YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Reklam Fotoğrafçılığı
Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı
Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
REKLAMCILIK Hafta 6.
(Personel / Satış / İş Güvenliği Eğitim Filmleri)
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
Medya  Medya, her türden sözlü, yazılı, basılı, görsel metin ve imgeleri içeren çok geniş iletişim araçlarını kapsayan bir kavramdır. Bu kavramın içine.
1 “Selas-KALITATIF” GRUP GÖRÜŞMELERİ MODELİ. Selas-KALITATIF Modeli “Paket Çözüm” “Selas-KALITATIF” Soyut kavramların, somut bilimsel temellere oturtulması.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
ANADOLU’NUN KÖYLÜSÜ DEYİP GEÇMEYİN SAKIN... Feridun ÖZHAN
HAFTA I.
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
İştah Açan Fotoğraflar
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
TURKCELL Proje Önerileri.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
Yapım Aşamaları (Production Steps)
Çoklu ortam mesajları hazırlanırken “zihin nasıl çalışır?” kavramı neden önemlidir ?
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
 Tema seçilip konu belirlendikten sonra film öyküsünün özetlenmesidir.  Konu hakkında yapımcı ve yönetmeni aydınlatır.  Zaman ekonomisi açısından önemlidir.
Lezzet, Sağlık ve Güven..
Reklam Fotoğrafının Görsel ve Sözel Bileşenleri
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği
DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Reklamlarda Kullanılan Hayvan İmgesi:
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Efe Ayakkabı A.Ş.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
Konumlandırma.
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Reklamın Amaçları.
Yapım Aşamaları (Production Steps)
REKLAM.
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
İZİNLİ PAZARLAMA.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Ayşegül ARSLAN.
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Teknoloji ve Tasarım Dersi
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
İKNA EDİCİ İLETİŞİM Dr.Saba Yalçın İkna Edici İletişim.
Sunum transkripti:

YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu Kampanya Amacı : İmaj / Satış Yayın Tarihi : Eylül

.: Proje Tanımı 1969’dan beri meyve suyu pazarında öncü marka olan Ersu’nun imaj yenilemesi ve marka bilinirliliğini arttırmaya yöneliktir. Hedef kitlemiz olan 15-45 yaş orta ve alt gelirli kadın ve erkeklerdir. Çalışmalarımız bu doğrultuda ilerlemiştir. Yaratıcı reklam senaryosunu oluştururken; Olay örnekleme, pekiştirme, etkileşime geçmeye teşvik etme yöntemlerini seçilmiştir. Konseptin bir spot olarak işlenmesi ön görülmüştür. Mecra Tipi : TV/Reklam Spotu Süre : 15” Yayın Tarihi : Eylül 2

.: Konumlandırma ve ana fikir Ürünlerimizi, hedef kitlemizi ve yarattığımız katma değerleri nasıl bir ambiyansla, hangi mekanda, ne gibi detaylarla, sunmalıyız sorularıyla yola çıkıldı. Vermek istediğimiz temel mesajlar, serinlik, doğallık ve lezzettir. Bu özellikleri en kısa ve etkili şekilde, insanların zihinlerine marka ismini kelime oyunlarıyla reklamın içinde, eğlenceli bir şekilde geçirmeye karar verilmiştir. Bu yönelimden çıkan olay örgüsü ve senaryo konseptti sonraki slayda yer almaktadır. 3

.: Çekim Senaryosu .: Mekan, Dekor, Figürasyon, Kamera Açıları Reklam filmimiz bir stüdyoda veya dış çekimde geçmektedir. Yakın ve tek planda çekilecektir. Arkada fazla detay olmadan, ilgiyi ana karaktere ve ürüne çekmek amaçlanır. Ana karakterimiz sıcaktan çok bunalmıştır ve yeni içecek tatları aramaktadır. Yeni içeceğini de bulmuştur ‘Ersu’ ve bu yeni içeceği anlatmaya başlar. Ürünün özelliklerini eğlenceli ve keyif alarak anlatmaktadır. Reklamın sonunda ise Ersu’dan bir yudum alır ve reklam sloganı olan ‘içERSUn, sevERSUn’ deyip reklamı sonlandırır. 4

.: Çekim Senaryosu .: Monolog Yaklaş biraz buraya. Ersu, bizim bildiğimiz Ersu yenilenmiş. Evet, yanlış duymadın. Ama doğallığı ve lezzeti aynı, sadece ambalajı yenilenmiş. Der ve elindeki meyve suyundan bir yudum alır. Gülümseyen ve mutlu bir şekilde ‘içERSUn, sevERSUn’ der ve reklam sonlanır.( karakterimiz Karadeniz’li olduğu için, şiveli konuşmaktadır) 5

.: Örnek Cast Görselleri

Örnek Mekan Görseli

.: Teşekkürler :. :: Bilgilendirme : MediaPort tarafından oluşturulan tüm yaratıcı senaryo ve konseptler Zaman Damgalama yöntemiyle fikir ve telif hakları yasalarına göre koruma altına alınmaktadır...