapsamında tüm bölümleri denetlenmekte ve yeniden belgelendirme sürecine tabi tutulmaktadır. 2-TC BAŞBAKANLIK TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU TEŞEKKÜR BELGESİ 2008 yılında Türkiye İstatistik Kurumu tarafından hesaplanan ve enflasyonun ölçümüne esas teşkil eden üretici ve tüketici fiyat endeksleri ile ilgili fiyat derleme çalışmalarına sunulan destek nedeni ile teşekkür belgesi verilmiştir.
5
3- SAĞLIK BAKANLIĞI BEBEK DOSTU HASTANE SERTİFİKASI BELGESİ
2006 yılında, WHO ve UNİCEF tarafından önerilen başarılı anne sütü uygulamaları nedeni ile BEBEK DOSTU HASTANE ÜNVANI verilmiştir. 4- MALTEPE BÖLGESİ YEREL GAZETESİ OLAN OLAY GAZETESİ İZ BIRAKANLAR ÖDÜLÜ VE yıllarında OLAY GAZETESİ tarafından hastanemize, ‘Maltepe Bölge İnsanına Yaptığı Hizmet Nedeni ‘ ile İZ BIRAKANLAR ÖDÜLÜ verilmiştir.
7
KALİTE POLİTİKALARIMIZ
Sağlık hizmetinin verimliliğini ve niteliğini arttırarak, tıbbi uygulamaları en üst düzeyde gerçekleştiren, Şikayetleri etkili bir şekilde ele alarak, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini ön planda tutan, İş sağlığı ve güvenliği risklerini belirleyerek kontrol altına alan, Çalışanlarımızın iş güvenliği ve çevre koruma bilincini geliştirerek, sürekli eğitimini ve memnuniyetini sağlayan,
8
Çevre sağlığını önemseyerek, atıklarını azaltmaya çalışan ve çevreye olan etkilerini kontrol altına alan, Kaynaklarını etkin ve verimli kullanarak faaliyetlerini gerçekleştiren, Yasal şartlara uyan ve yönetim sistemlerinin etkinliğini arttırarak, sürekli iyileşmeyi daimi hedef edinen, Dürüst, ilkeli ve etik değerlere bağlı bir kurum olmaktır.
10
KALİTE KOMİTELERİ Atık ve Temizlik Kontrol Ekibi
Beyaz Kod Yönetim Ekibi Bina Turu Ekibi Çalışan Öneri-Şikayet Görüş Değerlendirme Ekibi Eğitim Komitesi Enfeksiyon Komitesi Hasta Güvenliği Komitesi Hasta Hakları İletişim Birimi Hasta Öneri-Şikayet Görüş Değerlendirme Ekibi Transfüzyon Komitesi
11
İlaç Yönetim Ekibi İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Kırmızı Kod Yönetim Ekibi Mavi Kod Yönetim Ekibi Nutrüsyon Destek Ekibi Palyatif Bakım Ekibi Pembe Kod Yönetim Ekibi Radyasyon Güvenliği Komitesi Tesis Güvenliği Komitesi Tıbbi Cihaz Komitesi
13
Joint Commission International Akreditasyonu
JCI; dünyada yaygın olarak kabul görmüş olan, hasta bakımı ve güvenliği ile organizasyon idaresini belirleyen standartları kapsayan, kâr amacı gütmeyen uluslararası bir organizasyondur. JCI, ABD’de yaklaşık sağlık kurumunu akredite eden dünyanın en büyük akreditörü JCAHO’nun uluslararası alanda faaliyet gösteren bölümüdür. JCI, Avrupa ülkeleri başta olmak üzere, Orta Doğu, Güney Amerika gibi 40`tan fazla ülkede çalışma yapmakta ve sağlık kuruluşlarının yapılanma, uygulama ve sonuç aşamalarında sürekli iyileştirmeyi hedefleyerek altın standartlar olarak kabul edilen belirli standartları yerine getirmeleri durumunda belge vermektedir. Bu organizasyon tarafından akredite edilmek, sağlık bakım hizmetlerinin kalitesinin bir göstergesi olarak uluslar arası bir saygınlık kazandırmaktadır.
15
HASTALIKTA VE SAĞLIKTA HEP YANINIZDA
"Hastalıkta ve Sağlıkta hep yanınızda" sloganıyla yola çıkan hastanemiz sizlere sunduğu hizmetlerde kalitesini sürekli olarak geliştirmeyi hedefleyerek Haziran 2011 tarihlerinde Joint Commission International (JCI) tarafından gerçekleştirilen denetim sonucu akredite olmuştur. Bu belge 2014 yılında ve 2017 yılında bir kez daha yenilenmiştir.
16
JCI standartlarının hasta ve çalışan güvenliği açısından kurumumuza kazandırdıkları;
Hasta güvenliğini ön planda tutarak tıbbı hataları önlemek, Hasta ve ailesinin haklarını gözeterek hizmetlerini sunmak, Hasta ve ailesine yapılacak tüm işlemler konusunda bilgi verilmesini ve onaylarının alınmasını sağlamak, hastanın tedaviye katılımını desteklemek, Multidisipliner bir yaklaşım benimseyerek, gerektiğinde tüm branşlardan görüş almak Hasta memnuniyetine odaklanmak
17
Sağlık çalışanları ile hasta ve ailesi arasındaki iletişiminin etkinliğini sağlamak.
Hasta ve ailesinin eğitim gereksinimlerini belirleyerek, ihtiyaç duyulan eğitimleri vermek. Tedavinin her aşamasında hasta bakımını en üst düzeyde sağlamak, Hasta mahremiyetini korumak Tıbbi terimler ve kavramlar konusunda ortak bir platform oluşturmak. Tıbbi kayıtların doğru ve tam olarak hazırlanarak, tedavinin güvenliğini ve sürekliliğini sağlamak. Hasta ve çalışanlardan gelen geri bildirimler ile hataları azaltmak, riskleri belirlemek ve maliyetleri düşürmek. Afet durumunda kurumun her olasılığa hazır olmasını sağlamaktır.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.