KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Advertisements

Tam Öğrenme Modeli (Mastery Learning)
Ölçme Düzeyleri Ölçeklerin Kullanılması
3D DEFTER VE SES.
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Zihinsel Engellilerde Disiplin Alanlarının Öğretimi
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
1.Hafta: Özel Gereksinimli Bireyler ve Özel Eğitim
Company name UZAKTAN E Ğİ T İ M. İ Ç İ NDEK İ LER Uzaktan Eğitimde Öğretmen Rolleri Uzaktan Eğitimin Kullanım Alanları? Uzaktan Eğitim Nasıl Yapılır?
TAM ÖĞRENME MODELİ Hazırlayan Güzide BAŞDAĞ Ankara 2003.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Gagné’in Öğrenme Koşulları Modeli
Öğretim Durumlarını Planlama
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
Akran destekli öğrenme
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
M ATEMATIK ÖĞRETIMINDE Ö ZEL EĞITIM. Destek Özel Eğitim Hizmetleri ve Hizmetler Kaynak Oda Eğitimi Sınıf içi yardım Özel Eğitim Danışmanlığı.
PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM.
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
Programlı Öğretim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Öğretim Modelleri Anlamlı (Okulda) Öğrenme, Tam Öğrenme, Çoklu Zeka, Yapılandırmacılık, Dr. Kerim Karabacak.
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 5 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
1EROL YETER BUGÜNKÜ ÖĞRETİM ŞEKLİ ESKİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
 Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam.
Betimsel içerik Normatif içerik
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
Beyin için Zenginleştirme. Beyin ile ilgili yapılan araştırmalar ortamın beyin gelişimi üzerinde etkisinin olabileceğini ortaya koymuştur. Daha iyi bir.
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
EBA v2 Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) kuruldu Zengin, etkileşimli içerikler hazırlandı.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
AKTS Hesaplaması.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Yapılandırmacı Öğrenme
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SUNUSU
Anlatım yöntemi kullanan öğretmen;  Dersine iyi hazırlanır.  Düzenli bir öğrenim planı hazırlar.  Bu planında sunu sürelerini sınırlar.  Konuyu öğrencilere.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
Öğretimin Planlanması
Öğrenme ve Öğretme Stratejilerini Tasarlama
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı

Eğitim programında ders kitabının yeri. Planlı, programlı olmayan hiçbir öğrenme etkinliği eğitim programının kapsam alanına giremez. Planlı, programlı.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
PROGRAM ve PROGRAM ÇEŞİTLERİ
3 .BÖLÜM ÖĞRETİM TASARIMI VE TEKNOLOJİSİ SİSTEMİ ASSURE MODELİ
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Matematik Performans Ödevi Ad: Salih Soyad:AkkanNo:1137Sınıf:10/D.
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Sunum transkripti:

KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması

Probleme Dayalı Dersin Planlanması Bir Dersin Geliştirilmesi İçin Planlama Süreci Adım 1: Matematiğe ve Öğrenmeye Yönelik Amaçları Belirleme

Adım 2: Öğrencilerinizin İhtiyaçlarını Dikkate Alma. Adım 3: Bir Görevi Seçme, Tasarlama ve Uyarlama. Adım 4: Dersin Değerlendirmesini Planlama. Adım 5: Ders Öncesini Planlama. Adım 6: Ders Sırasını Planlama. Adım 7: Ders Sonrasını Planlama. Adım 8: Dersin İçindeki Sıralamayı Kontrol Etme. Adım 9: Öğrenci Yaklaşımlarını Öngörme. Adım 10: Temel Soruları Belirleme.

Planlama Sürecinin Uygulanması Ders Örnekleri: Zenginleştirilmiş Dersler

Üç Aşamalı Dersle İlgili Farklı Durumlar Küçük Dersler İstasyon Çalışması Kaynak Olarak Ders Kitapları

Öğrenenlerin Hepsi İçin Planlama Uyarlamalar ve Değişiklikler Yapma

Farklılaştırılmış Öğretim Basamaklandırılmış Dersler. Sadece içerikle ilgili zorluk düzeyi değil aynı zamanda aşağıdakilerin her biri de dikkate alınabilir: 1.Öğretmenin sağladığı yardım derecesi 2.Derslerin yapılandırılması 3.Verilen görev(lerin) karmaşıklığı 4.Sürecin karmaşıklığı

Esnek Gruplar Bir Dersi Uyarlamanın Örneği: Ana Dili İngilizce Olmayan Öğrenciler (ADİOÖ)

Devam ediyor

Alıştırma veya Uygulama? Alıştırma ve Uygulamanın Yeni Tanımları Alıştırmanın Sağladıkları Uygulamanın Sağladıkları Alıştırma Ne Zaman Uygundur? Öğrenemeyen Öğrenciler

Ev Ödevleri Ev Ödevi Olarak Uygulama Ev Ödevi Olarak Alıştırma Ev Ödevleri İçin Destek Sağlama