KÜTAHYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1
İLİN TARİHİ-COĞRAFİ- EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU …… İlinin kuruluşu …….
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN FİZİKİ MEKANI …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda
12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA İLKOKUL/ORTAOKUL SAYILARI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1.SINIFLAR YENİ KAYIT ÖĞRENCİ DURUMU
12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA 1.SINIFLAR YENİ KAYIT VE ARTIŞ ORANLARI 12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA İMAM HATİP ORTAOKULLARININ KAYIT DURUMU *7 Bağımsız İmam Hatip Ortaokulu, 3 İmam Hatip Liseleri Bünyesinde İmam Hatip Ortaokulu
SON ÜÇ YIL İLKÖĞRETİM BİLGİLERİ, AKTİF DÖNEM İLKOKUL OLARAK İŞLENECEKTİR.
SON ÜÇ YIL İLKÖĞRETİM BİLGİLERİ, AKTİF DÖNEM ORTAOKUL OLARAK İŞLENECEKTİR.
SON DÖRT YIL İLKÖĞRETİM BİLGİLERİ, AKTİF DÖNEM İLKOKUL VE ORTAOKUL OLARAK İŞLENECEKTİR.
SON DÖRT YIL İLKÖĞRETİM BİLGİLERİ, AKTİF DÖNEM İLKOKUL OLARAK İŞLENECEKTİR.
PANSİYONLU OKULLARIN KAPASİTE VE KAPASİTE KULLANIM ORANLARI
Belediye İmar ve Şehircilik Müdürlüğü imar plan değişiklikleri yapılacağı zaman Müdürlüğümüzden görüş alınmalı. *İmar uygulamaları yapılışı esnasında eğitim tesis alanlarının çok hisseli olarak değerlendirilmesi, kamulaştırmalarda zorluklar yaşanmasına ve işlerin uzamasına neden olmaktadır. *Yeni yapım okul inşaatlarımızın tamamlanmasına müteakip alınacak olan Yapı Kullanım izin belgeleri için kaldırım + kanalizasyon bedeli ile yapı kullanım harcı istenmemesi, * Belediye Başkanlığının Encümen gündeminde Müdürlüğümüzü ilgilendiren konularda alınacak kararlarda Müdürlüğümüz görüşünün alınmasının sağlanması, SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ