Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Google Analytics Nedir?
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Sosyal Medya.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması
Yeni yıl akşamı fizy ile “karaoke yılbaşı partisi” düzenliyoruz
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
SOSYAL MEDYA.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Yard. Doç. Dr. Oğuzhan Aygören İTÜ İşletme Fakültesi
Dr. Eda Yaşa Özeltürkay, Çağ Üniversitesi
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Modül 5 FACEBOOK. Arkadaşlık ilişkilerinin yönetimi.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
E-YÖNET: Kurumsal Yönetim & Yatırımcı İlişkileri Portalı.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İnternet Kullanımı ve Sosyal Medya
. ..
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri
connect to the virtual world
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Sosyal Medyanız ve NetHizmet

Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı oluşturuyoruz.  Özel uygulamalar ile ilgili taleplerinizi yorumlayıp analiz ediyoruz.  Ürün ve hizmetlerinizin sürekli tanıtımını yapıyoruz.  İnsan kaynakları taleplerinizi sosyal medyaya aktarıyoruz.  Tüm sosyal medya hesaplarınızın birbiri ile entegrasyonunu sağlıyoruz.  Sosyal sorumluluk projelerinizi tanıtıyoruz.  Ürün ve hizmet tanıtımını ve varsa indirim, fırsatlarınızı duyuruyoruz.  Takipçilerinizin tüm sorularını, sizinle irtibata geçerek cevaplıyoruz.  Sektörünüzle ilgili trendleri izliyor, araştırıyor ve paylaşıyoruz.  İhtiyaç hissettiğiniz durumlarda anketler düzenliyoruz.

Facebook’ta Neler Yapıyoruz?  Sektörünüze ve firmanıza özel kurumsal hayran sayfanızı oluşturuyoruz.  Dikkat çekici içerikler hazırlıyor ve paylaşıyoruz. Paylaşımlarımızda iletişim bilgilerinizi ve site linklerini mutlaka ekliyoruz.  Müşterileriniz ile daha iyi bağ kurabilmek için küçük anketler, kişisel tercihlere yönelik sorularla etkileşim sağlıyoruz.  Etkileşimin yoğun olduğu saatleri analiz edip, sizin için en uygun saatlerde paylaşımlarınızı yapıyoruz.  Uygulama yazılarak yapılan anket gibi çalışmalarda katılmak isteyenlerin sayfayı beğenmesini sağlıyoruz.

Twitter’da Neler Yapıyoruz?  İçerik Paylaşımı: Ürün ve hizmetler ile ilgili gelişmeleri, promosyonları, kullanım önerilerini ilgili kitlelere duyuruyoruz.  Anlık Haberler: Anlık promosyon ve duyuruları, ödüllü yarışmaları tüketiciye eş zamanlı aktarıyoruz.  Müşteri İlişkileri: İlgili bölümlerin katılımı ile tüketicilerin sorularını cevaplıyoruz. Düşüncelerini ve yorumlarını dinliyoruz.  Trend Takibi: Ürün ve hizmetler ile ilgili dünyadaki ve Türkiye’deki gelişmeleri ve trendleri takip ediyoruz.  Markanızın geliştirilmesine ve iyileştirilmesine yardımcı oluyoruz.

Instagram’da Neler Yapıyoruz?  Marka odaklı iletişim ve paylaşımların yürütülebileceği bir Instagram profil sayfası oluşturuyoruz, markanın etkileşimini arttırıyoruz.  Oluşturulan Instagram hesabında tüketicilerin dikkatini çekecek içerikler paylaşıyoruz.  Tüketiciler ile kuvvetli bağlar kurabilmek için küçük anketler, kişisel tercihlere yönelik sorularla etkileşim sağlıyoruz.  Tüketicilerin dikkatini çekecek fotoğraf ve video paylaşımlarında bulunuyoruz.  Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi en iyi şekilde tanıtıyoruz.  Etkileşim saatini tespit ederek o zaman diliminde paylaşımlar yapıyoruz.  Güncel haberler ile tüketiciler ile güçlü bağlar kurmanız sağlıyoruz.

LinkedIn’de neler yapıyoruz?  Markanızın sosyal CV’sini hazırlıyoruz.  Markanızı profesyonellerle bağlantı kurmasını sağlıyoruz.  İnsan kaynakları taleplerinizi sosyal medyaya aktarıyoruz.  Profesyonel kimliğinizi çevrimiçi olarak denetliyoruz.  Potansiyel müşterilerinize ulaşıyoruz.

Google Plus’da (Google +) Neler Yapıyoruz?  Google’ın kendi ürünü olduğu için firmanızın Google Plus hesabı olmasına önem veriyor.  Organik aramalarda çıkmanız için firmanız adına Google Plus hesabı oluşturuyoruz.  Markanın etkileşimini arttırıyoruz.  Ürün ve hizmetlerinizi en iyi şekilde tanıtıyoruz.  Markanızın çevresini oluşturuyoruz.  Tüketicilerin dikkatini çekecek fotoğraf ve video paylaşımlarında bulunuyoruz.

Siz ne kazanacaksınız ?  Bilinirliğinizi ve marka değerinizi artırıyoruz.  Gerçek hedef kitlenize ulaşacaksınız.  Müşterileriniz ile daha sıcak ilişkiler geliştireceksiniz.  Hizmetleriniz ve ürünleriniz ile ilgili daha fazla dönüş sağlayacaksınız.  Sektörünüzle ilgili önemli kelimelerde Google aramalarında üst sıralarda çıkacaksınız.

İletişim: Dap Royal Center Residence A Blok Daire: 2 Altayçeşme - Maltepe İSTANBUL Telefon: (pbx) FAX: E-posta: