BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eğitim İçeriğinin Sunumu
Advertisements

FERİHA UYAR KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİNE HOŞGELDİNİZ
Spor Pedagojisi.
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
Hazırlayan: HÜLYA KÜÇÜK
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
Özel Öğretim Yöntemleri
Sağlıklı Nesil, Sağlıklı Gelecek Projesi Ödül Törenine Hoş Geldiniz
REHBERLİK.
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE TEMEL KAVRAMLAR
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
FEVZİ PAŞA ORTAOKULU PROJENİN ADI: PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ.
GEÇMİŞTEN GELECEĞE KÜLTÜR KORİDORLARI PROJESİ
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
ÖDEV VERME VE DEĞERLENDİRME Meral KOCABAY
PROJENİN ADI:Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Ağaççamı Ortaokulu PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesini Zenginleştirmek. PROJENİN İÇERİĞİ:Okulun.
Akran destekli öğrenme
PROJENİN ADI: Kitaplarımı Paylaşıyorum PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Oğuzlar Çok Programlı Anadolu Lisesi PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesinin Zenginleştirilmesi.
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR.
Öğretim Teknikleri - III
Bloom’un (bilişsel) Taksonomisi
YAZMA ÖĞRENME ALANI Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN. YAZMA NEDİR? Yazma, bireylerin konuşma ve düşüncelerini yazılı olarak anlatmalarıdır.
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
POSTER.
CAMİ GEZİ PLANI Gezi Tarihi : Gezi Yeri : Oğuzlar Gölbaşı Cami - Oğuzlar Merkez Cami Geziye Çıkış Saati : 08:45 Geziden dönüş Saati : 10:10.
PROJENİN ADI: Atık pil kutusu PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: DERİNÖZ KAMBURLAR İ. PROJENİN AMACI: köyde kullanılan pillerin toplanarak geri dönüşüme gönderilmesi.
Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun "Dersimiz Kütüphane"
SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR
Projenin Adı: Farklı Özellikteki Materyallerden Müzik Aleti Yapımı
PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.
Another graphic or chart
BÖLÜM 10 OYUN. BÖLÜM 10 OYUN 1. Fiziksel Büyüme ve Gelişmeyi Etkileyen Faktörler Oyun, çocuğun fiziksel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimini.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
SINIF YÖNETİMİ.
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Öğrenme Kaynakları: Okul, Aile, Toplum BÖLÜM 3 Gerek yetişkinler gerekse çocuklar en iyi “yaparak” öğrenirler. Bu nedenle, sosyal bilgiler programı,
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
Bilişim Teknolojileri Öğretim Yöntemleri. Öğretim Yöntemi Nedir?  Hedefe ulaşmak için izlenecek önceden belirlenmiş yol.(Oğuzkan,1981)  Bir sorunu çözmek,
MANTIKSAL ÇERÇEVE MATRİSİ ÖĞR.GÖR.İBRAHİM GÜLTEKİN 2016.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
My Colorful World.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Bilimsel İçerik Bilimsel içerik, bilimsel bilgiyi oluşturmaktadır. Erken çocukluk döneminde fen eğitimi de, çocukların yaşadığı çevre hakkında gerekli.
Sosyo-Kültürel Kuram Dr. Sadiye KELEŞ.
Materyal Geliştirme Aracı Olarak Bilgisayarlar
Teknoloji Nedir?.
TÜRKÇE DERSİ TÜRKÇE DERSİ ANLATIM BİÇİMLERİ PARAGRAFTA 6.Neden-sonuç ilişkisi kurma... 5.Nesnel verilerden yararlanma 4.Karşılaştırma 4.Betimleme 3.Örnekleme3.Öyküleme.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Doç. Dr. Berna Aslan ÖĞRETİM İLKELERİ Doç. Dr. Berna Aslan
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Yaratıcı Drama.
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ

Renkler hayatı güzelleştirir … … ve bir avuç renktir hayat …

PROJENİN ADI : BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ PROJEYİ UYGULAYAN OKUL : Ağaççamı İlk ve Ortaokulu PROJENİN AMACI : Öğrencileri resim yapmaya ve sanata teşvik etmek. PROJENİN İÇERİĞİ : Karakalem çalşmaları, Sulu boya çalışmaları. PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN : Cevriye CIZLAK, Gamze KAN PROJEDE SINIF SEVİYESİ : 5,6,7,8 PROJE UYGULAMA YERİ : Resim atölyesi ve okul koridoru

PROJENİN AMACI Öğrencilere sanat sevgisi kazandırmak amacıyla resim çalışmaları yapmak Hayata estetik bir açıdan bakmayı sağlamak. El becerilerini geliştirmek. Duygu, düşünce ve hayallerini resim aracılığıyla dışa vurmalarını sağlamak.

PROJENİN AŞAMALARI 1- PLANLAMA AŞAMASI: Projenin uygulanacağı alan, projenin süresi,projenin kazanımları, projenin içeriği belirlenmiştir. 2- ARAŞTIRMA AŞAMASI: Projede kullanılacak malzemeler ve içeriğe uygun materyaller araştırılmıştır. 3- UYGULAMA AŞAMASI: Proje önceden planlanan süre aralıkları ile öğrencilere uygulanmış, tüm öğrencilerin katılımı sağlanmıştır. 4- SONUÇ AŞAMASI: Öğrencilerin ; Sanat sevgisi kazanmaları amacıyla resim çalışması yapmaları, Hayata estetik bir açıdan bakmaları, El becerilerini geliştirmeleri, Duygu, düşünce ve hayallerini resim aracılığıyla dışa vurmaları sağlanmıştır.

PROJENİN İÇERİĞİ Karakalem çalışmaları Sulu boya çalışmaları Pastel çalışmalar Kuru boya çalışmaları Perspektif çalışmaları Röprodüksüyon İmgesel çalışmalar

HEDEF KİTLE : İlk ve Ortaokulda okuyan öğrencilerimiz. HEDEFLENEN KAZANIMLAR : Resim yapma alışkanlığı kazanmaları Öğrencilerimize sanatsal etkileşim ve iletişim ortamı oluşturmak. Öğrencilerin algı , duygu ve düşüncelerini sanatın ilkelerini kullanarak özgün ürünlere dönüştürmelerini sağlamak. Sanatla iletişim kurmak ve bunu yaşantısıyla içselleştirmesini sağlamak.

ÖĞRENCİLERLE ÜRÜNLERİN HAZIRLANMASI

ÜRÜNLERİN SERGİLENMEK ÜZERE YERLEŞTİRİLMESİ

ÜRÜNLERİN SERGİLENMESİ

SERGİLENME AŞAMASI