İDARİ İŞLER VE SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ LOJİSTİK VE SATIN ALMA ŞEFLİĞİ İDARİ İŞLER ŞEFLİĞİ EVRAK SERVİSİ - GÜVENLİK BİRİMİ
Lojistik ve Satın alma şefliği İDARİ İŞLER VE SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE, ODAMIZ SERVİSLERİNİN İHTİYACI OLAN MAL VE HİZMETLERİN TEDARİK EDİLMESİ İÇİN SATIN ALMA PROSEDÜRÜ ÇERÇEVESİNDE KALİTELİ VE EKONOMİK SATIN ALIM ÇALIŞMALARI GERÇEKLEŞTİRİLMEKTEDİR. İZMİR TİCARET ODASI (ODA) ADINA İDARİ İŞLER VE SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜNCE YAPILAN HER TÜRLÜ MAL VE HİZMET İŞLERİNE İLİŞKİN ALIMLAR İÇ VE DIŞ PİYASALARDAN TEMİNİ ODA’NIN SATIN ALMA PROSEDÜRÜNE UYGUN OLARAK GERÇEKLEŞTİRİLMEKTEDİR. AÇILAN İHALELERDE BİRİNCİL HEDEF KALİTELİ VE EKONOMİK MAL VEYA HİZMET ALIMINI GERÇEKLEŞTİRMEKTİR. BU KAPSAMDA EKİM – KASIM - ARALIK AYLARINI KAPSAYAN 3 AYLIK DÖNEMDE MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE ODAMIZ ADINA 22 ADET İHALE AÇILMIŞ OLUP, SÖZ KONUSU İHALELER İÇİN İHALE ŞARTNAMELERİ İLGİLİ MESLEK GRUPLARINDA YER ALAN TÜM ODAMIZ ÜYELERİNE E-POSTA İLE GÖNDERİLMİŞ VE ODAMIZ WEB SİTESİNDE YAYINLANMIŞTIR. İHALELER SONUCUNDA KAPALI ZARF İLE ALINAN ÖN YETERLİLİK BELGELERİ VE FİYAT TEKLİFLERİ SATIN ALMA KOMİTESİ TOPLANTISINDA AÇILARAK DEĞERLENDİRİLMİŞ VE ODAMIZ YÖNETİM KURULUNA ARZ EDİLMİŞTİR.
3 AYLIK SÜREÇTE SATIN ALMA KOMİTEMİZ TOPLAM 8 TOPLANTI DÜZENLEMİŞTİR. AYRICA ODAMIZ MÜDÜRLÜKLERDEN GELEN ACİL SATIN ALIMLAR DOĞRULTUSUNDA 204 ADET SATIN ALIM İŞLEMİ YAPILMIŞTIR. LOJİSTİK VE SATIN ALMA ŞEFLİĞİNCE ODAMIZ BİRİMLERİNİN TALEBİ İLE SATIN ALINAN BİLGİSAYAR SARF MALZEMESİ VE KIRTASİYE MALZEMELERİ STOK PROGRAMI KULLANILARAK İLGİLİ BİRİMLERE TESLİM EDİLMEKTEDİR.BU KAPSAMDA ÜÇ AYLIK DÖNEMDE 475 ADET BİRİM SİPARİŞ GEÇEKLEŞMİŞ OLUP YAKLAŞIK, 65.000 BİRİM/MİKTARLIK STOK HAREKETİ GERÇEKLEŞMİŞTİR.
ODAMIZ ANA HİZMET BİNASI, EK HİZMET BİNASI JENERATÖRLERİ İÇİN EURO DİESEL YAKITI ALINMASI İHALESİ 16 – 21 KASIM 2015 TARİHLERİ ARASINDA CEZAYİR VE FAS’A DÜZENLENECEK SEKTÖREL İŞ VE İNCELEME GEZİSİ ACENTELİK HİZMETİ ALIMI İHALESİ (UR-GE) GELİNLİK VE ABİYE PROJESİ FRANSA PARİS’TE İKİLİ İŞ GÖRÜŞMELERİ YURTDIŞI PAZARLAMA ORGANİZASYONU HİZMET ALIMI İHALESİ BİLGİSAYAR VE FOTOKOPİ MAKİNESİ SARF MALZEMESİ ALIMI İHALESİ KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI İHALESİ TÜRKİYE ODALAR VE BORSALAR BİRLİĞİ EĞİTİM YARDIMI KAPSAMINDA KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI İHALESİ İZMİR TİCARET ODASI PERSONELİ İÇİN KIŞLIK GİYİM YARDIMI İHALESİ UR-GE GELİNLİK VE ABİYE PROJESİ / PARİS İKİLİ İŞ GÖRÜŞMELERİ ORGANİZASYONU ACENTECİLİK HİZMETLERİ ALIMI İHALESİ
TEMİZLİK MALZEMESİ, ÇAY, KAHVE VE İÇECEK ALIMI İHALESİ IPAD PRO, İPAD PRO KILIFI-İPAD SMART COVER, APPLE PENCİL VE SONY VAIO DUO ALIMI İHALESİ ODAMIZCA YAPILACAK YARDIM KAPSAMINDA 15 TON AYVA TİPİ İTHAL SİBİRYA KÖMÜRÜ SATIN ALIMI İHALESİ URGE-ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ AYAKKABICILIK PROJESİ MOSSHOES FUAR KATILIMI STAND TASARIM VE KONSTRÜKSÜYON HİZMETİ ALIMI İHALESİ 1 ADET “KYOCERA FS-C8520 MFP A3 RENKLİ YAZICI” ALIMI İHALESİ -İZMİR TİCARET ODASI ÖDÜLLENDİRME TÖRENİ KAPSAMINDA SALON SÜSLEME HİZMETİ ALIMI İHALESİ İZMİR TİCARET ODASI LOGOLU KALEM YAPTIRILMASI İHALESİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ BİLİŞİM SEKTÖRÜ PROJESİ KAPSAMINDA “EĞİTİM” HİZMETİ ALIMI İHALESİ
ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ BİLİŞİM SEKTÖRÜ PROJESİ KAPSAMINDA “KURUMSAL PAZARLAMA VE SATIŞ DANIŞMANLIĞI” HİZMETİ ALINMASI İHALESİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ BİLİŞİM SEKTÖRÜ PROJESİ KAPSAMINDA “KURUMSAL STRATEJİ VE İHRACAT DANIŞMANLIĞI” HİZMETİ ALINMASI İHALESİ 1 ADET HP SCANJET 5000 S2 A4 (L2738A) DOKÜMAN TARAYICI ALIMI İHALESİ AYAKKABICILIK SEKTÖRÜNDE ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ PROJESİ 13-18 ŞUBAT 2016 MICAM MİLANO FUARI’NA KATILIM YURTDIŞI PAZARLAMA HEYETİ ACENTE VE ORGANİZASYON HİZMETİ ALINMASI İHALESİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ BİLİŞİM SEKTÖRÜ PROJESİ KAPSAMINDA “KURUMSAL FİNANS YÖNETİMİ DANIŞMANLIĞI” HİZMETİ ALIMI İHALESİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ BİLİŞİM SEKTÖRÜ PROJESİ KAPSAMINDA “KURUMSAL ORGANİZASYON YÖNETİMİ DANIŞMANLIĞI” HİZMETİ ALINMASI İHALESİ ,YAPILIP SONUÇLANDIRILMIŞTIR.
İDARİ İŞLER ŞEFLİĞİ KİŞİSEL İMAJDA OLDUĞU KADAR KURUMSAL İMAJDA DA GÖRSEL ÖĞELERİN SON DERECE ÖNEMLİ OLDUĞU BİLİNEN BİR GERÇEKTİR. ODAMIZIN ÇALIŞANLARININ VE ÜYELERİMİZİN DAHA TEMİZ VE GÜVENLİ ORTAMDA İŞLERİNİ SÜRDÜREBİLMELERİ İÇİN TEMİZLİK, GÜVENLİK, İLAÇLAMA GİBİ HİZMET ALIMLARININ EN VERİMLİ ŞEKİLDE DEVAM ETMESİNİN SAĞLANMASI GÖREVİ YÜRÜTMEKTEDİR. HİZMET BİNALARIMIZIN BİNA İÇİ TEMİZLİĞİNE ÖZEN GÖSTERİLMESİNE, DIŞ GÖRÜNÜŞÜNDE MEYDANA GELEBİLECEK AKSAKLIKLARIN (ODA FLAMALARIMIZ VE TÜRK BAYRAKLARININ YENİLENMESİ VE HİZMET BİNALARIMIZIN DIŞ CEPHE CAMLARININ TEMİZLENMESİ VB.) GİDERİLMESİNE YÖNELİK ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM ETMEKTEDİR. ODAMIZDA EKONOMİK, MALİ, SEKTÖREL VE MESLEKİ KONULARDA SORUNLARIN TESPİT EDİLMESİ, ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÜRETİLMESİ, ÜYELERİMİZİN BİLGİLENDİRİLMESİ VE MESLEKİ BİLİNCİN GELİŞTİRİLMESİ AMACIYLA GERÇEKLEŞTİRİLECEK TOPLANTI, SEMİNER, SEMPOZYUM GİBİ ORGANİZASYONLAR İÇİN ODAMIZ SALONLARININ TAHSİSLERİNİN YAPILMASINA, SALON TAHSİS TAKVİMİNİN DÜZENLENMESİNE, KATILIMCILARA İKRAM HAZIRLANMASINA VE ODAMIZ GİRİŞİNDE BULUNAN GÜVENLİK ELEMANLARIMIZDAN BAŞLAMAK ÜZERE TOPLANTIYA GELEN MİSAFİRLERE NAZİK VE GÜLER YÜZLÜ KARŞILAMA YAPILMIŞTIR.
Söz konusu kapsamda Müdürlüğümüzce Oda dışından gelen talepler doğrultusunda 11 adet toplantı organizasyonuna salon tahsisi yapılmıŞ, OdaMIZ müdürlüklERİNCE düzenlenen 55 adet toplantı organizasyonu İSE sorunsuz VE EKSİKSİZ bir şekilde geçmesi sağlanmıştır. Odamız Sergi salonunda 7 adet sanatçı ve sanat galerisinin sergi yapması sağlanmıştır.. Odamız güvenlik personeli 7 personel ve 1 güvenlik sorumlusu ile geceli gündüzlü olmak üzere oda güvenliğinin aksamaması için gerekli her türlü tedbiri almıştır..
MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE ÇOK HASSAS OLDUĞUMUZ VE ÇOK ÖNEM VERDİĞİMİZ TOBB TARAFINDAN ODAMIZA GÖNDERİLEN KIRTASİYE YARDIMININ EN VERİMLİ VE EN DOĞRU ŞEKİLDE KULLANILMASI İÇİN BÜTÜN ÇALIŞMALAR YAPILMIŞ, BU KAPSAMDA; MÜDÜRLÜĞÜMÜZ PERSONELİNCE 20 OKULA GİDİLEREK 200 ANAOKULU, 600 İLKOKUL, 200 ORTA OKUL, 50 LİSE ÖĞRENCİSİ OLMAK ÜZERE TOPLAM 1.050 İHTİYAÇ SAHİBİ ÖĞRENCİYE KIRTASİYE YARDIMLARI ULAŞTIRILMIŞTIR. BİR ÇOK YURT İÇİ TOPLANTILARA KATILMAK ÜZERE YÖNETİM KURULUMUZCA GÖREVLENDİRİLEN MECLİS ÜYELERİMİZ VE MESLEK KOMİTESİ ÜYELERİMİZ İLE ODAMIZ KONUKLARI VE PERSONELİNİN ULAŞIMLARI İÇİN UÇAK BİLETİ , KONAKLAMA VE ARAÇ KİRALAMA İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİRİLMİŞTİR. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FOTOKOPİ BİRİMİNDE 3 AYLIK SÜRE İÇİNDE YAKLAŞIK 80.000 ADET EVRAK ÇOĞALTIMININ YAPILMASI SAĞLANMIŞTIR.
ODAMIZ EVRAK SERVİSİ TARAFINDAN ÜÇ AYLIK DÖNEM İÇERİSİNDE ÇEŞİTLİ KURUM, KURULUŞ VE ŞAHISLARDAN GELEN TOPLAM 11.568 ADET EVRAK ÜZERİNDE İŞLEM YAPILMIŞTIR. EVRAKLAR ODAMIZA POSTA, KURYE VE ŞAHISLAR ARACILIĞIYLA TESLİM EDİLİR. EVRAK ÜZERİNDE GEREKLİ ÇALIŞMALAR TAMAMLANARAK EVRAK KAYIT SİSTEMİNE KAYDEDİLMİŞTİR, ODAMIZ İLGİLİ BİRİMLERİNE YÖNLENDİRİLMİŞ. BİRİMLERDE İŞLEMLERİ TAMAMLANAN EVRAK CEVAP YAZILARI POSTA İŞLEMLERİ GERÇEKLEŞTİRİLMEK ÜZERE SERVİSİMİZE İLETİLMİŞTİR. ODAMIZA YİNE POSTA, KURYE VE ŞAHISLAR ARACILIĞIYLA GELEN KARGOLARIN DA DAĞITIMI SERVİSİMİZ TARAFINDAN TÜM ODA BİRİMLERİNE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞTİR. TÜM ODA GELEN EVRAK YAZIŞMALARI VE ODA POSTA/KARGO GÖNDERİMİ SERVİSİMİZ TARAFINDAN HER GÜN DÜZENLİ OLARAK GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ, GÖNDERİLERİMİZ DÜZENLİ OLARAK TAKİP EDİLEREK RAPORLAMALAR TUTULMUŞTUR. ODAMIZ. KÜTÜPHANESİ ODA WEB SAYFASI ÜZERİNDEN KATALOG TARAMASI YAPILABİLİR NİTELİKTEDİR. KÜTÜPHANEMİZ İHTİSAS KÜTÜPHANESİ NİTELİĞİNDE HİZMET YÜRÜTMÜŞ, KULLANICILARA GEREK BİREBİR GEREKSE ONLİNE OLARAK HİZMET VERİLMİŞTİR. KULLANICILARIMIZ kutuphane@izto.org.tr ADRESİNE MAİLYOLUYLA ULAŞARAK HİZMET ALABİLMEKTEDİR
RASYONEL SATIN ALMALAR YAPACAĞINIZ BOL KAZANÇLI GÜNLER DİLERİZ. SORU VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ…. ATATÜRK CAD. NO:126 PASAPORT 35210 İZMİR - TÜRKİYE T: 444 92 92 F: 232 498 46 98 info@izto.org.tr www.izto.org.tr RASYONEL SATIN ALMALAR YAPACAĞINIZ BOL KAZANÇLI GÜNLER DİLERİZ. İZMİR TİCARET ODASI İDARİ İŞLER VE SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ