KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ. Kalite yönetim sistemi, amaçlanan kaliteye ulaşmak amacıyla ilerletilen tüm süreçleri, açıklanan prosedürleri, ve benimsenen.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Advertisements

“KALİTE STANDARTLARI VE SİSTEM BELGELENDİRME SEMİNERİ”
MODÜL 4 Organizasyon.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
6. Kaynak Yönetimi 1-İnsan kaynakları (görevlendirme, yeterlilik, eğitim) 2-Enformasyon 3-Alt yapı (işyeri, ekipman, devamlılık, destek hizmetler) 4-Çalışma.
TELSİZ HABERLEŞME SİSTEMİ ALTYAPI DEĞERLENDİRME VE DURUM TESPİTİ
KURULUŞ Gövdesan Makina; Kocaeli Darıca sanayi sitesinde konuşlu m2 kapalı alana sahip tesislerinde; otomotiv, beyaz eşya ve inşaat sektörüne; çelik,
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
‘’Kaliteli, sağlam, hızlı ve güvenilirlik’’ mantığı ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkararak profesyonel hizmetler sunmak.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Performans ve performans ölçümü Belediyelerin Performanslarının İzlenmesi ve Değerlendirilmesi Çalıştayı Şubat 2006 Ankara.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
24 Kalite yönetimi.
ISO 9001 standardı Maddelerinin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite Yönetim Sistemlerinde Dokümantasyon 4. Hafta.
Hazard Analysis and Critical Control Point
Adli Tıpta Kalite Yönetimi ISO 17025
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 9) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
TALEP KATILIMI VE TALEP TARAFI YÖNETİMİ Prof. Dr. Ramazan BAYINDIR
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
GIDA GÜVENLİĞİ Esma KAYA
İş Sağlığı ve Güvenliği
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
TEDARİKÇİ DENETİMLERİ
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
Toplam Kalite Yönetimi
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
TS ISO10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ  Günümüz iş dünyasında yaygınlaşan ticaret, aynı sektördeki kuruluşların sayısının artması buna bağlı.
KAYNAK YÖNETİMİ Kaynakların sağlanması Müşteri memnuniyeti hedeflenerek, kalite yönetim sistemiuygulanması ve iyileştirilmesi için gerekli olan kaynakihtiyaçları.
TS EN ISO 13485: 2003TIBBI C İ HAZ ÜRET İ C İ LER İ İ Ç İ N KAL İ TES S İ STEMLER İ TS EN –ISO 13485: 2003 Standardı TS-EN ISO 9001 : 2008 standardı temel.
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI
Standardizasyon.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Periyodik Kontroller-Ölçümler
Gıda kalite sağlama sistemleri
LOJİSTİK MALİYETLERİN YÖNETİMİ
ISO HACCP ve ISO22000.
Yazılım Mühendisliği Standartları
TKY UYGULAMASI.
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
1. isgsis Nedir ? 2. isgsis Özellikleri 3. Kurumunuzda İSGSİS.
SİSTEMİN AMACI Yönetim sistemlerinin kurulmasında, uygulanmasında ve sürdürülmesinde çok önemli sıkıntılar ve kayıplar yaşanmaktadır. isgsis bu sıkıntıları.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLAR
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
ISO
MERKEZİ ARAŞTIRMA LABORATUVARLARINDAKİ SÜREÇ YÖNETİMİ
Sunum transkripti:

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

Kalite yönetim sistemi, amaçlanan kaliteye ulaşmak amacıyla ilerletilen tüm süreçleri, açıklanan prosedürleri, ve benimsenen prensipleri içeren sistemler bütünüdür. Kalite yönetim sistemi, müşteri memnuniyetinin sağlanması ve işletmenin amaçlarının gerçekleştirilmesi amacıyla ürün ve hizmet kalitesini maksimum seviyeye ulaştırmak üzere, işletmenin tüm politikalarının, yöntemlerinin, planlarının, kaynaklarının, süreçlerinin, yetki ve sorumluluklarının tanımlanmasını kapsar.

Kalite Yönetim Sisteminin Amacı  Müşterinin ihtiyaçlarını anlamak ve bu ihtiyaçları sürekli olarak minimum maliyetle sağlamaktır.  Bu sistemin uygulama süreci, müşteri isteklerinin belirlenmesi ile başlar ve aradaki tüm işlemler dahil olmak üzere müşteri memnuniyeti ile tamamlanır.

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ  TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi  TS İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sist.  TS ISO IEC Bilgi Güvenliği Yönetim Sist.  TS EN ISO Enerji Yönetim Sistemi  TS ISO Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sist.  TS EN ISO Tıbbı Cihazlar Kalite Yönetim Sist.

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ  TS 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi  TSE K 118 Ön Dökülü Betonarme Yapı Elemanları Kalite Yönetim Sistemleri  FSSC Gıda Güvenliği Yönetim Sistemleri  TS EN ISO Çevre Yönetim sistemleri ve ISO Serisi Standartları