Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
WEB 2.0 Hazırlayan: Merve Altıparmakoğlu Numara:
Facebook, insanların başka insanlarla iletişim kurmasını ve bilgi alışverişi yapmasını amaçlayan bir sosyal paylaşım sitesidir. 4 Şubat 2004 tarihinde.
ALKAN AYGÜN EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
E-postanın nasıl kullanılır?
MUSTAFA NAZIM ÖZGEN WEB 2.0 HAKKINDA BİLGİ.
Rıdvan Gezici  Web 2.0 nedir ?  Web 2.0 araçları  Eğitimde web 2.0 ‘nin kullanımı  Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
BURCUGÜL B İ LG İ N TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ ( İ.Ö.) EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı IRMAK KARACA TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF(ÖRGÜN)
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
Eğitimde Web 2.0 Araçları Hatice TUNCER
WEB 2.0’nin tanıtılması Yrd.Doç.Dr.Nuray GEDİK ÜNAL ATACAN.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI ENİS TOPALOĞLU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ.
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
İMRAN YÜCEL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
ANLIK HABERLEŞME PROGRAMLARI. Anlık Haberleşme Nedir? Bir bilgisayar programı sayesinde, üye olarak, listenize eklediğiniz kişilerle gerçek zamanlı görüşme.
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
Office ile ilgili diğer bilgiler Yrd. Doç. Dr. Altan MESUT.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
Sosyal Medya Uygulamaları Buse Yasar 9A. Whatsapp.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
AYDIN ARIDURU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Ask Question.
BLOG NEDİR? WEB GÜNLÜĞÜ.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Cihan Ünlü Türkçe öğretmenliği Wep02 ödevi
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı), paylaşımın, tartışmanın esas olduğu bir insanî iletişim şeklidir.

Sosyal Medya Platformu Sosyal Medya Platformu; bireylerin ortak ilgi alanları, aktiviteler gibi konularda birbirleri ile bağlantı kurarak sosyalleşmelerini sağlayan mobil ve internet servislerinin üzerinde çalıştığı platform yazılımıdır. Kullanıcı içeriğinin, kişinin kendisi tarafından yayınlandığı, paylaşıldığı her tür platformun genel adıdır.

Sosyal Medya Platformu Sosyal medya platformlarında insanlarla buluşur ve iletişimde bulunursunuz. İnsanlara yardım eder, yardım alır, sorularına cevap verir ve kendi sorularınızı sorarsınız. Bu bakımdan sosyal medya resmi olmayan eğitim yollarından da bir tanesidir.

Sosyal Medya Platformu Mobil internet kullanımının giderek yaygınlaşması da sosyal medya servislerinin giderek mobilize olmasını beraberinde getirmiştir. Sosyal medya servislerinin çoğunun bir mobil uygulaması bulunmaktadır. Geliştirilen uygulamalar, sosyal medya platformlarına kolaylıkla entegre olmaktadır.

Facebook 2006

Twitter 2006

Youtube 2006

SAÜ 2006

İnsanların başka insanlarla iletişim kurmasını ve bilgi alışverişi yapmasını amaçlayan bir sosyal paylaşım sitesidir. 2004’te ABD’nde Harvard Üniversitesi öğrencisi Mark Zuckerberg tarafından kurulmuştur. Kullanıcıların her gün ortalama 19 dakika Facebook'ta vakit geçirdiği söylenmektedir. 2+ milyar kullanıcı – 1.55 milyar aktif

Bir sosyal ağ ve mikroblog sitesidir. Kullanıcılarına tweet adı verilen en fazla 140 karakterlik metinler yazma imkânı veren Twitter, çeşitli araçlarla daha etkin kullanılabilen bir yeni nesil iletişim aracıdır. 2006 ‘da Jack Dorsey tarafından ABD’de kurulmuştur. 1+ milyar kullanıcı – 307 milyon aktif

Instagram, ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır. Kullanıcılarına çektikleri bir fotoğraf üzerinde dijital filtre kullanma ve bu fotoğrafı Instagram'ın da dahil olduğu, sosyal medya servisleri ile paylaşma imkanı tanımıştır. 2010 yılında kurulmuş olup kurucusu Kevin Systrom'dur 21 Nisan 2012 tarihinde Facebook, şirketi yaklaşık 1 milyar dolar karşılığında satın aldı. 400+ milyon kullanıcı – 100+ milyon aktif

YouTube, bir video barındırma sitesidir YouTube, bir video barındırma sitesidir. Site, kullanıcılarına video yükleme, izleme ve paylaşma imkanı sunmaktadır. Merkezi ABD’dir. 2005'te 3 eski PayPal çalışanı tarafından kurulmuştur. 2006'da Google tarafından 1.65 milyar dolara satın alınmıştır. Merkezi ABD’dir. 800 milyon ziyaret – 14 milyar video gösterim

WhatsApp Messenger, akıllı telefonlar için geliştirilen, platformlararası çalışma özelliğine sahip bir mesajlaşma ve arama uygulamasıdır. 3G ya da WiFi Internet bağlantısı aracılığıyla kullanıcıların birbirlerine resim, video, sesli ve yazılı mesaj göndermesini ve ücretsiz arama yapmalarını sağlar. 2009 yılında 2 arkadaş tarafından ABD'de kurulmuştur. 2014 yılında 16 milyar dolar karşılığında Facebook satın almıştır. 900+ milyon kullanıcı – 900 milyon aktif

Google+ kurucusu olan Google tarafından yönetilen sosyal ağ ve kimlik doğrulama hizmetidir. 2011 yılında duyurulan servis Google projeleriyle de entegre çalışan Çevreler, Konular ve Video Sohbet Odaları gibi sosyal ağ dünyasında yeni olan özellikler içermektedir. 2+ milyar kullanıcı – 540 milyon aktif

Swarm; ilk olarak 5 Mayıs 2014 tarihinde kullanıcıların nerede olduklarını paylaşması için çıkan bir uygulamadır. Foursquare(2009) tarafından üretilen bu uygulamanın işlevi; kullanıcıların olduğu yerde check-in yaparak yerlerini bildirmelerini Swarm uygulaması üzerinden saglamaktır. 45 milyon kullanıcı – 20 milyon aktif

Vine, Twitter'ın 2013 Ocak ayında kullanıma sunduğu ücretsiz uygulaması. Uygulama kullanıcının maksimum 6 saniyelik kısa videolar çekebilmesini sağlamaktadır. Ayrıca Dünya'da ve Türkiye'de günlük hayatta kullanılan bir uygulama haline gelmiştir. 200 milyon aktif kullanıcı – 1.5 milyar loop

David Karp tarafından Şubat 2007'de kurulmuştur. Tumblr, ABD menşeli sosyal ağ ve blog sitesidir. Tumblr'ın benzer türdeki diğer sitelerinden farkı, popüler sosyal paylaşım siteleriyle tam bir uyum içinde çalışıyor olmasıdır. Tumblr, 20 Mayıs 2013 tarihinde Yahoo! tarafından yaklaşık 1.1 milyar dolara satın alınmıştır. 260 milyon aktif kullanıcı

1999 yılında ABD’de kuruldu. Shazam, etrafında çalan müzik ve televizyon ürünlerini tanıyabilen bir mobil uygulamadır. Bulduğunuz şarkıyı gerçek zamanlı olarak dinlerken eş zamanlı olarak sözlerine de erişmenize, sosyal ağlarda paylaşmanızı sağlar. 500 milyon yükleme – 100 milyon aktif kullanıcı – 15 milyar şarkı