Hazirlayan: Zeynep Turan Atatürk Üniversitesi BOTEB-III

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PROJE HAZIRLARKEN DİKKAT EDİLECEK ADIMLAR
Advertisements

Yaşam Boyu Öğrenme S Kaynak II; Eğitimde Program Geliştirme Yazar;Ö.DEMİREL Hazırlayan; Cemil YAYLAR Ders Sor.; Doç. Dr. Nasip DEMİRKUŞ.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Analytics Nedir?
WEB SERVİCE İDRİS YÜRÜK MAHMUT KAYA.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ TEAM VOLTRAN Y.B.S
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DİĞER KONULAR
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
Temel Kavramlar: Öğrenme İlkeleri
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
DRAMA 3.HAFTA EĞİTİCİ DRAMADA ROL OYNAMANIN EĞİTİM AÇISINDAN ÖNEMİ
Burcu Musaoğlu Data Sistem A.Ş..
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI K12 Sistemi ile çocuğun Akademik olarak gelişiminin takibi. İnternet Explorer Web tarayıcı adres çubuğuna aşağıdaki.
WEBQUEST Ali ÇİMEN.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
ARAMA MOTORU KULLANIMI
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
HALİL DEMİRSOY SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ
PROJE NEDİR? Önceden belirlenmiş bir süre içerisinde;
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
YAZAR: Aylin TUTGUN ÜNAL
Yerel ihtiyaçlara uygun kalite güvencesi:
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ GELİŞTİRME Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
İNTERNETİN ZARARLARI.
Bilgiye ulaşma ve biçimlendirme yöntemleri
Comenius Okul Ortaklıkları
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
Wordpress Eğitimi 2.
İNTERNET ADRESLERİ VE YAPISI
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
İNTERNET ADRESLERİ.
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
Bilgisayar Ağı Nedir?.
Ev adreslerimiz Adresler ne işe yarar?
Bilgisayar Destekli Öğretim
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
SEVCAN DEMİR ELEKTROY NEDİR? Öğrencilerin derse ne ölçüde katıldıklarını görmek; onların sorunlarını tespit etmek ve tüm sınıfın beraber ilerleme.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
İnternet Nedir? Hazırlayan: Fatih ARIKAN Bilişim Teknolojileri Öğrt.
Kazanım 6 Yaptığı çalışmalarda yararlandığı kaynakları gösterir.
4/26/2017 Sakarya Üniversitesi Psikolojiye Giriş PSİKOLOJİYE GİRİŞ 1.
KONU : HATA YAPABİLİRİZ KAZANIM :
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma BÖLÜM 9 Yapılandırmacılık: Öğrenenin Bilginin Yapılandırılmasında.
WEB QUEST. Günümüzün gelişen teknolojisiyle birlikte artık ödevler tozlu ansiklopedilerden değil de derya- deniz internetten yapılır oldu. Buna ayak uydurmak.
 Internet’e bağlı kuruluşlar değişik gruplara ayrılabilir ve bir kuruluşun internet adresi, o kuruluşun ait olduğu guruba göre ilgili kısaltmalar içerir.
EĞİTİCİ DRAMANIN TANIMI Drama konusunda, farklı uzmanlar çeşitli tanımlar yapmışlardır. Lindvaag ve Moen'in (1980), genel tanımlarına göre, eğitim amaçlı.
KULLANIM ADIMLARI Adım 1: Okulunuzu Kaydedin Adım 2: Okul Ayarlarını Keşfedin (ThinkQuest Projects) Adım 3: Hesaplar Oluşturun (ThinkQuest Projects) Step.
CEIT 338 YANSITICI ÖĞRENME YANSITICI ÖĞRENME (REFLECTIVE TEACHING) INTERNET INTERNET.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
YANSITICI DÜŞÜNME Dewey yansıtıcı düşünmeyi herhangi bir düşünce ya da bilgiyi ve onun amaçladığı sonuçlara ulaşmayı destekleyen bir bilgi yapısını etkin,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
İNTERNET ADRESLERİ.
12. Ders Bilişsel becerilere hazırlık öğretimi
AZE216 KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN EĞİTİM PROGRAMI
, DERNEK, YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİM FAALİYETLERİ MERKEZİNDE TÜRKÇE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNİ SAĞLAMAK VE BU ALANDA ÇALIŞMALAR YAPAN.
İNTERNET ADRESLERİ.
HAZIRLAYAN HÜRREM SİNCAP
Ölçme ve Değerlendirme
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
SUNUM BAŞLIĞI (Proje Adı)
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

Hazirlayan: Zeynep Turan 050623003 Atatürk Üniversitesi BOTEB-III WEBQUEST Hazirlayan: Zeynep Turan 050623003 Atatürk Üniversitesi BOTEB-III

Webquest nedir? Eğitimde Webquest öğrencilerin bilgileri toplayıp analiz ettiği WEB de kullanılan bir araştırma aktivitesidir. Diğer bir tanımla webquest ; Öğrencilerin kullandıkları bilgilerin bir bölümünün veya tamamının Internet kaynaklarından geldiği, araştırmaya/sorgulamaya yönlendiren bir etkinliktir.

Webquest ozelliklleri Olası Özellikleri: Genellikle grup etkinliklerinden oluşur Öğrenciler için rol oynama içerir. Tek veya birden fazla alanı (interdisipliner) kapsayabilir.

Webquest cesitleri Webquestler Kısa Süreli ve Uzun Süreli olmak üzere iki çeşittir

Kııisa Sureli Webquestler Öğretim hedefi: bilgi kazanımı ve entegrasyon Öğrenciler önemli ölçüde yeni bilgiler edinir ve bu bilgileri anlamlı hale getirir 1-3 ders süresince olabilir

Uzun Sureli Webquestler Öğretim hedefi: bilgiyi geliştirmek ve sadeleştirmek Öğrenciler bilgiyi derinlemesine analiz eder, farklı durumlara uyarlar ve anladıklarını bir şekilde sunarak gösterirler 1-4 hafta süresince olabilir

WEBQUEST’ııiN YAPISI  Amacın net bir şekilde ortaya konulması ve etkin olabilmesi için Webquestlerinin minimum olarak aşağıdaki bölümleri içermesi gerekir.  Giriş İşlem Bilgi Kaynakları Süreç Değerlendirme Sonuç

WEBQUEST’ııiN YAPISI GİRİŞ İŞLEM Durum ortaya konmalı ve duruma ilişkin ön bilgiler sunulmalıdır. İŞLEM Yapılabilir, güdüleyici,ve yönlendirilebilir olmalı, etkinliğin sonunda öğrencinin ne yapmasını istediğimize ilişkin bir açıklama içermelidir.

WEBQUEST’ iN YAPISI BİLGİ KAYNAKLARI SÜREÇ Öğrencinin işlemi gerçekleştirmesi sırasında yardımcı olması amacıyla öğretmen tarafından belirlenmiş web sitelerinin adresleridir. SÜREÇ Açık bir şekilde tanımlanmış adımlardır

WEBQUEST’ iN YAPISI DEĞERLENDİRME SONUÇ Elde edilen bilgilerin ne şekilde organize edileceğidir. Sonuçları ölçebilme yeteneğidir. DEĞERLENDİRME SONUÇ WebQuest sona erdirilir, öğrencilere ne öğrendiklerini veya ne başardıklarını hatırlatılır.

kaynakca http://webquest.org/index.php http://en.wikipedia.org/wiki/Webquest