FUAR DEĞERLENDİRME TOPLANTISINAHOŞGELDİNİZ. Güç Birliğinin Eseri İFEXPO.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
Advertisements

B. Onat Cad. Şahinol Sitesi A-Blok 95 / 9 ANTALYA / Tel :0
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
1979 – ASMETAL’in kuruluşu 50’den fazla marka araç için 1600’ü aşkın ürün çeşidi 5.000m2 kapalı alanlı fabrikasında 110 adet, konusunda uzman çalışan.
2011 MİLANO ULUSLAR ARASI MOBİLYA FUAR RAPORU 2011 Salone Internazionale del Mobile.
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
1-YURTİÇİ FUAR TEŞVİKLERİ 2-DIŞ TİCARET DANIŞMANLIK HİZMETİ
1 BASIN TOPLANTISI 12 Mayıs 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International İstanbul.
EKONOMİ BAKANLIĞI HİBE DESTEK PROGRAMLARI
ODTÜ KARİYER PLANLAMA MERKEZİ ve MEZUNLARLA İLETİŞİM
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
GENÇLİK NE İSTİYOR? Ozan Keçeli.
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A. Ş
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ D ü nya Bilişim Sekt ö r ü DünyaABDABTürkiye Bilgi ve İletişim Teknolojileri % 3,6% 2,0% 2,6% 9,2 Bilgi Teknolojileri%
1 BASIN TOPLANTISI 28 Mayıs 2013 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür Hannover-Messe International Istanbul.
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ
BURSA KÜLTÜR TURİZM VE TANITMA BİRLİĞİ OCAK 2013 tarihinde UTRECHT TURİZM FUARI (HOLLANDA) Utrecht Turizm Fuarı, Hollanda’da ülkenin uluslararası.
 Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek süngerin.
KOBİ İşbirliği ve Kümelenme Projesi Kümeler için Ortak Rekabet Alanları Stratejisi 5 Sektör Stratejisi → Samsun Sağlık Ekipmanları Sektör Stratejisi.
ULUSLAR ARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ (UR-GE) PROGRAMI
WORLD HALAL UNION SUMMIT 2015/BURSA.
PCcolog ÜLKE BAYRAKLARI PCcolog.
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
VIP İKİLİ İŞ GÖRÜŞMELERİ Hotel Equipment fuarımızı ziyaretiniz sırasında seçtiğiniz katılımcı firmalarımız ile özel VIP salonumuzda birebir görüşme imkanı.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZARLAMA FAALİYETLERİ - İBGS 2009/5 YURTDIŞINDA DÜZENLENEN FUARLARA KATILIM - İBGS 97/5.
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
Life of minorities with us or alongside us?. KATILIMCI ÜLKELER ÇEK CUMHURİYETİ ( KOORDİNATÖR) TÜRKİYE (KATILIMCI ÜYE) POLONYA (KATILIMCI ÜYE) SLOVAKYA.
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Sunu ve sunudaki bana ait olan fotoğrafların benden izinsiz kullanımı telif hakları gereğince yasaktır. © Fotoğraflar : Cem Yurtsev.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Bİz kİmİz? Hacettepe Robot Topluluğu mikro denetleyici temelli robot ve otomasyon teknolojileri üzerine çalışan bir öğrenci.
YURTDIŞI MÜTEAHHİTLİK VE TEKNİK MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİ
2015 Temmuz Ayı İhracat Rakamları Basın Açıklaması 1 Ağustos 2015.
ÇERKEZKÖY TİCARET VE SANAYİ ODASI. Hannover Messe Sanayi ve Endüstri Fuarı dünyanın en dinamik ve kapsamlı fuarlarından biridir.
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler Operasyonel Hizmetler Maddi Destekler.
En Çok Müslümanın Yaşadığı 10 Ülke
ULUDAĞ TEKSTİL İHRACATÇILARI BİRLİĞİ. ULUDAĞ TEKSTİL İHRACATÇILARI BİRLİĞİ (UTİB) 2015 DEĞERLENDİRME 2015 FAALİYETLER 2016 TAKVİMİ.
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ  Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler  Operasyonel Hizmetler  Maddi Destekler  Yurt Dışı.
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
YATIRIMCILARI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 10/04/09. AKSA STRATEJİK PLANININ ŞİRKET KARLILIĞINA ETKİSİ 1.
Heyet İstatistikleri İran Yabancı firma ile İkili iş görüşmesi gerçekleştirildi. Firma İran ile görüşmelere devam etmektedir. Firma İran’a ihracat gerçekleştirdi.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
60. YIL ANADOLU İLKOKULU SU KAŞİFLERİ MAVİNİN KORUYUCULARI.
ERASMUS + Avrupa Birliği Eğitim, Öğretim, Gençlik ve Spor Programı Avrupa Birliğine Uyum, Danışma ve Yönlendirme Kurulu 2014 Yılı İlk Toplantısı.
22 Mart Dünya Su Günü Hazırlıkla rı Başlasın.. 22 Mart için çevçev e yapara k işe başladı k.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
FUAR PAZARLAMA & TANITIM SÜREÇLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
7. DOĞU ANADOLU TARIM HAYVANCILIK VE GIDA FUARI
FUAR TALEPLERİNİ BELİRLEME ANKET SONUÇLARI
Kadir Has Üniversitesi
ADANA SANAYİ ODASI MECLİS TOPLANTISI
DEĞERLENDİRME KOMİSYONU SUNUMU
PAYAS NURSAN ANAOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
FUAR ORGANİZASYONU.
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
GECEKONDU OLGUSU VE GECEKONDU KÜLTÜRÜ
GÖKYÜZÜNDEN DÜNYAMIZ ! DÜNYAYA HİÇ BU GÖZLE BAKTINIZ MI ? Cem Yurtsev
GÖKYÜZÜNDEN DÜNYAMIZ ! DÜNYAYA HİÇ BU GÖZLE BAKTINIZ MI ? Cem Yurtsev
KONU:ÜLKELER VE BAYRAKLARI
GÖKYÜZÜNDEN DÜNYAMIZ ! DÜNYAYA HİÇ BU GÖZLE BAKTINIZ MI ? Cem Yurtsev
Yönetim Kurulu Toplantısı Temmuz’2018
Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliği Devlet Yardımları Şube Müdürlüğü 2019.
TÜİK MAYIS İHRACAT RAKAMLARI
Sunum transkripti:

FUAR DEĞERLENDİRME TOPLANTISINAHOŞGELDİNİZ

Güç Birliğinin Eseri İFEXPO

Görkemli Açılış Töreni

Rekor Ziyaretçi Sayısı

Sektörün Buluşma Noktası

Göz Kamaştırıcı Moda Şovları

EGSD-Düşümde İzmir’i Gördüm Mayo Tasarım Yarışması

ÇSD-Çoraplara Kavramsal Dokunuş Çorap Tasarım Yarışması

İlgi Çekici Sergiler

Gurur Veren Ödül Törenleri

İFEXPO Gelişim Süreci İFEXPO GELİŞİM SÜRECİ

İFEXPO Katılımcı Sayısında % 246 artış

İFEXPO Net Sergi Alanı M2’sinde % 328 Artış

İFEXPO Yurtdışı Ziyaretçi Gelen Ülke Sayısında % 195 Artış

2012 – 2015 İFEXPO Toplam Ziyaretçi Sayısında % 299 Artış

2012 – 2015 Yurtdışı Ziyaretçi Artışı % 341 Yurtiçi Ziyaretçi Artışı % 147

İFEXPO 2015 ZİYARETÇİ ANALİZİ

2015 yılında 2014’e göre % 20 yurtdışı ziyaretçi artışı % 14 yurtiçi ziyaretçi artışı Yurtiçi ZiyaretçiYurtdışı ZiyaretçiToplam Ziyaretçi

1ABD21GABON41KORE61SIRBİSTAN 2AFGANİSTAN22GÜRCİSTAN42KOSOVA62SLOVAKYA 3ALMANYA23HIRVATİSTAN43KUVEYT63SLOVENYA 4ARNAVUTLUK24HİNDİSTAN44LİBYA64SUDAN 5AZERBAYCAN25HOLLANDA45LÜBNAN65SURİYE 6BAE26IRAK46MACARİSTAN66SUUDİ ARABİSTAN 7BAHREYN27İNGİLTERE47MADAGASKAR67TAYLAND 8BANGLADEŞ28İRAN48MAKEDONYA68TUNUS 9BELARUS29İSKOÇYA49MALEZYA69TÜRKMENİSTAN 10BELÇİKA30İSPANYA50MEKSİKA70UGANDA 11BOSNA HERSEK31İSRAİL51MISIR71UKRAYNA 12BULGARİSTAN32İSVEÇ52MOĞOLİSTAN72ÜRDÜN 13CEZAYİR33İSVİÇRE53MOLDOVA73VİETNAM 14ÇEK CUMHUR.34İTALYA54NORVEÇ74YEMEN 15ÇİN35KATAR55ÖZBEKİSTAN75YENİ ZELANDA 16ESTONYA36KAZAKİSTAN56PAKİSTAN76YUNANİSTAN 17ETİYOPYA37KENYA57POLONYA 18FAS38KIRGISİZTAN58PORTEKİZ 19FİLİSTİN39KKTC59ROMANYA 20FRANSA40KONGO60RUSYA 2015 yılında 2014’e göre Yurtdışı ziyaretçi gelen ülke sayısında % 27 artış 76 Ülkeden Ziyaretçi

Yurtiçi ziyaretçi gelen il sayısında %16 artış 1ADANA21EDİRNE41KONYA61UŞAK 2ADIYAMAN22ERZİNCAN42KÜTAHYA62VAN 3AFYON23ERZURUM43MALATYA63YALOVA 4AKSARAY24ESKİŞEHİR44MANİSA64YOZGAT 5AMASYA25GAZİANTEP45MERSİN65ZONGULDAK 6ANKARA26GİRESUN46MUĞLA 7ANTALYA27HATAY47NEVŞEHİR 8AYDIN28IĞDIR48NİĞDE 9BALIKESİR29ISPARTA49ORDU 10BARTIN30İSTANBUL50OSMANİYE 11BATMAN31İZMİR51RİZE 12BAYBURT32KAHRAMANMARAŞ52SAKARYA 13BOLU33KARABÜK53SAMSUN 14BURDUR34KARAMAN54SİİRT 15BURSA35KASTAMONU55SİNOP 16ÇANAKKALE36KAYSERİ56SİVAS 17ÇORUM37KIRKLARELİ57ŞANLIURFA 18DENİZLİ38KIRŞEHİR58TEKİRDAĞ 19DİYARBAKIR39KİLİS59TOKAT 20DÜZCE40KOCAELİ60TRABZON 65 İlden ziyaretçi 2015 yılında 2014’e göre

İFEXPO Fuarını Daha Önce Ziyaret Ettiniz mi ? ( % ) Ziyaretçi Anketleri fuar süresince toplam 316 kişiye yapılmıştır.

Ziyaretçilerin %97’si İFEXPO fuarından memnun kaldıklarını belirmişlerdir. Ziyaretçilerin %99’u İFEXPO 2016 fuarını ziyaret edeceklerini belirmişlerdir. Ziyaretçilerin %95’i İFEXPO fuarını meslektaşlarına önereceğini belirtmişlerdir. Ziyaretçi Anketlerinden Çıkan Çarpıcı Sonuçlar

Ziyaretçilerin %55’i mevcut durumda iş yaptıkları 1 ile 10 arasında katılımcı firma ile İFEXPO fuarında görüştüklerini belirmişlerdir. Ziyaretçilerin %35’i daha önce iş yapmadıkları 1 ile 10 arasında katılımcı firma ile İFEXPO fuarında görüştüklerini belirmişlerdir. Ziyaretçilerin %61’i fuarda bir tam gün veya daha fazla süre geçirdiklerini belirtmişlerdir. Ziyaretçi Anketlerinden Çıkan Çarpıcı Sonuçlar

Ziyaretçilerin %65’i fuarda görüşme yaptığı firmalara 1- 3 ay içinde sipariş vermeyi planladıklarını belirtmişlerdir.

İFEXPO 2015 KATILIMCI ANALİZİ

İFEXPO Fuarını Daha Önce Katıldınız mı ? ( % ) Katılımcı Anketlerinin fuar süresince toplam 142 firma doldurmuştur.

Katılımcıların %98,5’i İFEXPO 2016 fuarına katılmayı düşündüklerini belirtmişlerdir. Katılımcıların %77’si İFEXPO fuarını sektördeki diğer şirketlere önermeyi düşündüklerini belirtmişlerdir. Katılımcıların %89,4’ü İFEXPO 2015 fuarından memnun kaldıklarını belirtmişlerdir. Katılımcı Anketlerinden Çıkan Çarpıcı Sonuçlar

Katılımcıların %77’si İFEXPO 2015 fuarında sipariş aldıklarını belirtmişlerdir. Katılımcıların % 80’i İFEXPO 2015 fuarının yurtiçi ziyaretçilerinden memnun olduklarını belirtmişlerdir. Katılımcıların %94,8’i İFEXPO 2015 fuarının kendilerini doğru hedef kitleye ulaştırmasından memnun olduklarını belirtmişlerdir. Katılımcı Anketlerinden Çıkan Çarpıcı Sonuçlar

Katılımcıların % 86,5’i İFEXPO 2015 fuarının yurtdışı ziyaretçilerinden memnun olduklarını belirtmişlerdir. Katılımcı Anketlerinden Çıkan Çarpıcı Sonuçlar Katılımcıların % 92,7’si İFEXPO 2015 fuarı kapsamında Tüyap ile genel iletişimden memnun olduklarını belirtmişlerdir.

Katılımcıların beyan ettikleri standlarını ziyaret eden yabancı ziyaretçilerin ülkeleri (alfabetik sıra ile ilk 10) -Almanya -Azerbaycan -Cezayir -Dubai -Fas -İran -Mısır -Rusya -Sırbistan -Suudi Arabistan Katılımcı Anketlerinden Çıkan Çarpıcı Sonuçlar

Teşekkür Ederiz 2016’da buluşalım