ANTAKYA HAYRETTİN ÖZKAN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Advertisements

Hazırlayan : Semiha SARAÇ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
Hiperkitap Kullanıcı Kılavuzu. Kütüphane web sayfanızda yer alan arama kutusunu kullanarak istediğiniz bir aramayı gerçekleştiriniz. Örneğin; fizik. Fizik.
HAZIRLAYAN:MERİÇ GRUBU İLETİŞİM:
İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROL YÖNTEMLERİ İLE MEVCUT DURUM ANALİZİ VE İYİLEŞTİRME ÖNERİLERİ Esra ERGEN Merve ZENCİRKIRAN Merve ŞAHİN Ayşe CİLACI TOMBUŞ.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Özürlü STK’larının Lobicilik ve Hak Temelli Yaklaşımlar Konusundaki Kapasitesinin Güçlendirilmesi Projesi.
Site Türleri ve Yapıları
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Elektrik Elektronik Teknoloji Platformu Oluşturma Çalıştayı Sinan Tandoğan TÜBİTAK-TEYDEB 23 Şubat 2007, TÜSSİDE.
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
Internet Projeleri Projeler, öğrencilerin belirli bir konuyu araştırmak amacıyla çeşitli türdeki (görsel, işitsel, görsel ve işitsel) kaynaklardan elde.
OKULLARDA SUÇ VE ŞİDDETİ ÖNLEME
“TÜRKİYE’DE OKULLARIN MEVCUT DURUMU” KONULU ANKET ÇALIŞMASI.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
YOZGAT ANADOLU TEKNİK, TEKNİK ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ’NDE
KALEM TÜKENİR ÖĞRENCİ TÜKENMEZ (TÜKENMİŞ ÖĞRENCİ).
PUSULA GRUBU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Ankara I.Bölge Müdürlüğü
UZAKTAN EĞİTİM Uz. Fezile ÖZDAMLI.
TanıtımTanıtım Proje Adımlarımız Matris Balık Kılçığı Çözüm Önerileri PlanlamaVeUygulama Ekibimiz Teşekkür Anket Sonucu Anasayfa Proje AdımlarımızMatrisBalık.
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU
Doç. Dr. F. Kemal Sönmez Dr. Halit Apaydın Dr. Orgun Deveci
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
İKS İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI. İLÇE DÜZEYİ RAPORLARI.
BAŞARIYA YOLCULUK Projenin Adı: Başarıya Yolculuk
AYKUT YİĞİT ORTA OKULU BESLENME DOSTU OKUL PROJESİ
BİLİŞİMCİ MARTILAR PROJESİ
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
BİLİŞİMCİ MARTILAR PROJESİ
ŞEHİT BAHADIR TAYFUR İLKOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
ÇEVREYİ KORUMADA YEŞİL KİMYA EĞİTİMİ
BESLENME DOSTU OKUL OLMAK İÇİN
BİLİŞİMCİ ÖĞRETMENLER
İSMET PAŞA ANADOLU LİSESİ
Öğretim yöntemlerinden Balık Kılçığı Tekniği
2007 ULUSLARARASI BİLİŞİMCİ MARTI PROJELERİ
BİNA –ARSA ve DONANIM BİLGİLERİ
Bayramiç Atatürk Lisesi Neden Okumuyoruz? Projesi Kitap Kurtları Ekibi
ŞİMDİDE KENDİMİZİ TANIMA ZAMANI…: LİDERİMİZ: 1-Sena BULUT VE BİZZZ: 1-Hilal KARAMANOĞLU 2-Şerife İNAN 3-Merve PİRE 4-Yağmur TAŞDEMİR 5-Sakine ÜNALDI 6-Melike.
İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ PROJESİ
7 yeni kalite aracı Doç.Dr. Nihal ERGİNEL 2010.
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI NENE HATUN İLK VE ORTA OKULU KASIM-ARALIK AYI DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMASI.
İŞYERİ SAĞLIK GÜVENLİK BİRİMİ
MESLEĞİMİ SEÇİYORUM PROJESİ 7 İlköğretim + 5 Liseden toplam 24 formatör öğretmen 5 gün formatör eğitimi aldı.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bilişimci martılar Çocukların ilköğretimden sonra karşılaştıkları problemler Sönük kalmak değil parlamak istiyoruz.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
Araştırma Başlığı: İlköğretim öğrencilerinde matematik kaygısı ile matematik başarısı arasında bir ilişki olup olmadığının incelenmesi Grup Adı: M&M’S.
GRUP ADI LAST SEEN.
Sanal Dedektifler Soruyor… Bilgisayarınızıkullananyalnızsiz misiniz? misiniz?
 AYIN EN ÇOK KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİSİNİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ  AYIN ÖĞRENCİSİNİN BELİRLENMESİ  AYIN EN TEMİZ SINIFI UYGULAMASI  KONFERANSLAR  KERMESLER.
MUSTAFA KEMAL İLKÖĞRETİM OKULU
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
PERSONEL GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
Eğitim-öğretim HizmetleriEğitim-öğretim Hizmetleri 1 Sosyal Kültürel ve Sportif FaaliyetlerSosyal Kültürel ve Sportif Faaliyetler 2 Proje FaaliyetleriProje.
PROGRAMLAMA TEMELLERİ Burak UZUN Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Burak UZUN.
IOSCO (International Organization of Securities Commissions)
GENEL TANITICI BİLGİLER
OP. DR. AYŞEGÜL ÖKSÜZOĞLU 6 Ekim 2016
İSTATİSTİĞE GİRİŞ.
PDR SERVİSLERİNİN STANDARDİZASYONUNU GELİŞTİRME GRUBU
1)BERİL EBRAR KÜBRA SAY 2)MERVE ÇALIŞKAN.
Sunum transkripti:

ANTAKYA HAYRETTİN ÖZKAN İLKÖĞRETİM OKULU

BİLGİ SİHİRBAZLARI

PROJE KONUMUZ KANTİNİN DÜZENİ

Yapılan Çalışmalar İstekli olan öğrenciler arasında seçim yapıldı. Öğrencilere projenin konusu ve amacı hakkında bilgi verildi. Matris yöntemiyle 5 konu belirlendi Oylama yapılarak Kantin Düzeni seçildi. Kantin Düzenine ilişkin balık kılçığı hazırlandı. Genel yol haritası belirlendi.

Öğrenci Lideri:Zeynep Can Cefakar Portföy Yönetici:BÜŞRA GÜLLÜ PROJE GRUBU ÜYELERİ Öğrenci Lideri:Zeynep Can Cefakar Portföy Yönetici:BÜŞRA GÜLLÜ Araştırma Yöneticisi:Gizem Burakçın Finans Yöneticisi:Merve Çalışkan Web Tasarımcısı:Burak Yetim Lojistik Sorumlu:Kübra Gökçen Günlük ve İletişim Sorumlusu:Nalan Yaşar

PROBLEM KONUSU BELİRLEME MATRİS DİYAGRAMI ÖĞRENCİLER ŞİDDET SORUNU ÇEVRE KİRLİLİĞİ KANTİN DÜZENİ GÜVENLİK SORUNU KÜTÜPHANE SORUNU Zeynep 6 5 7 3 4 Büşra Gizem Merve Burak Ertuğrul Nalan TOPLAM 36 45 32 26

Kantinin Alışveriş Düzensizliğinin Nedenler Nelerdir? MATRİS DİYAGRAMI Öğrenciler Öğrenci Davranışları Kantinin fiziki Sorunu Kantin Personeli Malzemelerin Kalitesi Zeynep 7 6 5 Büşra 4 Gizem Merve Burak Ertuğrul Nalan Toplam 46 33 35 42

1- ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI YAPILACAK ÇALIŞMALAR SEÇİLEN KONULAR 1- ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI ÖĞRENCİLERİN KÖTÜ DAVRANIŞLARINI GÖREREK AYIRT ETMELERİNİ SAĞLAMAK İÇİN TİYATRO VE ŞİİR GÖSTERİMİ HAZIRLAYACAĞIZ KONFERANS DÜZENLEYECEĞİZ DUVAR PANOSU HAZIRLAYACAĞIZ. ÖĞRENCİLERİ KÖTÜ DAVRANIŞLARINDAN VAZGEÇİRMEK İÇİN AFİŞLERLER ASACAĞIZ. 2- MALZEMELERİN KALİTESİ KANTİNE GELEN MALZEMELERİN TESBİT EDECEĞİZ. ÖĞRENCİLERİN TALEP ETTİĞİ ÜRÜNÜN BELİRLENMESİ VE ANKET YAPACAĞIZ. GENEL KANTİN SORUNLARI İLE İLGİLİ ANKET YAPACAĞIZ. FİYATLARIN PİYASA DEĞERİ İLE KARŞILAŞTIRMASINI YAPACAĞIZ. BU KONU İLE İLGİLİ OKULDA İLGİLİ ÖĞRETMENLERLE GÖRÜŞECEĞİZ.

PROJE GRUBU

KANTİNİMİZDEN GÖRÜNTÜLER

TİYATRO ÇALIŞMASI YAPILDI.