İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
Advertisements

İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
EKONOMİ BAKANLIĞI HİBE DESTEK PROGRAMLARI
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı M. Emrah SOĞANCI Dış Ticaret Uzmanı Haziran 2014.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Şubat.
Tülay SÖZERİ AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi Tel: / İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
PAZAR ARAŞTIRMASI PROJELERİNİN DESTEKLENMESİ Destek oran ve limitleri Destek kalemleri % $ (proje başına) ŞİRKETLER % $ (proje başına)
2012/4 SAYILI DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ.
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
YURT DIŞI B İ R İ M,MARKA VE TANITIM FAAL İ YETLER İ N İ N DESTEKLENMES İ Tebliğ no 2010/6 Hitaş ymm ltd.
İhracata Yönelik Devlet Yardımları Kapsamında
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Dairesi 3 Aralık 2010 GEBZE T.C.
SÜT ÜRÜNLERİNİN DIŞ TİCARETİNDE FIRSATLAR VE MÜCADELE ALANLARI SÜT ÜRETİM VE TÜKETİMİNDE DEĞER ZİNCİRİ 20 MAYIS 2014.
YURTDIŞINDA OFİS-MAĞAZA AÇMA, İŞLETME VE MARKA TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ (Tebliğ No: 2005/4)
ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
YURTDIŞINDA FİRMALARIMIZA SAĞLANAN DESTEKLER. İÇERİK 1. Ekonomi Bakanlığı Destekleri 1.1. Yurt Dışında Gerçekleştirilen Fuar Katılımı Desteği 1.2.Yurt.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
TİCARET, YENİLİK VE TEKNOLOJİ BİR ADIM ÖTENİZDE. Ege İhracatçı Birliklerine üye 7000’in üzerinde ihracatçı firma 12 sektörde, 181 ülkeye 7 milyar $’ın.
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
Sponsorluk 1.
2023 HEDEFİ YOLUNDA İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI Dr. Yasemin GÖRÜM T.C. Ekonomi Bakanlığı Marmara Bölge Müdür Yrd.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZARLAMA FAALİYETLERİ - İBGS 2009/5 YURTDIŞINDA DÜZENLENEN FUARLARA KATILIM - İBGS 97/5.
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü 2010/6 SAYILI YURT DIŞI BİRİM, MARKA ve TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET DESTEKLERİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ 2010/8 sayılı Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI. GİRİŞ Bakanlar Kurulu'nun 27/12/1994 tarihli ve 94/6401 sayılı Kararı'nın 4'üncü maddesinin verdiği yetkiye dayanılarak.
T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Verimlilik Genel Müdürlüğü Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Türkiye Cumhuriyeti VERİMLİLİK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN.
AHUM Destekleri: İHRACAT UYGULAMASI
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
2016 Kayseri Ticaret Odası.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
İhracata Yönelik Devlet Yardımları İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
Güncel Teşvik Bilgilendirme Sunumu İHRACAT DESTEKLERİ
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
SEMİNER TİM AKADEMİ 2023 – İNGİLTERE PAZARI 3 MAYIS GAZİANTEP
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
İHRACATA YÖNELİK DEVLET DESTEKLERİ.
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
Kaynak göstererek kullanabilirsiniz.
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
2008/2 TASARIM DESTEĞİ TEBLİĞ VE GENELGE
  TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
Copyright © 2018 taludanismanlik.com ● Devlet Teşvikleri ●Turquality ●Ekipman Etkinliği ●Stratejik Planlama ●Stratejik İnsan Kaynakları ● 6 Sigma ●5S ●
2008/2 TASARIM DESTEĞİ TEBLİĞ VE GENELGE
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK DESTEKLER VE ÇALIŞMALAR
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliği Devlet Yardımları Şube Müdürlüğü 2019.
Sunum transkripti:

İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015 TURQUALITY PROJESİ İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015

Turquality Nedir? TURQUALITY; Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programıdır. TURQUALITY; Ülkemizin rekabet avantajlarını elinde bulundurduğu ve markalaşma potansiyeli olan ürün gruplarına sahip firmaların, üretimlerinden pazarlamalarına, satışlarından satış sonrası hizmetlerine kadar bütün süreçleri kapsayacak şekilde yönetsel bilgi birikimi, kurumsallaşma ve gelişimleri sağlamak suretiyle uluslararası pazarlarda kendi markalarıyla global bir oyuncu olabilme amacıyla oluşturulmuş destek programıdır.

Programın Hedefleri Global Türk markaları yaratabilmek için firmaların ve markaların gelişimine yönelik strateji, operasyon, organizasyon ve teknoloji danışmanlığı çalışmaları ile destek olmak. Yurt dışında olumlu Türk malı imajının oluşturulması ve tutundurulması için iletişim ve tanıtım faaliyetlerinde bulunmak. Türk firmalarının marka bilincini arttırmak. Süreçlerin iyileştirilmesi (maliyetleri düşürmek, hızlı cevap verilmesini sağlamak, rakiplere göre farklılaşmak) yoluyla fayda sağlamak.

Turquality’nin Vizyonu ve Misyonu Vizyonu; Sadece parasal bir destek olmaktan öte, global marka olma potansiyeline sahip Türk markalarını her aşamada geliştirmek ve desteklemek. Misyonu; **Küresel Türk markalarından yurt içinde lokomotif oluşturmak **Marka gücü ve kurumsal altyapıyı güçlendirmek **Yurt içinde marka bilinci ve farkındalığı arttırmak

Proje Destek Oranları ve Süresi Harcamaları İhracatçı Birlikleri için %80 oranında ve proje başına yıllık en fazla 250.000 USD miktarında desteklenir. Destekler sadece proje kapsamında yer alan etkinlikleri içermekte olup, ulaşım ve konaklama desteğini kapsamamaktadır. 2006/4 Sayılı Tebliğin Oluşturulacak proje çerçevesinde proje süresi 4 yıl olarak belirlenebilir.

Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü İçin Turquality Projesi’nin Anlamı Nedir? Türk Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü’nün Global ölçekte konumunun pekiştirilmesi, İhracat pazarlarımızda Türk Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü’nün sahip olduğu marka imajının geliştirilmesi ve bu meyanda, 2023 Yılı Sektörel İhracat Hedefi çerçevesinde Sektörün ihtiyaçları ve hedefleri kapsamında belirlenecek ülke yada aynı ülke grubunda değerlendirilebilecek ülkelere yönelik uygulanabilecek imaj çalışmasıdır. Oluşturulacak projenin; “Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması, Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi ve Turquality’nin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ (2006/4)” ile destek kapsamında yer alması hedeflenmektedir.

Proje Kapsamında Gerçekleştirilecek Faaliyetler

1)Fuarlara Milli Katılım Organizasyonları Kapsamında Katılım Sağlanması Proje kapsamında hedef ülke ya da ülkeler olarak belirlenen pazarlarda gerçekleştirilen Milli Katılım fuarlarına tanıtım stantları ile iştirak edilmesi.

2) Sektöre İlişkin Başlıca Fuarlarda Tanıtım Standı Açılması Milli Katılım organizasyonlarından ayrı olarak hedef ülke ya da ülkelerde düzenlenen fuarlara tanıtım stantları ile iştirak edilmesi.

3) Hedef Ülke ya da Ülkelerde Yayımlanan Dergilerde Sektör ve Sektörde yer alan İhracatçı Firmaları Tanıtan Eklerin Basımı ve Dağıtımı Proje kapsamında yer alan hedef ülke ya da ülkelerdeki sektörel dergilerin belirlenerek tanıtım faaliyeti yürütülmesi.

4)Kurumsal Kimlik Çalışmaları Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü için kurumsal logo oluşturulması ve tüm gerçekleştirilecek etkinliklerde söz konusu logonun kullanılması

4) Sektörü ve İhracatçı Firmaları Tanıtan Katalog/CD Çalışmaları Yaptırılması Proje kapsamında hedef ülke ya da ülkelere yönelik olarak sektör firmalarının ve sektörün tanıtım amaçlı olarak iştirak edilecek etkinliklerde dağıtılmak üzere katalog/CD çalışması. Bu kapsamda, su ürünleri sektörü için hazırlanması planlanan Balıkçılık Sektörü ve Kültürü ile ilgili kitap Turquality Projesi kapsamına alınabilecektir.

5) Online Tanıtım Faaliyetleri Proje kapsamında hedef ülke yada ülkelere yönelik olarak tanıtım sitelerine verilecek ilanlar, hedef ülke yada ülkeler genelinde sektörün tanıtım yapabileceği siteler, web- banner hazırlanması faaliyetleri.

6) Promosyon Malzemeleri ve Sektörel Tanıtım Kitleri Hazırlanması ve Dağıtımı Proje kapsamında hedef ülke yada ülkelerde gerçekleştirilecek etkinliklerde dağıtılmak üzere promosyon malzemeleri ve sektörel tanıtım kitlerinin hazırlanması.

7) Sektörü ve Sektördeki Firmaları Hedef Ülke yada Ülkelerde Tanınırlığını artırmak için yapılacak olan B2B ve B2C Tanıtım Etkinlikleri Sektöre İlişkin konferanslara katılım sağlanması, söyleşi organizasyonları düzenlenmesi, alış veriş mağazalarında nihai tüketicilere yönelik etkinlikler düzenlenmesi.

8) Yabancı Dilde Tanıtım ve Reklam Filmleri Hazırlatılması Sektörün tanıtımı ve hedef ülke yada ülkelerdeki alıcılara ulaşılabilmesi için o ülkenin dilinde tanıtım ve reklam filmi hazırlatılması. Bu kapsamda, Su Ürünleri sektörü için hazırlanması planlanan filmi Turquality Projesi kapsamına alınabilecektir.

9) Yabancı Dilde Web Sitesi Hazırlatılması Sektörün tanıtımı ve imajının geliştirilmesi için proje kapsamında hedef ülke yada ülkelerde o ülkenin dilinde web sayfası hazırlatılması.

10) Sponsorluk Verilmesi Proje kapsamında hedef ülke ya da ülkelerde düzenlenen sektörel basın, yayın, televizyon programlarına katılım ve bunların organizasyonlarına yönelik sektör adına sponsorluk desteği verilmesi.