Ulusal Eczacılık Eğitimi Akreditasyon Kurulu (ECZAK) –

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

T.C. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ MÜDEK AKREDİTASYONU
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Ulusal Eczacılık Eğitimi Akreditasyon Kurulu (ECZAK) ve Hedefleri
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu Projenin ülkemizdeki; • Akademik Organizasyonu için Yükseköğretim Kurulu’na, • Finansal Destekleri için Avrupa Komisyonu’na.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE

Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
AçIk ve Uzaktan Öğrenmede KalİTE Güvence
 Avrupa Üniversiteler Birliği, Avrupa Üniversitelerini temsil eden tek kuruluştur.  Avrupa genelinde Yükseköğretim kurumlarının bütünleşmesini sağlayarak.
T.C. Yükseköğretim Kurulu Prof. Dr. Hasan MANDAL Bologna Uzmanı AVRUPA YÜKSEK ÖĞRETİM ALANININ FAALİYETLERİ KAPSAMINDA TÜRK YÜKSEK ÖĞRETİM SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ.
BOLOGNA SÜRECİ’NİN TÜRKİYE’DE UYGULANMASI : BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ 07 Aralık 2007, Uludağ Üniversitesi, BURSA BOLOGNA SÜRECİ’NİN TÜRKİYE’DE.
BOLOGNA SÜRECİ KALİTE GÜVENCESİ & AKREDİTASYON
Strateji Geliştirme Başkanlığı
EUROPEAN UNIVERSITIES ASSOCIATION (EUA) AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ 10 Ekim 2007.
İLAÇLA AKILCI TEDAVİ EĞİTİMİNDE TFD’nin ROLÜ
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
10. Yılında Bologna Süreci Uygulamaları 15 Haziran 2011 Galatasaray Üniversitesi.
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
Bologna Eşgüdüm Komisyonu Başkanları Toplantısı Turgut Özal Üniversitesi 20 Mayıs Mayıs 2011 A. Bülent Özgüler Bilkent Üniversitesi Mezunları ile.
BOLOGNA SÜRECİNİN TÜRKİYE’DE UYGULANMASI PROJESİ Kasım 2006 Fırat Üniversitesi, Elazığ Nezih Güven- Bologna Rehberi.
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
«MESLEKİ EĞİTİMDE KALİTE GÜVENCESİ»
AKREDİTASYON VE EĞİTİM STANDARTLARI NURCAY KURU EĞİTİM BİLİMLERİ.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP) MEBGEP.
MÜDEK Mühendislik Dekanları Konseyi Toplantısı Ege Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi 11 Mayıs 2012, İzmir Dr. M. Yavuz Erçil Genel Sekreter.
DEÜ ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MÜDEK BAŞVURUSU Bilgilendirme Sunuşu 2004.
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
Bayram AKBAŞ MYK Başkanı MÜSİAD Mesleki Eğitimde Yeni Açılımlar Çalıştayı, Şubat 2011/İstanbul MESLEKİ EĞİTİME İLİŞKİN ANAHTAR KAVRAMLAR 1.
Sunum İçeriği Mühendislik Eğitimi Akreditasyonu ve MÜDEK
Türkiye’de Tıp Eğitiminde Eşyetkilendirme (Akreditasyon)
YÜKSEKÖĞRETİMDE SİSTEMİMİZDE
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
27 Ağustos 2015, SAÜ Senato European University Association (EUA) Institutional Evaluation Programme (IEP)
1 1-ENQA’ nın YÖ’ deki Ayak İzleri 2-ENQA ve YÖ Kalite Güvence Yönetmeliği 3-Yönetmelik Doğrultusunda yapılanma 4-YÖ Süreçler Kazanımlar Bir Uygulama Bakış.
T.C. Yükseköğretim Kurulu Hasan MANDAL BOLOGNA SÜRECİ BİLGİ PAYLAŞIMI TOPLANTISI - Bologna Süreci Kapsamında Stratejik Planlama Yaklaşımı ve Kalite Güvencesi.
KURULUŞ VE YAPISI Türkiye 1999 Helsinki Zirvesi’nde Avrupa Birliği’ne adaylık sürecinin başlaması ile topluluk programlarından yararlanmaya başlamıştır.
17 NİSAN 2015 EDU SUMMIT-II. Eğitim Zirvesi 1 FEN, EDEB İ YAT, FEN-EDEB İ YAT, D İ L VE TAR İ H CO Ğ RAFYA FAKÜLTELER İ Ö Ğ RET İ M PROGRAMLARI DE Ğ ERLEND.
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
Avrupa Yükseköğrenim Alanında Kalite Güvencesi için Standardlar ve Anahatlar European Association for Quality Assurance in Higher Education ENQA, 2005.
Prof. Dr. Cemil Öztürk EPDAD Başkanı Marmara Üniversitesi
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği EPDAD Değerlendirici Eğitimi Çalıştayı Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi.
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Değerlendirici Eğitimi Çalıştayı Güz 2015 Standartlar
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA SÜRECİ BİLGİLERİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
10. Yılında Bologna Süreci Uygulamaları
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ KALİTE KOMİSYONU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
T.C. Yükseköğretim Kurulu
T.C. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ MÜDEK AKREDİTASYONU
Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
MÜhendislik DEğerlendirme Kurulu
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
IŞIK Üniversitesi & Bologna Süreci
TC ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Enstitüsü
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Sunum transkripti:

Ulusal Eczacılık Eğitimi Akreditasyon Kurulu (ECZAK) – ECZACILIK EĞİTİMİ PROGRAMLARINI DEĞERLENDİRME VE AKREDİTASYON DERNEĞİ (ECZAKDER) 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi Hacettepe Üniversitesi 17-18 Eylül, 2015 Ankara KALİTE GÜVENCE STANDARTLARI: ECZACILIK EĞİTİMİNDE AKREDİTASYON DENEYİMİ III. PANEL Yükseköğretimde Kalite Güvencesi, Akreditasyon ve Geleceğe Bakış 18-Eylül Panel-3 Sevim ROLLAS Ulusal Eczacılık Eğitimi Akreditasyon Kurulu (ECZAK) – ECZAKDER

Sunum Planı Akreditasyon Kuruluşlarına Yönelik YÖK Toplantısı ESG (Avrupa Yükseköğretim Alanında Kalite Güvence İlke ve Standartları ): Kalite Güvencesi Standartları Eczacılık Eğitimi Akreditasyonu: ECZAK-ECZAKDER Geleceğe Bakış Güvencesi 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

Yükseköğretim kurumları ve öğrenci sayılarındaki ciddi artış, ECZACILIK EĞİTİMİ PROGRAMLARINI DEĞERLENDİRME VE AKREDİTASYON DERNEĞİ (ECZAKDER) Dünyada bölgesel düzeyde yürütülen Avrupa Yüksek Eğitim Alanı (EHEA) projesinde kalite güvence sistemleri ve akreditasyon uygulamalarına önemli bir yer verilmektedir. Yükseköğretim kurumları ve öğrenci sayılarındaki ciddi artış, küreselleşme, uluslar arası öğrenci harekeliliğindeki artış, bilim ve teknoloji alanlarındaki değişimler ve gelişmeler, Bütçelerin uygun kullanılıp kullanılmadığı konusu, kalite güvence sistemlerini gündeme getirmiştir. u 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

Yükseköğretim Program Değerlendirme ve Akreditasyon Kuruluşlarına Yönelik Değerlendirme Toplantısı YÖK 12 Ağustos 2015 ECZAKDER EPDAD FEDEK HEPDAK MİAK MÜDEK TEPDAD TPD VEDEK YÖK tarafından Kalite Tescil Belgesi verilen kuruluşlar Katıldı. Yürürlüğe giren Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliğine ilişkin değerlendirme yapıldı. Dış Değerlendirme Kuruluşları ve Tanınma Sürecinin nasıl uygulanacağına ilişkin bilgi paylaşıldı. Akreditasyon kuruluşlarının tescil sürecinde, Avrupa Yükseköğretim Alanında Kalite Güvence İlke ve Standartları’nın (ESG) referans alındığı belirtildi. Akreditasyon kuruluşlarının yöneticileri ilk kez bir araya geldi. EC 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ulusal kalite güvence birimlerinin yapısını oluşturmada, Akreditasyon Sürecine Öğrencilerin Katılımı Kurum Değerlendirme raporlarının Yayınlanması Öğrencilerin; ulusal kalite güvence birimlerinin yapısını oluşturmada, dış inceleme takımlarındaki tam üyeler veya gözlemciler olarak, öz değerlendirme raporlarının hazırlanmasında, dış incelemeler için karar verme aşamasında, izleme sürecinde yer almaları bekleniyor. Ülkemizde öğrencilerin süreçlerden üçüne katıldığı belirtilmiştir. Öğrencilerin süreçlerde üçüne 2012 Yılı Avrupa Yükseköğretim Alanı: Bologna Süreci Uygulama Raporu 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ESG: İç kalite güvencesi için Avrupa standartları Kalite güvencesi için yöntemler Programların planı ve onayı Öğrenci merkezli öğrenim, öğretim ve değerlendirme Öğrenci kabulü, kazanımları, tanınma ve belgeleme Öğretim kadrosu Öğrenme kaynakları ve öğrencilere sağlanan destek Bilgi yönetimi Toplumun bilgilendirilmesi Sürekli iyileştirme ve programları gözden geçirme Dış kalite güvencesi kuruluşları tarafından döngüsel değerlendirme Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG) Approved by the Ministerial Conference in Yerevan, 14-15 May 2015 Ana performans göstergeleri Öğrencilerin gelişimi, başarı oranları, programlardan memnuniyeti Öğrenci dağılımının profili Bütçe, öğrenme maliyeti Mezunların iş bulabilirliği A 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ESG: Dış kalite güvencesi için Avrupa standartları İç kalite güvencesi yöntemlerinin kullanılması Amaca uygun süreçlerin planı Uygulama süreci Uzman değerlendirmesi Karar İlkeleri Raporlama Şikayet ve itirazlar Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG) Approved by the Ministerial Conference in Yerevan, 14-15 May 2015 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ESG: Dış kalite güvence ajansları için Avrupa standartları Kalite güvencesine yönelik faaliyetler, politika ve süreçler Resmi statü Bağımsızlık Tematik analiz Kaynaklar İç kalite güvencesi ve profesyonel yönetim Ajansların döngüsel olarak dışarıdan gözden geçirilmesi Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG) Approved by the Ministerial Conference in Yerevan, 14-15 May 2015 Standart: Ajanslar düzenli olarak, dış kalite güvence aktivitelerinin bulgularını tanımlayan ve analiz eden raporlar yayınlamalıdır. K 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

Eczacılık Eğitimi Akreditasyonu Uluslar Arası Akreditasyon Kuruluşları ACPE : Eczacılık Eğitimi Akreditasyon Kurulu (Accreditation Council Pharmacy Education-ABD). CCAPP : Kanada Eczacılık Programları Akreditasyon Kurulu (Canadian Council Accreditation Pharmacy Programs). APC: Avustralya Eczacılık Kurulu (Australian Pharmacy Council). u 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ECZDEK-ECZAK-ECZAKDER: Kuruluş Haziran 2009 ECZAK Eylül 2011 İlk toplantı Ocak 2012 ECZAKDER Mayıs 2014 İlk toplantı Ocak 2012 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ECZAKDER: Örgüt Yapısı Genel Kurul Yönetim Kurulu Denetleme Kurulu ECZAKDER ECZAK Çalışma Grupları DEK DİZK SBGK g ÖDRE DİZE 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

Eczacılık Lisans Eğitimi Programı Akreditasyon Standartlarının Hazırlanması Kanada Eczacılık Programları Akreditasyon Kurulu standartları esas alınarak hazırlandı. Ulusal koşulları sağlayacak duruma getirildi. Paydaşların görüşü alındı. SBGK Eczacılık Fakülteleri Eczacılık Fakültesi Dekanları Konseyi (ECZDEK) Türk Eczacıları Birliği (TEB) Sağlık Bakanlığı İlaç Endüstrisi İşverenleri Sendikası (İEİS) Üniversite Rektörlerine, bilgi Türkiye Ulusal Eczacılık Lisans Eğitimi Programı Akreditasyon Standartları ve Kılavuzları 12 Temmuz 2013 CCAPP 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

TÜRKİYE ULUSAL ECZACILIK LİSANS EĞİTİMİ PROGRAMI AKREDİTASYON STANDARTLARI 7 Alan 83 Kılavuz 23 Standart 1. Misyon, Planlama ve Değerlendirme 2. Örgütlenme ve Yönetim 3. Akademik Program 4. Öğrenci 5. Öğretim Kadrosu ve Yönetici 6. Tesisler ve Öğrenme Kaynakları 7. Mali Kaynaklar MİSYON, PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME STANDARTLARI Standart 1: Eczacılık Fakültesinin Misyon, Amaç ve Hedefleri Standart 2: Stratejik Planlama Standart 3: Performans Değerlendirmesi

TÜRKİYE ULUSAL ECZACILIK LİSANS EĞİTİMİ PROGRAMI AKREDİTASYON STANDARTLARI 1-Misyon, planlama ve değerlendirme Standart 1. Eczacılık Fakültesinin Misyon, Amaç ve Hedefleri Standart 2. Stratejik Planlama Standart 3. Performans Değerlendirmesi 2- Örgütlenme ve yönetim Standart 4. Eczacılık Fakültesi ve Üniversite Arasındaki İlişkiler Standart 5. Üniversite ve Bağlı Sağlık Hizmet Kuruluşları Arasında İlişkiler Standart 6. Eczacılık Fakültesinin Örgütlenmesi ve Yönetimi Standart 7. Fakülte Yönetiminin Sorumlulukları 3- Akademik program Standart 8. Eczacılıkta Akademik Program Standart 9. Çekirdek Eğitim Programında Alanlar ve İçerik - Bilgi ve Beceriler Standart 10. Çekirdek Eğitim Programında Alanlar ve İçerik – Stajlar ve mezuniyet projesi Standart 11. Öğretim ve Öğrenim Süreçleri Standart 12. Öğrencinin Öğrenme Durumunun Değerlendirilmesi Standart 13. Akademik Programın Değerlendirilmesi 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

TÜRKİYE ULUSAL ECZACILIK LİSANS EĞİTİMİ PROGRAMI AKREDİTASYON STANDARTLARI 4- Öğrenci Standart 14. Kabul Ölçütleri, Politikalar ve Yöntemler Standart 15. Öğrenci Hizmetleri Standart 16. Öğrenci Temsili Standart 17. Öğrenci/Öğretim Kadrosu İlişkileri 5- Öğretim kadrosu ve yönetici Standart 18. Öğretim Kadrosu ve Yöneticiler: Nicel Etmenler Standart 19. Öğretim Kadrosu ve Yöneticiler: Nitel Etmenler Standart 20. Öğretim Kadrosunun Değerlendirilmesi 6- Tesisler ve öğrenme kaynakları Standart 21. Kütüphane ve Öğrenme Kaynakları Standart 22. Fiziksel Tesis ve Olanaklar 7- Mali kaynaklar Standart 23. Mali Kaynaklar 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

Taslak rapora dekanın cevabı Akreditasyon Süreci 1. Başvuru ve Fakülte Bilgilendirme 2. Öz Değerlendirme Raporu Hazırlama 3. Öz Değerlendirme Raporu Değerlendirme 4. Saha Ziyareti 5. Akreditasyon ve Sonrası FÖDEK R Taslak rapora dekanın cevabı ECZAK-ECZAKDER Akreditasyon kararı

ECZAKDER: Program Değerlendirme ve Akreditasyon TAM AKREDİTASYON 7 Fakülte ARA DEĞERLENDİRME a AKREDİTASYON BELGESİ 1. Bologna Süreci Araştırmaları i Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

Yüksek Öğretim Kurulu tarafından TANINDI ECZAKDER TANINMA ECZAKDER Yüksek Öğretim Kurulu tarafından TANINDI 25 Aralık 2014 YÖDEK 2007 YÖDEK 2007 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

“Yükseköğretimde Avrupa Kalite Güvence Kayıt” ECZACILIK EĞİTİMİ PROGRAMLARINI DEĞERLENDİRME VE AKREDİTASYON DERNEĞİ HEDEF “Yükseköğretimde Avrupa Kalite Güvence Kayıt” Kuruluşuna başvurmak YÖDEK 2007 European Quality Assurance Register for Higher Education 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

GELECEĞE BAKIŞ: Öneriler ve beklentiler 1 Tüm yükseköğretim kurumlarının, kalite kültürü faaliyetlerini geliştirmeleri, kurum personellerinin, planlama ve değerlendirme sürçlerinde aktif olmaları, kaliteli eğitim için, kurumlar arasındaki kadro dağılımının, öğrenci başına düşen bütçenin dengeli olması, ülkemizdeki Dış Değerlendirme Kuruluşlarının, dış kalite güvencesi kapsamındaki standartlara uygun duruma gelmesi, Yükseköğretimde Avrupa Kalite Güvence Kayıt (EQAR) Kuruluşuna üye olmaları, 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

GELECEĞE BAKIŞ: Öneriler ve beklentiler 2 Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği’nde tanımlanan, Kalite Değerlendirme Tescil Belgesi alan güvenilir kuruluşların artması, akreditasyon kuruluşları arasında işbirliğinin sağlanması, akreditasyon kuruluşlarının çalışmalarının desteklenmesi, akreditasyonun lisansüstü programlar için uygulanması, dış kalite güvence sistemlerine uluslar arası katılımın sağlanmasıdır. Güvencesi 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, 17-18 Eylül, 2015 Ankara

ECZACILIK EĞİTİMİ PROGRAMLARINI DEĞERLENDİRME VE AKREDİTASYON DERNEĞİ (ECZAKDER) 1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi Hacettepe Üniversitesi 17-18 Eylül, 2015 Ankara Teşekkürler… ECZAKDER Kavaklıdere Mahallesi Tahran Caddesi. No: 40/1 Çankaya  – ANKARA TÜRKİYE Telefon : 0 312 305 21 78 – 309 29 58 Faks : 0 312 311 47 77 – 309 29 58 E-posta : belmagumusel@yahoo.com Sevim ROLLAS sevimrollas@gmail.com www.eczak.org