ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
İNTERNETTE STRATEJİK PAZARLAMA
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Hazırlayan Ebru SIRMACI
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Facebook Reklamları.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
INTERNET SUNUMU.
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Sosyal Medya.
 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.
VERİTABANLARININ ETKİN KULLANIM TEKNİKLERİ
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Mobile Monday Istanbul | June Meeting June 4, 2007 Ericsson Mobility World Mehmet Subaşı.
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
E-İçerik Arama, Bulma ve Seçme
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
ARAMA MOTORU KULLANIMI
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
SOSYAL MEDYA.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Arama Motoru Nedir?.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
 Blog oluşturmak oldukça eğlencelidir. Hoşunuza giden her konuda ya da öğrendiklerinizi, bildiklerinizi başka insanlara da gösterip öğretmek istediğinizde.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri Çağlar Gülcek.
ANAHTAR KELİMELER Arama Robotları, günümüzde en çok kullanılan arama sistemleridir. Bu tip sistemlere girildiğinde, ilk önce, anahtar kelimeleri yazabileceğimiz.
Arama BBY256 Bilgi Mimarisi. Bulmak için Tasarım Farklı bilgi arama modelleri İnsanların bilgi arama davranışları Bu davranışların öğrenilmesi.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
WEB 2.0 ARAÇLARI.
Cacoo Bir çevrimiçi (online) diagram oluşturma ve paylaşma programı.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
connect to the virtual world
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”

Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET

Ne işe yarar? -Marka takibi -Sektör takibi -Etkinlik uygulamaları -Potansiyel müşterilere ulaşmak -Gündem analizi

Nasıl yapılmalı -Keywordleri bulma -Keyword optimizasyonu -Mecra optimizasyonu -Kategori, etiket özelleştirme -Sınıflandırma Guide'i oluşturma -Operasyon -Raporlama -Analiz -Fırsatlar

Ne aratılmalı? - Ana markalar - Alt markalar - Yöneticiler - Ürün ve hizmetler - Kampanya / Reklam (slogan, reklam yüzü, olgu) - Etkinlik / Sponsorluk (ana isimler, etkinlik hashtag, konuşmacı vb..) - Sosyal mecra hesapları (twitter, facebook vb..) - Web sitesine gelen search verilerinden elde edilen “keywordler”

Anahtar Kelime Optimizasyonu Doğru ve anlamlı içeriğe ulaşabilmek için sorgu kriterleri 1.Carrefour 2.Puma

Anahtar Kelime Optimizasyonu Doğru ve anlamlı içeriğe ulaşabilmek için sorgu kriterleri 1.Carrefour a)carrefour OR carrefor OR carfour OR carfur OR karfur OR karrefour OR carefour OR carrefoursa OR carefoursa OR carreforsa 2.Puma a)puma NOT (leopar OR orman OR vahşi)

Mecra Optimizasyonu Farklı mecralarda farklı sorgular kullanılabilir. Haber sitelerinde, bloglarda markalar gerçek adları ile kullanılırken, sosyal mecralarda farklı isimlerle markadan bahsedilebilir. Dolayısıyla farklı mecra gruplarında farklı kelimelerle tarama yapılması gerekebilir.

Özelleştirme Kategori, Nitelik, Özel Etiket gibi alanlar gelen içeriğe ve yapılacak analize göre şekillendirilmelidir. 1.1 Erkek 1 Kadın (Kategoriler) a)Bölüm / Fragman b)Karakterler c)Oyuncular d)Senaryo e)Yapımcı f)Kanal

Özelleştirme Kategori, Nitelik, Özel Etiket gibi alanlar gelen içeriğe ve yapılacak analize göre şekillendirilmelidir. 1.1 Erkek 1 Kadın (Özel Etiket) a)Zeynep b)Ozan c)50. Bölüm d)Kıskançlık (vb. konu özelinde paylaşımlar) e)…

Sınıflandırma Her aramanın veri sınıflandırması aynı olmayabilir!

Sınıflandırma Her içerik için sınıflandırma Guide’ı oluşturulmalı. Bu guide raporlamalarda analiz için çok önemlidir. PaylaşımTonKategoriNitelikÖzel Zeynep artık bir şeyler yemesin kampanyası başlatıyorum. Çok iştahlı yiyor, ne yese canım istiyor... Pozitif-NötrKarakterlerBilgilendirmeZeynep

Raporlar Trend değişimleri ve sebepleri

Raporlar Mecra bazlı ve kullanıcı bazlı raporlama

Raporlar Mecra bazlı ve kullanıcı bazlı raporlama

Sektör Takibi -Marka ve Rakip takibi : Kendi markanız için yaptığınız tüm çalışmaları rakip için de yaparak karşılaştırabilirsiniz. - Sektöre ilişkin tarama : Sektördeki faaliyet alanları ile ilgili taramalar yapılarak ilgili haberlere, kullanıcıların algılarına ulaşabilir ve iletişim çalışmalarınızda bu sonuçları kullanabilirsiniz.

Potansiyel Müşteri -Potansiyel Müşteri: Faaliyet gösterilen konularla ilgili sosyal mecralarda tarama yapıp insanların ne düşündüğü, bu alanlarda hizmet alıp almadığı, hizmet alıyorsa nereden aldığı, memnuniyet derecesi gibi bilgilere erişilebilir.

Etkinlik Uygulaması