T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI 1135808040- İ LKNUR ÖZDEM İ R.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Facebook Reklamları.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Kafe!ndirim.com (!herhangi) bir Web2.0 projesi Berk Tatlıses.
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Özel Alışveriş Sitesi.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
E- Ticaret Altyapısı.
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Yazılım Geliştirme Projesi
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Tedarikçi Firma Sunumu
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
4. Hafta Laboratuar Çalışması. ÖĞRENCİ Öğrenci No Adı Soyadı Yaşı D. Tarihi DERS Ders Kodu Ders Adı Kredisi İçeriği Örnek-1: Örnek-2:
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
Ayşegül ARSLAN.
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ PAZARLAMA BÖLÜMÜ
SOSYAL MEDYA.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Tchibo Marka Araştırması
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
YENİ YILDA BULUŞALIM..
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
İNTERNET ÜZERİNDEN NASIL SATIŞ YAPARIM?
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
“Her Sabah Mutluluk”.
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R

 Sanal mağazanızı yönetmek, bir reel mağazayı yönetmekten çok farklı olmamakla birlikte daha az emek sarf ederek, reel bir mağazadan ulaşılabilir kitle açısından da kıyaslanamaz derecede büyüme potansiyeline sahiptir.  Bir sanal mağaza sahibi olmak iyi bir e-ticaret sitesi olmak anlamına gelmemektedir. E TİCARETTE SATIŞI ARTTIRMANIN YOLLARI

1. Ürün kataloğunu ve kategorileri doğru konumlandırmak  Sanal mağazanıza dışarıdan bir kullanıcı gözüyle bakabilmek önemlidir. Erişim açısından net ve anlaşılır bir kategori yapısı ziyaretçilerinizin erişebilirlik arttıracaktır.  Aranan ürüne daha kolay ulaşılmasını sağlayacaktır.

 Ürüne ulaşılması durumunda ürün kataloğu devreye giriyor.  Ürün resimlerinin kullanıcıyı tatmin etmesi, ürün açıklamalarının ve detaylarının net ve tam olması birçok açıdan önemlidir.

 Bu konuda tüm bildiklerimizi bir an için unutup kullanıcı gözüyle, alışveriş yapan kişinin Google ’da ürününüze ne şekilde ulaşabileceğine odaklanalım. 2. Arama motoru optimizasyonu

 Doğru zamanda yapılan indirimler, kampanyalar veya kampanyalı ürünler hem sitenizin trafiğini arttıracak olup, satışa da dönüşebilmektedir. 3. Doğru zamanda, doğru kampanya mailleri ile kullanıcıları bilgilendirmek

 Çok sık yapılan ve içeriği de değişiklik göstermeyen e- posta gönderimleri kullanıcıları soğutabileceği ve olumsuz etkileyeceği unutulmamalıdır.

 Yönetim panelinizden oluşturabileceğiniz ufak hediye çeklerini, puan sistemi aracılığı ile kazanacakları puanları kullanıcılara duyurmak satışınızı olumlu etkileyecektir.

 Sanal mağazanızı ziyaret eden kullanıcılar için ilk izlenim çok önemlidir. Sitenize ulaşmak nasıl bir tıklama kadar kolay ise, aynı şekilde ilk izlenimde güveni vermemesi durumunda aynı şekilde kapatıp sanal mağazanızdan çıkması da bir o kadar kolaydır. Sitenizin görünümüne özen göstermek, kullanıcıya güven vermek

 Bu sebeple kullanacağınız görsellere, sitenizin tasarımına ve kampanya bannerlarınızın anlatımına dikkat etmek önemlidir.

 Kategori vitrinlerinizi, genel vitrinlerinizi Idea Soft paketlerinde dilediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz. Haftalık olarak veya günlük olarak vitrin düzenlerinizde ürünlerinizin ne kadar ziyaret aldığını takip edebilir. 5. Ziyaret edilen ürünleri iyi analiz etmek ve vitrinleri doğru konumlandırmak

 Yeni ürünleriniz, kampanyalı ürünleriniz vb. üzerindeki ilgiyi bu şekilde daha doğru ölçümleyebilir  Sanal mağazanıza yeni gelecek olan ziyaretçi trafiğini daha doğru yönlendirmiş olursunuz.

 Doğru kitleye pazarlama, doğru reklam alanları önemli bir konudur. Sınırlı reklam bütçesine sahip sanal mağaza müşterilerimiz reklamlarını vermeden önce iyi bir analiz süreci sonrasında reklam vermeleri ve ölçümlemelerini yapmaları en doğru olandır. 6. Doğru Kitle Doğru Reklam

  og&espv=2&biw=1366&bih=624&source=lnms&tbm=i sch&sa=X&ei=FdCWVI3dHsf4yQO_x4CYCw&vd=0CAY Q og&espv=2&biw=1366&bih=624&source=lnms&tbm=i sch&sa=X&ei=FdCWVI3dHsf4yQO_x4CYCw&vd=0CAY Q  satisi-arttirmanin-yollari satisi-arttirmanin-yollari  sitelerinde-satislari-arttirmanin-7-yolu sitelerinde-satislari-arttirmanin-7-yolu KAYNAKÇA

BEN İ D İ NLED İĞİ N İ Z İ Ç İ N TE Ş EKKÜR EDER İ M…