Yöntem Araştırma Danışmanlık Ltd. 5. Gazeteciler Sitesi No:30 34335 Levent - İstanbul Tel/Faks : +90 212 278 12 19 / +90 212 269 87 07 E-posta :

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
Advertisements

Filonuza ait tüm detayları kayıt altına alın.
Motar Motorlu Araçlar Oto Bakım Servisi ve San. A.Ş. SOS Motar Motorlu Araçlar Oto Bakım Servisi ve San. A.Ş.1969 yılında sizlere hızlı, ekonomik ve güvenli.
Onkoloji Destek Paketi
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
ÜRÜN KARARLARI VE YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Erp. Otomatik Uyarı Sistemi Stok Yönetimi Satın AlmaTekstil Üretim Finans & Muhasebe SatışBakım PlanlamaÜretim KaliteMühendislik IKBilgi.
Alkolün Sağlık,Ekonomik ve Sosyal Etkileri Dr. Peter Anderson Ankara, Türkiye Kasım 2005.
Yatan Hasta Maliyet Analiz Uygulamaları
N Para ve sermaye piyasaları n Yatırımlar n İşletme Finansı Finans birbiriyle ilgili üç alanı içerir:
YÜKSEK ENFLASYONLU EKONOMİLERDE FİNANSAL RAPORLAMA
1 BİLİM YÖNETİMİ KONFERANS 43 SİSTEMLERİN BİLİMSEL PARADİGMASI: ORGANİZASYONEL SİSTEMLER TOPLUMSAL SİSTEMLER ÖRNEK: TOYOTA İMALATI FREDERICK BETZ PORTLAND.
Tamir Bakım Planlaması
Yeni Pazarlama Teknikleri
Yeni Pazarlama Teknikleri
Malzeme Devinimi Maliyet Giderleri ve İşyeri Tasarımı
STOK YÖNETİMİ Mba Operasyon yönetimi
ÖRNEK – 3 = BBN Bir şirketin sattığı tek bir ürün ile ilgili veriler şöyledir; şirketin özsermayesi TL, toplam sabit maliyet TL, birim.
STOK MALİYETİ.
Üretim Maliyetleri (Cost Production)
STM İNFO Hakkında ULAKBİM UASL Antalya 2007 Metin Tunç STM-INFO Bilgi Hizmetleri ve Yayıncılık
KARLILIK ANALİZİ ÖRNEK SORULAR
Dolaysız Yabancı Sermaye Yatırımı
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
GENEL MUHASEBE 1 Yrd. Doç. Dr. Serhan Gürkan KBÜ İşletme Fakültesi
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Ürün Mallar ve Hizmetler
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
ŞİRKET ORTAK DEĞERİ VE HALKA AÇILMA Mustafa Niğdeli
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
2010 YILI BÜTÇE SUNUŞ KONUŞMASI (TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu) Mehmet ŞİMŞEK Maliye Bakanı 26 Ekim 2009.
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
FİNANS VE MUHASEBE H04.
Müşteri Yaşam Boyu Değeri
DÜZ BAĞLANTıYA GÖRE DAĞıTıLMıŞ OTOMASYON TEKNOLOJISI.
TURİZM İŞLETMELERİNİN UYGULAMA İLE İLGİLİ SORUNLARI: TÜKETİCİ HAKLARININ KORUNMASI Hazırlayan: Gökhan GÜMÜŞ.
Kurumsal Varlık Yönetimi Sistemi
MALİ POLİTİKALARIN KAMU HASTANELERİNE YANSIMALARI
PAZARLAMA KARMASI.
Türkiye ekonomisi 2016'nın son çeyreğinde %3. 5, 2016 yılında %2
İŞLETME BÜTÇELERİ Bu sunudaki değerler “file:///C:/Users/kullanici/Documents/%C4%B0%C5%9Fletme%20B%C3%BCt%C3%A7eleri%20(Do%C3%A7.%20Dr.%20R.%20%C4%B0.%20G%C3%B6kbulut).pdf”
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA (DEVAMI)
İSTANBUL İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
“Çarşı’dan bir gömlek al!”
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Politikaları
SAĞLIK HİZMETLERİNDE DAĞITIM ve DAĞITIM POLİTİKALARI
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE SOSYAL PAZARLAMA
Ürün ve Ürün Geliştirme Stratejileri
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
SKY 405 Sağlık Kurumlarında Pazarlama
 Departure date:4 june  Return date:9 june total price:1769,36 TL.
NET NAKİT AKIŞLARININ HESAPLANMASI
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
DURAN VARLIKLARA AİT ÖZELLİKLİ YATIRIM KARARLARI
İÇİNDEKİLER Borç Yönetimi Swaplar Opsiyon Sözleşmeleri
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
YÖNETİM MUHASEBESİ İBRAHİM LAZOL.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Pazarlama İletişimi
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Örneklerle Finansal Analiz
Sunum transkripti:

Yöntem Araştırma Danışmanlık Ltd. 5. Gazeteciler Sitesi No: Levent - İstanbul Tel/Faks : / E-posta : URL : Bu sunum Autoparts.com.tr için Yöntem Araştırma Danışmanlık Ltd. tarafından hazırlanmıştır. Yazılı izin alınmadan çoğaltılamaz ve üçüncü kişilere verilemez. Yöntem Araştırma Danışmanlık Ltd. ESOMAR’ın ve Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin araştırmacılar için koyduğu meslek kurallarına uyar Total Cost of Ownership

Total Cost of Ownership (TCO), Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane. Bir Bilmecem Var!

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Toplam Sahip Olma Maliyeti Total Cost of Ownership 3 Toplam Sahip Olma Maliyeti bir ürüne sahip olan kullanıcının karşılaştığı doğrudan ve dolaylı tüm giderleri kapsayan yönetimsel ve finansal bir yaklaşım ve tahmin yöntemidir. İşletme ve Muhasebecilikte olduğu kadar günümüzde çevre ekonomisi, pazarlama gibi alanlarda da kullanılan ve gittikçe yaygınlaşan bir kavram halini almıştır. SATIN ALMAKULLANIM BAKIM Satın Alma Maliyeti İşletme Maliyeti Bakım Maliyeti Alış Fiyatı + İşletme M. + Bakım M. = TCO TCO - Gelir Artırıcı Etki = TVO

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Toplam Sahip Olma Maliyeti Total Cost of Ownership 4 Sell Value.... not Price Philip Kotler

Total Cost of Ownership (TCO), Yeni Bir Otomobil Almak...

Total Cost of Ownership (TCO), “Cicim Ayları” çabuk geçer.... Aracın düzenli bakım ve tamir ihtiyaçları kaçınılmazdır... ya da kaza sonucu büyük parçaların degismesi gerekebilir Diyelim ki Aldık...

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Yakıt Tüketim Maliyeti Periyodik Bakım Maliyeti 2. El Maliyeti Yeni Araç Fiyatı A ş ınma Parçaları Maliyeti Trafik Sigortası Periyodik Muayene Kasko Kaza Parçaları Toplam Sahip Olma Maliyeti Total Cost of Ownership 7

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Yedek Parçanın TCO’daki Yeri 8 %11 %15 %3 Min. %5 Max. %18 Min. %5 Max. %28 Min. %2 Max. %4

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Örnek Çalışmalar 9 Model AModel BModel C Model D Model E Toplam Kullanım Maliyeti (TL) ÖRNEKTİR

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Örnek Çalışmalar 10 ÖRNEKTİR Model A Model BModel C Model DModel E Toplam Kullanım Maliyeti (% dağılım) ÖRNEKTİR

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Örnek Çalışmalar 11 Model A Model B Model CModel D Model E Model F ÖRNEKTİR

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Örnek Çalışmalar 12 Toplam Kullanım Maliyeti (Marka Sıralaması) ÖRNEKTİR SıraMarkaTCO Endeksi 1.Marka A74 2.Marka B86 3.Marka C91 4.Marka D100 5.Marka E103 6.Marka F119 7.Marka G124 ……… Toplam Kullanım Maliyeti (Marka Sıralaması) ÖRNEKTİR

Total Cost of Ownership (TCO), 2015 Örnek Çalışmalar 13

Total Cost of Ownership (TCO), birlikte yürüyelim. Teşekkür Ederiz Yöntem Araştırma Danışmanlık Ltd....Where the findings meet the insights to build the facts of the future. 14