KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 5 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SİNGAPUR MATEMATİĞİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
Advertisements

Mali Suçları Araştırma Kurulu Başkanı
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Temel Kavramlar
YENİMAHALLE GAZİ ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ EGIT215
SAYIN ÖĞRETİM ELEMANI SINIF LİSTELERİ İÇİN AŞAĞIDAKİ ADIMLARI İZLEYEBİLİRSİNİZ.
MESLEK TANITIMLARI.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
POZANTI ATATÜRK ORTAOKULU
Problem Çözme Süreci.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖLÇME DEĞERLENDİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ÖĞRENME YÖNTEMLERİ.
MESLEKİ HEDEFLERİM Kazanım: Kısa ve uzun dönemde mesleki hedeflerini belirler. 11. Sınıf 91 nolu kazanım etkinliği.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ
MODELİN AMACI  Eğitim sürecinde öğretmenlerin ve okulun rolünü daha etkin kılmak  Ülke çapında müfredatın eş zamanlı uygulanmasını sağlamak  Sınav.
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖZEL EĞİTİM
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Örgütsel Davranış Prof. Dr. Cem Tanova.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Bu sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNİ TANIYALIM! YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
ÇAĞDAŞ DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
Bölüm 3 Karşı Gelme Bozukluğu
BE P BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI. BEP ; özel eğitim gereksinimi olan her birey için yazılı olarak geliştirilmiş ve özel eğitim gereksinimi olan.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı.
Özel eğitim hizmetleri kurulu, özel eğitim değerlendirme kurul raporu doğrultusunda özel eğitime ihtiyacı olan bireyi uygun resmî okul veya kuruma yerleştirir.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
GÜNLÜK & TASARIM GÜNLÜĞÜ
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Notlarım Sitelerim Sınavlar Diyet Tatil Listem Randevu Not Defterim.
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 11
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
Zihin Haritası Bu sunumda yer alan ana başlıklar:
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ABİDE Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi.
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
2018 – 2019 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Matematik Performans Ödevi Ad: Salih Soyad:AkkanNo:1137Sınıf:10/D.
KAVRAM HARİTALARI.
Sunum transkripti:

KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 5 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması

Değerlendirmenin Öğretime Entegrasyonu

Değerlendirme Nedir? Değerlendirme Standartları

Niçin Değerlendirme Yaparız?

Öğrenci gelişimini izlemek Öğretim için kararlar almak Öğrenci Başarısını Değerlendirmek Programları Değerlendirmek

Ne Değerlendirilmelidir? Kavramlar ve İşlemler Matematiksel Süreçler Üretken Yönelim

Performans Temelli Değerlendirmeler Performans Temelli Görev Örnekleri

Değerlendirme Görevleriyle İlgili Düşünceler

Rubrikler ve Performans Göstergeleri Basit Rubrikler

Performans Göstergeleri Öğrencilerin Rubriklere Dâhil Olması

Gözlem Araçları Anekdotsal Notlar

Gözlem Rubriği Öğrenciler İçin Bireysel Kontrol Listeleri

Tüm Sınıf İçin Kontrol Listeleri

Günlükler Yazım Yönlendirmeleri ve Fikirler Erken Dönemdeki Öğrenciler İçin Günlükler

Dev günlük

Çizimler ve Erken Dönemde Yazma

Öğrenci Öz-Değerlendirmesi Küçük çocuklar her sayfaya bir yüz ifadesi çizerek size duygularını ifade edebilirler.

Tanılayıcı Mülakatlar

Sınavlar

Yüksek Riskli Sınavlardaki Performansın Geliştirilmesi Temel Kavramları ve Süreçleri Öğretiniz Sınav Stratejileri

Not Verme Not Vermede Bazı Hususlar Not Verilen Değer Verilendir. Değerlendirme Araçlarından Notlara.