Firma Hakkında Temeli 1981 (Pellegrini Grup: 1924)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Agency-1 Golf Otomasyonu
Advertisements

SentezDELUX OTEL Yönetim Sistemi
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
2012
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Sağlık Provizyon Sistemleri
Google Analytics Nedir?
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
TURİZM DAĞITIM PLATFORMU
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Restaurant Yönetim Sistemi
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi
eSoft™ Eker Bilgisayar Sistemleri A.Ş.
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Elektra, “CRM” i İki Ana Alana Ayırıyor. 1- Otel Misafirleri İçin Aşağıdaki Yapıyoruz.
Birtel İletişim Teknolojileri
Yeni Pazarlama Teknikleri
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Merhaba Değerli Misafirler
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
Fonksiyonel Bakış Açısıyla Sistemler
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
E- Ticaret Altyapısı.
Online Otel Yönetim Sistemi Çözümleri. 2 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM.
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
Arkman Vize Paketi. Arkman sistem işleyişi Sistemdeki çalışma prensipleri: ▫ Acente ofisinde alınan VİZE işlerinin (satış öncesi ya da sonrası, randevu.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
ERP Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Planning)
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CETASOFT YAZILIM ŞİRKETİ PROGRAM TANITIMI
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
KURUMSAL SUNUM.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SECURITY HAS NEVER BEEN SIMPLER! Irmak PAKDEMİR / CEO
Hasta Kayıt Kabul, Taburcu Ve Transfer İşlemleri R-ADT
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Rezervasyon ve Masa Yönetimi Yazılımı Tablizt
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
Sunum transkripti:

Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM

Firma Hakkında Temeli 1981 (Pellegrini Grup: 1924) Personel Sayısı Ofis Grup Cirosu Yüklü Uygulama Sayısı ISO:9001 Kalite Sertifikası Our Business Partner in Turkey 1981 (Pellegrini Grup: 1924) Yaklaşık 60 (Pellegrini Grup: 130) Venedik (Merkez), Roma, Palermo 18.000.000 Euro Yaklaşık 1.000 (İtalya, Hırvatistan, Malta, İsviçre, Çek Cumhuriyeti) N-D Teknoloji – Antalya

GP Dati Teknolojik İş Ortakları GP Dati‘nin ana teknoloji iş ortakları: Oracle: GP Dati veritabanları, internet uygulama sunucuları ve FORMS geliştirme dili ile ilgili olarak 15 yıldan fazla bir süredir Oracle Teknoloji’yi benimsemiştir. Microsoft: GP Dati dünyanın 47 ülkesine adapte olmuş ve 150 adet dil desteğine sahip dünya lideri ERP ürünü Microsoft Dynamics NAV ile iş ortaklığına sahiptir. GP Dati çoklu para birimi, çoklu ülke desteği ve çoklu dil ERP ile muhasebe, finans ve yönetici kontrolü yönetimlerini sağlamak adına Scrigno ile NAV’ı yan yana getirmiştir.

Zincir Otel Segmentinden Bazı Referanslar LOSINJ HOTELS - JADRANKA Group (www.losinj-hotels.com): 7 adet 3*-5* Resort hotels, toplam 1.600 oda. ATAHOTELS (www.atahotels.it), İtalya’nın en büyük otel zinciri: 24 Otel, residence ve resort 4*-5* (toplam 5.933 oda ve apart). ALPITOUR WORLD HOTELS & RESORTS (www.alpitourworldhotels.it), İtalya’nın en büyük tur operatörünün otelleri: 15 resort otel (toplam 4.000 oda). ORIENT EXPRESS ITALY (www.orient-express.com): 6 De-Lux 5*L Otel Toplam 538 oda. TIVIGEST Hotels & Resorts (www.tivigest.com): 15 adet 3*-4* resort otel toplam 2.155 oda. ITIHOTELS (www.itihotels.it): 12 adet resort 4*-5* otel, toplam 1.242 oda EUROPA TOURIST GROUP (www.etgroup.info): 7 adet 3*-5* otel Toplam 900 oda. NOVA YARDINIA RESORT Group (www.novayardinia.it): 4 adet 5*-4* resort otel, toplam 800 oda. 4 4

SCRIGNO: bulutlarda… bir mücevher kutusu! Scrigno, zincir ve tek oteller için web tabanlı yönetim sistemi Scrigno’nun odak noktası otel yönetimlerine ticari olarak stratejik alanlarda yüksek katma değerli çözümler sunmaktır: _ Üretim: Hedef: Tüm işlemlerle ilgili tutarlı bir şekilde bilgi edinmek _Finans ve Kontrol Hedef: Yönetici denetimi ile performansı belirlemek _ Pazarlama: Hedef: Müşteriyi bilmek ve menmuniyetini ölçmek _ Satış: Hedef: Bütün satış kanallarını kullanarak geliri arttırmak. Sales Marketing Production Control

Neden Scrigno? Scrigno : Tamamen web tabanlı, PCI-DSS uyumlu data center içerisinde host ediliyor. “Software As A Service” modunda hosting olarak veya müşteri yerinde kurulu şekilde hizmet verebilir Offline çalışabilir: ana modüller, faturalama ve check-out işlemleri için Merkezileştirilebilir yapı: Tek yerden envanter kontrolü, merkezi faturalama, merkezi mevduat, komisyonlar ve alacak hesapları yönetimi Çoklu kanal dağıtım yeteneği: Çift taraflı entegre B2C, B2B ve IDS kanal yönetimi Tek otellere yönelik özellikler: Komplike fiyatlandırma & paket yönetimi, kamp yapmaya özel PMS, sahil yönetimi, çoklu emlak fonksiyonlu RFID ödeme yönetimi

On-line satış kanal yönetimi Scrigno Bileşenleri On-line satış kanal yönetimi Genel defter, Yönetim kontrolü, Finans Veri analizi, Fiyatlandırma ve envanter stratejileri Restoran, Bar & POS, Malzeme kontrol ve Depo sistemi Artan satış kapasitesi ve müşteri bilgisi RFiD Teknolojisi: parasız ödemeler, tekrar programı Emlak Yönetim Sistemi, Toplantı & Kongre, Spa

Neden Gelir Yönetimi Odaklı PMS?

“FİYAT”: Gelir optimizasyonu yapmak Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Scrigno’nun tüm müşterilere doğru ürünü doğru fiyata doğru zamanda getirebilmesi için temel felsefesi 4 Stratejik Pazarlama Temeli üzerine kuruludur “ÜRÜN”: Odalar “FİYAT”: Gelir optimizasyonu yapmak İş Stratejisi “PROMOSYON”: Segmentasyon, Pazarlama, CRM “BÖLGE”: Dağıtım kanallarını optimize etmek

FİYAT Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Gelir optimizasyonu Pazarı oranlara göre böl ve odaların hedef oran/kotarını elde et Satış kısıtlamalarını kabul et: açık/kapalı günler, minimum konaklama, satış öncelikleri, ve oda satış hedefleri

FİYAT Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Gelir optimizasyonu Pazarı oranlara göre daha güçlü böl ve odaların hedef oran/kotarını elde et Gelir stratejisinin rezervasyon ekibi tarafından yerine koyulduğundan emin olun

BÖLGE Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Bütün kanalları kullanarak geliri optimize et Otelin durumunun yanı sıra dış kaynakları izle: IDS, GDS, web sitesi, acenteler

BÖLGE Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Bütün kanalları kullanarak satışı optimize et Web Portalındaki uygunluğu kontrol etmek için çift yönlü kanal yönetimi kullanın

ÜRÜN Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Otel Oda satış optimizasyonu ve kontenjan yönetimi Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi 3 yıl geriye dönük iptal etme oranlarına göre fazla rezervasyon yönetimi

ÜRÜN Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Otel Oda satış optimizasyonu ve kontenjan yönetimi Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi Satılamayan oda sayısını azaltmak için “wash factor” oranını girin.

PROMOSYON Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Tercihlerine ve gider analizine göre müşterileri gruplayın, E-mail kampanyaları yapın ve sonuçları ölçün.

PROMOSYON Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi > Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Ekstra servis satışı ve müşteri sadakatini artırmak için yenilikçi misafir karşılama araçları kullanın

Scrigno’nun Bazı Temel Özellikleri

Merkezi Rezervasyon Yeteneği : single image inventory Çoklu Otel Desteği Çoklu Otel desteği aynı anda birden fazla otelin oda uygunluğunu kontrol edebilir.

Çok Katmanlı İş Zekası Raporları Veritabanı Raporları Çok Katmanlı İş Zekası Raporları Scrigno Oracle veri tabanı ile birçok değişkene göre çok yönlü iş zekası raporları üretebilmektedir. Veri tabanında 3 yönlü arama yapılabilir: Mevcut Tahmin -Rezervasyon Hızı (gelecek dönem için satış artışı baz alınarak talep eğrisi analizi) Ay ortası tahmin raporları tüm ayın tahmin raporunu çıkarmak için mevcut ve gelecek olan rezervasyonları birleştirebilir.

Veri Ambarı Raporlaması Ay ortası tahmin (forecast) raporları: Örnek

Müşteri Profili Yönetimi CRM ve Pazarlama Müşteri Profili Yönetimi Rezervasyonu alırken şunları görebilirsiniz: >Müşterinin geçmişte kullandığı ürünler (grup içindeki tüm otellerde), >Müşterinin tercihleri, >Müşteri yazışmaları

Entegre E-mail Sistemi CRM ve Pazarlama Entegre E-mail Sistemi Otomatik rezervasyon onayı Üçüncü kişilere otomatik onay (transferler, masöz vs.) Çoklu mail hesabı yönetimi Scrigno doküman deposuna otomatik dosyalama

Gelişmiş Grup Rezervasyon Fonksiyonları Excell dosyasından oda konaklama listesi aktarımı Acenta tarafından verilen oda konaklama listesini PMS içerisine direk aktararak zaman kazanın

Kanal Yönetim Entegrasyonu IDS’den rezervasyon indirme, Online rezervasyon kanalları entegrasyonu > IDS, GDS ve Fastbooking’in rezervasyon motorundan gelen tüm rezervasyonlar otomatik olarak PMS sistemine aktarılır

TEŞEKKÜRLER! giuseppe.pellegrini@gpdati.com hisham.razaq@gpdati.com Hotel Service Spa Via Paganello, 22/a 30172 Mestre (VE) Tel. +39 041 5330260 Fax +39 041 5330150 www.gpdati.com sales-marketing@gpdati.com