OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME PROGRAMI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YENİ ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi EYLÜL 2013.
Advertisements

REHBERLİK SERVİSİ SBS TANITIM SEMİNERİNİ SUNAR Abdullah ŞENCAN Psikolojik Danışman.
2.SINIF OKUL HEYECANIM.
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
YENİMAHALLE GAZİ ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ.
SENE BAŞI VELİ TOPLANTISINA
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI.
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG)
Öğretmen e-okul’da ne yapar?
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
ortaöğretİme geçİş sİstemİ
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
MEHMET EMİN YURDAKUL ORTAOKULU
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. TEOG, sınav ile öğrenci alan liselere giriş için uygulanan seçme ve yerleştirme işlemidir. Modelin amacı,
ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
8 inci sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak olarak gerçekleştirilecektir eğitim-öğretim yılından.
TÜRK TELEKOM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
MUHAMMED YILDIRIM Psikolojik Dan ış man YENİ SINAV SİSTEMİ.
YENİ ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. NEDİR? Millî Eğitim Bakanlığı tarafından açıklanan yeni sistem, SBS’nin kaldırıldığı ve yerine 6 derse yönelik toplam.
«BEYAZ BAYRAKLI EN TEMİZ SINIF» YARIŞMASI
Yıldırım milli eğitim müdürlüğü ortak sınavlar komisyonu
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (TEOG) 2014
Kdz. Ereğli Kaymakamlığı Turgut Reis Orta Okulu
Özgül DEMİRTAŞ.
ORTAK SINAVLAR.
1-STAJ SÜRESİ İşletmelerde beceri eğitimi uygulaması 3308 sayılı “Mesleki ve Teknik Eğitim Kanunu” uyarınca okulların açıldığı tarihte başlamakta ve okulun.
Sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine yayarak belirlemektir.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Bu sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine.
İ MKB SARIÇ İ ÇEK ORTAOKULU Mehmet ÖZAN Mehmet ÖZAN (Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen)
Kalite Bizim İşimiz Sistemine HOŞGELDİNİZ.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
BENER CORDAN İLKÖĞRETİM OKULU
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 İsabey Atatürk Ortaokulu & İlkokulu.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
9.SINIFLAR AİDİYET DUYGUSU GELİŞTİRME PROJESİ
HAZIRLAYAN NURGÜL İZMİRLİ REHBER ÖĞRETMEN VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
2014 ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI, yeni sınav sistemi modeli adının 'Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli'(TEOG) olduğunu.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNİ TANIYALIM! YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
ÖĞRENCİ TAKİP SİSTEMİ BTS HAZIRLAYAN ABDURRAHMAN ÇİÇEK 75
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 TEOG
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Aykut Yiğit Ortaokulu Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi KASIM 2014 ? ? ?
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
ÇAKIR ORTAOKULU Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
e ğ itim - ö ğ retim yılından ba ş layarak 6 temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ 8.SINIF VELİ BİLGİLENDİRME SUNUSU
DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI EK DERS ÜCRETLERİ
Temel eğİtİmden ortaöğretİme geçİş sInavI
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
BE P BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI. BEP ; özel eğitim gereksinimi olan her birey için yazılı olarak geliştirilmiş ve özel eğitim gereksinimi olan.
Destek Eğitim Odaları.
PROJELER-1 Öğrencilerin istedikleri bir konuda inceleme, araştırma ve yorum yapma, yeni bilgilere ulaşma ve sonuç çıkarma amacıyla öğretmen rehberliğinde.
eğitim - öğretim yılından başlayarak 6 temel ders için 8. sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak.
SBS 2014 "Bir hayal inşa edin, daha sonra o hayal de sizi inşa eder.”Robert Schuller.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
MODÜLER SİSTEMDE HAFTALIK DERS ÇİZELGESİNİN KULLANIMI
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
AZDAVAY ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
CLASS DOJO.
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) TEOG ile yerleştirileceklerdir.
RAMANZAN GÜMÜ Ş SOY BEN İ D İ NLED İ G İ N İ Z İ Ç İ N TE Ş EKKÜR ERDER İ M.
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Ben Temizim Okulum Temiz Projesi
Sunum transkripti:

OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME PROGRAMI

AMAÇ: Öğrencilerin sınıf içi istenilen davranışlar geliştirmelerini sağlamak ve öğrencilerde oto kontrolü geliştirmek. DÜZEY: 6.,7. ve 8. sınıflar

SEMBOLLENEN DAVRANIŞLAR Kılık,kıyafet,saçın okul kurallarına uygun olup olmaması Öğretmeni, sessiz ve ders malzemeleri hazır bekleyip beklememe Sınıfta söz hakkı isteyerek konuşma ya da gürültü yapılıp yapılmaması Ders zili çaldıktan sonra sınıfa geç gelinip gelinmemesi Sınıfın temiz ve düzenli olup olmaması

UYGULAMA: Her sınıf defterinde bir davranış takip çizelgesi bulunacaktır.Bu çizelgede gün ve ders saatleri belirtilmiş olup her öğretmen girdiği sınıfta ders saati bölümünde sembollerle belirtilmiş davranışları değerlendirecektir.

Sınıfa giren her öğretmen çizelgedeki beş sembolün beşini de işaretleyecek ve imzalayacaktır. Sembolün ''KIRMIZI'' olarak işaretlenmesi o davranışın o saat için olumlu olduğuna işarettir. Sembolün ''SİYAH'' olarak işaretlenmesi o davranışın o saat için olumsuz olduğuna işarettir.

Sınıfta ''bir tek kişinin dahi'' belirlenen davranışı yanlış yapması halinde tüm sınıf o davranış için ''siyah'' olarak değerlendirilecektir.

Takip çizelgesini her Cuma günü 6 Takip çizelgesini her Cuma günü 6.ders saatinde sınıf rehber öğretmenine veya idareye teslim etme görevi sınıf başkanına verilecektir. Takip çizelgesinin yırtılması, kaybedilmesi ve üzerinde oynama yapılması durumlarında o sınıf değerlendirmede başarısız kabul edilecektir.

DEĞERLENDİRME: PUANLAMA: Her kırmızı işaret 2 (iki), siyah işaret 0, boş bırakılan satır 1 puan olarak değerlendirilecektir. Değerlendirme en fazla kırmızı işaret toplama esasıyla Hafta birinciliği ve Ay birinciliği olarak iki aşamada yapılacaktır.

Verilecek büyük ödül için Puanlama hesaplanırken hafta birinciliğine artı 25 puan, ay birinciliği ise artı 50 puan verilerek hesaplanacaktır.

Sonuçlar haftalık olarak toplanıp puanlanacak ve kaydedilecektir. Sonuçlar Her hafta Cuma günü idare tarafından değerlendirilecek ve aylık sonuç takip çizelgesine işlenecektir.

Haftalık takip Çizelgeleri pazartesi yenilenecek ve geçen haftanın sonuçları aynı gün panoda ilan edilecektir.

En yüksek puanı toplayan sınıf o haftanın birincisi ilan edilecek ve sınıf kapılarına bunu ifade eden bir sembol asılacaktır.

Ay sonunda en yüksek kırmızı puanı toplayan sınıfa verilmesi düşünülen ödüller şunlardır: Geziler düzenlenmesi Tiyatro ya da sinemaya götürülmesi Sınıf içi kutlama yapılması Küçük hediyeler verilmesi Öğretmenleri ile birlikte yemek yenmesi Bir günlüğüne okula sivil kıyafetle gelinmesi vb. şeklinde çoğaltılabilir.

DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER…